En nu heb je het gejinxt, ik weet wel wie ik de schuld geef als ik nu er uit vliegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wachten op een massaslachting, ik verwacht dat Chiudinelli daarvoor gaat zorgen.
Hier is de restquote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef Szura het volgende:
OOP Donderdag
Andreas Beck(GER) vs. Roger Federer(SUI)[2]
Philipp Petzschner(GER) vs. Novak Djokovic(SRB)[3]
Pablo Cuevas(URU) vs. Mardy Fish(USA)[19]
Peter Polansky(CAN) vs. James Blake(USA)
Nikolay Davydenko(RUS)[6] vs. Richard Gasquet(FRA)
Robin Soderling(SWE)[5] vs. Taylor Dent(USA)
Arnaud Clement(FRA) vs. Eduardo Schwank(ARG)
Ricardo Mello(BRA) vs. Juan Carlos Ferrero(ESP)[22]
Kei Nishikori(JPN) vs. Marin Cilic(CRO)[11]
Kevin Anderson(RSA) vs. Thomaz Bellucci(BRA)[26]
Later volgen de niet-televisie-banen
Dag 4: Fish voorlopig
Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaanquote:
Ik was al bang dat ik er verstand van hadquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaan
De twee boven je vier en drie keer, dus uiteindelijk ben je wel het slechtst ja
Dat is wel relaxed voor mij aangezien ik Hamburg gemist heb vanwege vakantie en de laatste paar toernooien bijna niks heb gepresteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaan
De twee boven je vier en drie keer, dus uiteindelijk ben je wel het slechtst ja
Overigens zijn hierbij de beste elf resultaten in beschouwing genomen (m.u.v. de verplichte GS), maar het heeft op dit moment nog geen effect op de stand. Ik denk dat het pas vanaf Tokio te merken zal zijn. Of ik doe iets fout natuurlijk, ik ben tenslotte geen wiskundige. Gelukkig niet zeg, dat zou wat zijn
iemand die slechter presteert op GS's dan ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat dit m'n eerste GS is waarin ik punten pak dit jaarEn overall pas het zevende toernooi (van de 17) waarin ik punten pak
Mooi, dat hardop denken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of ik doe iets fout natuurlijk, ik ben tenslotte geen wiskundige. Gelukkig niet zeg, dat zou wat zijn
Weet niet of ik morgen op tijd ben, dus indien Querrey wint daarom nu maar pick 6: Fishquote:Op vrijdag 3 september 2010 05:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voorlopig, ondanks opnieuw veel alcohol, Sam Querrey
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Boez, wanneer vervang je je bloed nou definitief voor bier?
Nounou, Gimeno-Traver is natuurlijk altijd een gevaarlijke outsider op hardcourtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Chardy, lulhannes, dat kost me een 3e goede GS op rij.
Goede jinxquote:
Dat is het m nou net.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er ook niet helemaal gerust op met Gasquet.... da's vaak ook ineens een prutser terwijl hij in vorm lijkt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Correctemundo
Hij kan kiezen uit
Fed-Mathieu
Djoko-Blake
Fish-Clement
Ferrero-Melzer
Ik had hem inderdaad niet zoveel games gegeven.quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie onderschatten Gimeno-Traver
Het is toch nu alle vierde rondes voor pick 8?quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Soderling-Montanes
Federer-Melzer
Djokovic-Fish
Gasquet-Monfils
Mijn pick: Soderling
Zou kunnen, maakt het wel een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Het is toch nu alle vierde rondes voor pick 8?
Ja!quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Het is toch nu alle vierde rondes voor pick 8?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tot en met zondag elke dag één, daarna per ronde (4e = 8, kwart = 9, halve = 10, finale = 11).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dan had hij Baghdatis moeten kiezen in de tweede ronde.quote:Op maandag 6 september 2010 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice.
VegaKip kiest expres spelers met lange namen.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had hij zij Baghdatis moeten kiezen in de tweede ronde.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doe het elke keer weer verkeerd bij Grand Slams, volgens mij heeft Bruce het nota bene nog voor me opgezocht ook" />
Vorig jaar op RG kozen we inderdaad ook pas vanaf de kwartfinale per ronde, de vierde ronde besloeg twee picks. Datzelfde moet dus hier ook, anders zou je voor een foutieve pick 1 al 15 punten krijgen. En je krijgt het niet cadeau in XL's Tennisgame!
Dus dit houdt in dat er ook een pick voor morgen doorgegeven moet worden, sorry voor het ongemak! Aangezien iedereen het vandaag goed had is er ook niet zo heel veel aan de hand, maar het is weer een beetje dom. Al kan ik wel een zwaar, alcoholgevuld weekend aanvoeren als excuus.
Dus we moesten gisteren en vandaag eigenlijk picken?quote:
Het is elke keer een strijd, ik voel me altijd erg dom als ik het weer eens fout doe... Maar het lijkt nu toch goed te gaan?quote:
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
borisz: Ferrero, Lopez, Querrey, Fish, Verdasco, Gasquet, Ferrer, Soderling
Bruce117: Ferrero, Lopez, Querrey, Fish, Verdasco, Gasquet, Ferrer, Soderling
FedExpress: Bellucci, Cuevas, Kohlschreiber, De Bakker, Lopez, Gasquet, Youzhny
groenen: Gasquet, Robredo, Chiudinelli, Ferrero, Verdasco, Fish, Ferrer, Soderling
intel: Ferrero, Robredo, Isner, De Bakker, Stakhovsky, Gasquet, Querrey, Soderling
KentdeBruin: Nishikori, Istomin, Chiudinelli, Mathieu, Querrey, Fish, Ferrer
kevin_: Soderling, Nadal, Querrey, Ferrero, Verdasco, Djokovic, Ferrer
Salamando: Gasquet, Istomin, Wawrinka, Melzer, Querrey, Fish, Ferrer, Youzhny
Sarabi: Ferrero, Blake, Wawrinka, Melzer, Lopez, Fish, Ferrer, Verdasco
The_Boezelaar: Ball, Petzschner, Chiudinelli, Ferrero, Querrey, Fish, Ferrer, Soderling
TheVulture: Soderling, Fish, Isner, De Bakker, Querrey, Gasquet, Ferrer, Youzhny
Vaduz: Cilic, Nalbandian, Chiudinelli, Mathieu, Lopez, Fish, Ferrer, Soderling
Vector_SLD: De Bakker, Nalbandian, Isner, Mathieu, Querrey, Gasquet, Ferrer, Soderling
VegaKip: De Bakker, Verdasco, Kohlschreiber, Ferrero, Nalbandian, Montanes, Lopez, Soderling
VerdwaasdeVogel: De Bakker, Nalbandian, Querrey, Ferrero, Verdasco, Fish, Ferrer
wimderon: Roddick, Nalbandian, Querrey, Fish, Verdasco, Djokovic, Ferrer, Soderling
* OUT
Pick 1:
Appeltjesmoes: Mayer
BeamofLight: Gonzalez
Brahimov: Gonzalez
Clesar03: Gonzalez
Doks: Gonzalez
franklop: Hewitt
luckass: Hewitt
Oidale: Mayer
XL: Mayer
Pick 2:
APK: Gasquet, Baghdatis
danusz1986: Anderson, Baghdatis
de_boswachter: Melzer, Baghdatis
TheGeneral: Roddick, Baghdatis
Pick 3:
---
Pick 4:
kleinzusje: Melzer, Fish, Isner, Bellucci
tennisboy: De Bakker, Istomin, Chiudinelli, Cilic
Pick 5:
Ambrosius: Ferrero, Istomin, Querrey, Fish, Chardy
Chriz2k: De Bakker, Istomin, Querrey, Fish, Chardy
dekouwe: Cilic, Ferrer, Querrey, Fish, Garcia-Lopez
norich: Ferrero, Robredo, Kohlschreiber, Mathieu, ---
sporttv: Cilic, Robredo, Querrey, Fish, Chardy
Szura: Ferrero, Robredo, Chiudinelli, Fish, Chardy
Pick 6:
Karrel_Laaglawaai: Melzer, Blake, Wawrinka, Soderling, Isner, ---
Pick 7:
Tim86: Roddick, Istomin, Querrey, Fish, Ferrer, Gasquet, Llodra
Heldere quotequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.
Wat ik bedoelde: Het is makkelijker als je dan alleen even je eigen regel er uit quotequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als laatste pick, die ontbreekt dus.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pfoe, zitten er nog zat in! Vergeet je mijn 8e pick niet?
Na elke ronde loop ik alles nog even na en bij niet ingevulde picks kijk ik terug of ik er een vergeten benquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.
Volgens het schema in de OP start je hier met pick 0, alleen op Wimbledon wordt er met pick 1 gestart op een GS, vanwege de vrije zondag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is elke keer een strijd, ik voel me altijd erg dom als ik het weer eens fout doe... Maar het lijkt nu toch goed te gaan?
Kwartfinale = Pick 9
Halve finale = Pick 10
Finale = Pick 11
Dus we moeten wel degelijk een 2e winnaar in de 4e ronde kiezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens het schema in de OP start je hier met pick 0, alleen op Wimbledon wordt er met pick 1 gestart op een GS, vanwege de vrije zondag.
Dat is nu wel erg laat, dus dat doen we maar niet. Ik ga het vanavond thuis allemaal maar wéér eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus we moeten wel degelijk een 2e winnaar in de 4e ronde kiezen
Nee, dat doen we dus uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu de bedoeling want ik heb Youzhny gekozen gisteren en die speelt vandaag pas... moet ik er nou nog een kiezen?
No guts, no gloryquote:Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Youzhny
Risico'tje, maar ik hou opties voor later open.
Hoop of denkt?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Salamando het volgende:
Pick 9: Federer
Nu moet het wel gaan zoals ik hoop dat het gaat
Beide he, ik denk en hoop dus ook dat het zo gaatquote:
Heb je nog maar 1 van de 8 kwartfinalisten gespeeld, en toch twijfel twijfel twijfel continue. Maar ik denk dat het rijtje Djoko - Rafa - Roger een prolongatie gaat opleveren ...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pick 9: Djokovic ook maar ....
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent wel die held. Hij wint, serieus.
Mijn plan is toch echt om alleen te finishen hoorquote:
dat is ieders plan denk ik. al gaat het voor de meeste lastig worden om alleen te eindigenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mijn plan is toch echt om alleen te finishen hoor
Misschien voert Wawa een Johansonnetje uitquote:Op donderdag 9 september 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Er eindigt siewosie iemand met de winst.
Tenzij de finale Wawrinka def. Djokovic wordt, speelt denk ik zelfs in dat geval iemand het nog uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Misschien voert Wawa een Johansonnetje uit
JINX!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent wel die held. Hij wint, serieus.
Ik doe weer met je meequote:Op vrijdag 10 september 2010 07:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Pick 10: Nadal
Pick 11: Federer/Djokovic.
quote:Op zondag 12 september 2010 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Niemand speelt uit als Djokovic niet wint.
O wacht, Salamando kan masterlijk winnen.![]()
Zou een net zo mooie zijn als mijn Del Pony van vorig jaarquote:
Nog mooier lijkt me.quote:Op zondag 12 september 2010 02:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zou een net zo mooie zijn als mijn Del Pony van vorig jaar
Intel, VerdwaasdeVogel en Vector_SLD kunnen hem ook nog uitspelen.quote:Op zondag 12 september 2010 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Niemand speelt uit als Djokovic niet wint.
O wacht, Salamando kan masterlijk winnen.![]()
Ik doe een Johansonnetje, altijd eerste ronde verliezen en dan gewoon een GS winnenquote:
feliquote:
Alleen Salamando volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Congrats Vector en Salamando!
Voor hetzelfde geld had Djoko gewoon de halve finale verneukt als Fed gewoon dat match point scoortquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Alleen Salamando volgens mij.
Respect
Dat maakt de overwinning des te mooier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Djoko gewoon de halve finale verneukt als Fed gewoon dat match point scoort
Nee vorig jaar was ik er niet bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik wel erg blij mee, ik ga er opnieuw bij zijn.Misschien weer met Bruce, die het ook elk jaar nog geflikt heeft. Toch, Bruce?
sparringpartner nodig?quote:Op woensdag 15 september 2010 07:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee vorig jaar was ik er niet bij.
Maar met deze mooie sprong, heb ik de masters toch wel weer een beetje in het vizier. Een extra trainingskamp en we gaan er voor.
Goeie vraag. Die speel ik door naar onze secondant intel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef KentdeBruin het volgende:
Waarom heb ik maar 350 punten bij xl en wel 750 bij 2010
Dat klopt ja! Wat vliegt de tijd toch weer... Zou er vanavond weer een PM uitgaan ter herinnering? Wie zal het zeggen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |