Je bent een half uur te laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef franklop het volgende:
fijn dat iedereen een pick plaatst maar niemand zo aardig is om een OOP te plaatsen.
Gelukkig ben ik dat wel![]()
Ow overeen gekekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent een half uur te laat
Maar inderdaad, het is een kleine moeite
Kohli bijna 4 keer zoveel breakpoints, ik verwacht dat het nog wel goed komtquote:
Whadda miesteeke to meekequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 2: Blake
Kom op neger, stel me niet weer teleur!
Hij is dan ook doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kohli bijna 4 keer zoveel breakpoints, ik verwacht dat het nog wel goed komt
Mijn ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer kies ik gewoon 4 dagen toppers, dan kom ik iig verder dan dag 2.
Mwa monfils 20ste geplaatst was naar mijn idee toch wel relatief vrij safe zeker tegen een speler als Fallaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer kies ik gewoon 4 dagen toppers, dan kom ik iig verder dan dag 2.
Uiteraard, meedoen mag. Je moet wel wachten tot het begin van het volgende toernooi!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:15 schreef Stecky het volgende:
He wat een leuk spel... kan ik meedoen?
Angst.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
Zoveel Nadal al? Die moet hierna tegen Wawrinka/Benneteau... Of puur omdat de andere zo lastig zijn?
Ja. Volgens mij speelt iedereen die na vandaag nog in het toernooit zit elke dag.quote:
Ik ben weer thuis, Federer blijft staan als pick 3quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef luckass het volgende:
Pick 2: Isner
Aangezien ik er woensdag de hele dag niet ben, alvast:
Pick 3: Federer (Als die niet speelt Nadal)
Dat kan ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:46 schreef BeamofLight het volgende:
PICK4: Berdych
Ik ben na vandaag met vakantie. Kan ik adhv speelschema de rest vd picks plaatsen?
Mis je die helemaal dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK. Heb je dan ook alvast de draw van de US open
je kan altijd iemand vragen of ie je picks doorgeeft!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK. Heb je dan ook alvast de draw van de US open
Puur om de XLTennisgame natuurlijk niet te missenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb campings met WifI geboekt, dus nog even afwachten hoe en of het gaat werken.
PM of mail is er ook nog...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:54 schreef luckass het volgende:
We zijn Chriz2k voorlopig kwijt:
[..]
Lelijk ja, Benneteau speelde 2 sets lang echt heel goed maar kon het fysiek niet handelen. Ik heb voor vandaag trouwens sowieso al gewonnen. Ik twijfelde tussen Ferrer en Berdych, dus wat Ferrer ook doet, ik vind het primaquote:
PI was dus nergens voor nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag:
Mardy FISH - Andy RODDICK
Marcos BAGHDATIS - Roger FEDERER
Dag 6: Fish
kloptquote:
loting wel maar oop nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef BeamofLight het volgende:
Is die loting nog niet bekend? Zit hier eindelijk op een gamala gamala WiFi verbinding van een spanjaard; kan ik nog geen pick plaatsen...
Ik switch naar Gasquet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef APK het volgende:
Dag 1: Soderling.
Verander misschien nog als ik op tijd thuis ben.
Waarom sta ik hier nog niet bijquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Ambrosius: Ferrero
APK: Gasquet
Appeltjesmoes: Mayer
borisz: Ferrero
Bruce117: Ferrero
Chriz2k: De Bakker
Clesar03: Gonzalez
danusz1986: Melzer
de_boswachter: Melzer
dekouwe: Cilic
Doks: Gonzalez
FedExpress: Kohlschreiber
franklop: Hewitt
groenen: Gasquet
intel: Ferrero
Karrel_Laaglawaai: Melzer
KentdeBruin: Nishikori
kevin_: Soderling
kleinzusje: Melzer
luckass: Hewitt
Sarabi: Ferrero
Salamando: Gasquet
sporttv: Cilic
Szura: Ferrero
tennisboy: De Bakker
The_Boezelaar: Ball
TheVulture: Soderling
Tim86: Roddick
Vaduz: Cilic
VegaKip: De Bakker
VerdwaasdeVogel: De Bakker
wimderon: Roddick
XL: Mayer
Goed kijken!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier nog niet bij?
Ja, nog genoeg wedstrijden die moeten beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
Is er nog een PICK1 te maken? Heb internet!
Stephane Robert(FRA) vs. Andy Roddick(USA)[9]quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:26 schreef BeamofLight het volgende:
Mag ik alles uit de 1e ronde kiezen? Kom er zo niet uit. Mag in dit land niet op BF
Volgens mij moet dit nog beginnen:quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:26 schreef BeamofLight het volgende:
Mag ik alles uit de 1e ronde kiezen? Kom er zo niet uit. Mag in dit land niet op BF
ik zit er net naar te kijken... die stond gisteren in het lijstje, zie nu net dat hij nog niet speelt. ff kijken wat er nog over is...quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zit er net naar te kijken... die stond gisteren in het lijstje, zie nu net dat hij nog niet speelt. ff kijken wat er nog over is...
Berrer-Beckquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zit er net naar te kijken... die stond gisteren in het lijstje, zie nu net dat hij nog niet speelt. ff kijken wat er nog over is...
Dan zal de OOP nog wel niet helemaal op de site van US Open staan.quote:
Famous last wordsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 2: Blake.
Moet toch een keer lukken.
Lekker punten grinden joh, dat doet Haase ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:36 schreef franklop het volgende:
Jongens, help me. Waarom kom ik nou nooit ver op GS's? In zeven deelnames heb ik 1 keer de vierde ronde gehaald en verder ben ik volgens mij 3 keer al bij de eerste pick uitgeschakeld.
Neem je Hewitt tegen de ultime Franse faalhaas PHM, wordt ie er naar vijf sets afgetikt... ik weet het niet meer hoor... volgens mij kan ik me beter gaan richten op de ATP250 toernooitjes of challenger toernooien
Ik ben blij dat ik de eerste ronde een keer overleefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:36 schreef franklop het volgende:
Jongens, help me. Waarom kom ik nou nooit ver op GS's? In zeven deelnames heb ik 1 keer de vierde ronde gehaald en verder ben ik volgens mij 3 keer al bij de eerste pick uitgeschakeld.
Neem je Hewitt tegen de ultime Franse faalhaas PHM, wordt ie er naar vijf sets afgetikt... ik weet het niet meer hoor... volgens mij kan ik me beter gaan richten op de ATP250 toernooitjes of challenger toernooien
kan er bij de XL-game dan geen challenger circuit komen? Misschien kan ik me dan opwerken in de rankingsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lekker punten grinden joh, dat doet Haase ook.
Zo Vaduzquote:
Rik de Voest mag je niet onderschatten want dat is ook een heldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Zo Vaduz![]()
Je verwacht niet heel veel van Nalbandian of wel dat je hem nu al kiest. Jah ik vond hem ook niet sterk in Toronto tegen Djokovic. Maar ik zie toch geen problemen tot de 4e ronde. En dan geef ik hem een goede kans tegen Ferrer. Al is het vaak de vorm van de dag wat de doorslag geeft.
Ferrer moet eerst maar eens van Dolgo zien te winnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Zo Vaduz![]()
Je verwacht niet heel veel van Nalbandian of wel dat je hem nu al kiest. Jah ik vond hem ook niet sterk in Toronto tegen Djokovic. Maar ik zie toch geen problemen tot de 4e ronde. En dan geef ik hem een goede kans tegen Ferrer. Al is het vaak de vorm van de dag wat de doorslag geeft.
Tot en met zondag elke dag één, daarna per ronde (4e = 8, kwart = 9, halve = 10, finale = 11).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef groenen het volgende:
Moeten we er morgen (woensdag) ook nog eentje kiezen, meestal is een eerste ronde toch niet over 3 dagen uitgesmeerd?
Als ik toch moet kiezen:
Dag 3: Chiudinelli.
Jack Sok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |