D.eejjjjjjjjquote:
Gefeliciflapperstaartquote:
Dus? Die heb ik niet, dus daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op Android heb je gewoon siewosie gratis navigatie. Met file-updates
Dankuquote:
Ja ik kreeg net een mailtje dat een andere collega al om 10u taart had, nou mooi dan tochquote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef crv het volgende:
LL van Harte gefelicieerd![]()
Ook voor jou een taartje [ afbeelding ]
Mogge Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen iedereen en LL Gefeliciteerd
crvquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:24 schreef Desunoto het volgende:
Dan heb je talent Of gewoon te veel vrije tijd
Als jij er bent is het al druk genoegquote:Op woensdag 1 september 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
wakkadieboemie
wordt al drukker hier
Tombooooooooooooooooooooooquote:
Dankjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Dat je nog maar lang een lekkere jonge blom mag blijven
quote:
Hey kleinequote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
poesiemauwquote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je al cadeautjes gehad en is er al live voor je gezongen?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hai
![]()
Oh erg, mensen denken dat ik een poes ben
Hee Bennyquote:
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Benny![]()
Gaan we de TT nog aanpassen voor LL ?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aan
Ach stikt man halve gekquote:Op woensdag 1 september 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
Als jij er bent is het al druk genoeg
Goedemorgen Mevrouwquote:
Daar gaat de rust ... Miauw is er weerquote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Nummer?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aan
moggelquote:
Oh, dan krijg jij last van onrust?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
Daar gaat de rust ... Miauw is er weer
Morgequote:
Morgan Patjanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Gefeliciteerd Loveless85
Haha dat bedoelde ik! maar je hebt geluk Ll, ik ben niet bij stem vandaagquote:Op woensdag 1 september 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* telefoonnummer opzoekt voor serenade *
Das discriminasie. Voor de vrouwen hier doe je dat welquote:
Beter dan helemaal Crazyquote:
jah jij bent altijd zo drukquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dan krijg jij last van onrust?
Beter helemaal dan een halvequote:
quote:
Wicked !!!quote:
morge C_Aquote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ll nogmaals gefeliciteerd
Nogmaals dankquote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Morgequote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Werken jullie al met laptops? Zo modernquote:Op woensdag 1 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Thanksss
Nicebinnenkort nieuwe laptops op het werk
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Werken jullie al met laptops? Zo modern![]()
* -Miauw-probeert te Fokken met IE6 en schrijft intussen document in Office 2003
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens zitten we hier verder nog op XP, Office 2003, en IE7. Maar ik gebruik Firefox om te FOK!kuh
En thuis Windows 7 en Office 2010![]()
Geek!
Oh, wauwquote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dit is nog een 'oud' bedrijf als ik het vergelijk met sommige anderen opdrachtgevers waar ik werkte. Maar desktops worden hier sowieso langzaamaan uitgefaseerd. Op wat uitzonderingen na (callcenters waar iedereen op iedere werkplek moet kunnen werken bv.) worden er aan nieuwe medewerkers alleen nog laptops geleverd. En de oude is nu end-of-life bij de leverancier. Dus komt er een nieuwe.
En denk ik dat zodra die er is mijn laptop wonderbaarlijk defect raakt
Oja, ik moet ook echt Office 2010 aanschaffen!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens zitten we hier verder nog op XP, Office 2003, en IE7. Maar ik gebruik Firefox om te FOK!kuh
En thuis Windows 7 en Office 2010![]()
Geek!
Altijdquote:Op woensdag 1 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff, wat loop jij altijd af te geven
Nou over Quark zat je ook al zo te miepenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik vind office 2007 en 2010 echt totaal niet fijn
En een postduifquote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon ouderwets met pen en papier en een abacus!
Thuis Compaq laptop met Vistaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
Hier bij de klant:
Servers - Win2008
Clients: XP - Win 7 uitrol is al bezig
Office: 2007 - overstap naar 2010 wordt aan gewerkteerste liggen in de test fase
IE: IE8
Tegenwoordig gebruikt niemand Quark meer in de grafische industrie.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou over Quark zat je ook al zo te miepen
Ja en een postduif!quote:
Never mindquote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt niemand Quark meer in de grafische industrie.
Dat is inmiddels als zo veroudert.![]()
No offense, maar het is gewoon zo.
Als je eenmaal Adobe geleert hebt wil je niets anders meer.
quote:
Nou er zijn nog best een aantal mensen die het gebruiken hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt ook niemand meer spellingscontrole zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
office 2010 en 2007 zijn gewoon zoveel beter dan 2003quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is gewoon zoquote:Op woensdag 1 september 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen dat Office 2003 ook veroudert was?![]()
leuke buurt heb je hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
Dit is bij mij in de straatHoorde gisteravond al 'gedoe' in de straat.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-politiebureau.html
Het gaat mij er niet om dat iets oud of niet hip is. Het gaat mij erom dat je moet gebruiken wat je wilt gebruiken en als andere mensen daar 'quote:Op woensdag 1 september 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen dat Office 2003 ook veroudert was?![]()
hehequote:Op woensdag 1 september 2010 10:58 schreef Graseter het volgende:
Vandaag komt mijn iPhone
Ik zit alleen wel achteraaan de route voor Tilburg
hehe,quote:Op woensdag 1 september 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Buurt is best leuk jawel aparte buren inderdaad
Komt ie met de post dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:58 schreef Graseter het volgende:
Vandaag komt mijn iPhone
Ik zit alleen wel achteraaan de route voor Tilburg
nicequote:
Ik woon niet in de reeshof.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
moet je maar niet in de reeshof wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |