nouhouquote:
Eigenlijk wil ik de verwarming aan doen maar mn hoofd zegt dat dat eigenlijk best belachelijk isquote:Op woensdag 1 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je een Da Vinci Code dvd? Dan steek je die in de fik en is het weer warm
Ik deed 'm voor jou omdat ik dacht dat je niet online wasquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn collectie bestaat uit 0 dvd's, downloaden ftw!
Pro-Tip, niet in de oven kruipenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef Noek het volgende:
Ringen in maat S zijn me veel te groot. Ik ben Hans van Grietje.![]()
Aangenaam!
Met je hoofd! Mijn haar valt uit, Laysa. Mijn gun werkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik de verwarming aan doen maar mn hoofd zegt dat dat eigenlijk best belachelijk is
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Met je hoofd! Mijn haar valt uit, Laysa. Mijn gun werkt.
*pow pow*
Indeed, mylady!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dvd's die repsetc verdienen moet je ook kopen. Cd's ook trouwens.
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dvd's die repsetc verdienen moet je ook kopen. Cd's ook trouwens.
Ow daarom hebben de mannetjes gespleten piemels.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Kangoeroe vrouwtjes hebben 3 vagina's.
Denk daar maar even over na.
Mooi doosje ook, waar ze in zitten, tof systeempje om zoveel dvd's in één doosje te krijgen zonder dat het weird isquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggen
Kangoeroe mannetjes hebben 2 penissenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daarom hebben de mannetjes gespleten piemels.
Nee maar het is principe. Dit gaat niet over de prijs, cheap ass, dit gaat over ...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggen
Tietenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar het is principe. Dit gaat niet over de prijs, cheap ass, dit gaat over ...
[ afbeelding ]
Als je het meent zie ik je adres wel in pm verschijnenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Merlijn de Tovenaar is geloof ik niet meer in de aanbieding nu
Omdat ze het meendequote:Op woensdag 1 september 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je het meent zie ik je adres wel in pm verschijnen![]()
[..]
Hoezo?![]()
Van wie moest de afbeelding op die plek zitten op het je-weet-wel-shirt? Hm?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk is het vreemd dat vrouwen tegenwoordig af en toe kleding dragen met teksten op hun tetten of kont. Dat is ergens helemaal niet logisch omdat die plekjes van je lijfje opzich al voorzien zijn van een reden om naar te kijken. Doe dan een tekst op je rug ofzo, da's in principe een heel saaie plek.
In mijn verdediging: Op het je-weet-wel-shirt staat al wat op je rug.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van wie moest de afbeelding op die plek zitten op het je-weet-wel-shirt? Hm?
Dan heb je tenminste een excuus om naar die tieten te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk is het vreemd dat vrouwen tegenwoordig af en toe kleding dragen met teksten op hun tetten of kont. Dat is ergens helemaal niet logisch omdat die plekjes van je lijfje opzich al voorzien zijn van een reden om naar te kijken. Doe dan een tekst op je rug ofzo, da's in principe een heel saaie plek.
Prima, maar dan straks ook niet zeuren dat iedereen Remlof naar mijn tetten kijkt dan hè, zaterdag.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In mijn verdediging: Op het je-weet-wel-shirt staat al wat op je rug.
Van Remlof verwacht ik niet andersquote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Prima, maar dan straks ook niet zeuren dat iedereen naar mijn tetten kijkt dan hè, zaterdag.
Geen adres met een redelijke kans op bezorging ("EINzsz!!! DACHAU FRAU LEIN MERA - Klundert Belsen")quote:Op woensdag 1 september 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gert heb je ons adres al gekregen van Ian?
Doe je nog even je rekening pm-en voor de verzendkosten als je die terug wilt hebben?
Dat is ons adres gewoon hoor, heb je je enigma niet aanstaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen adres met een redelijke kans op bezorging ("EINzsz!!! DACHAU FRAU LEIN MERA - Klundert Belsen")
Verzendkosten niet nodig hoor.
Oh nee, sorry, foutje, ik neem alles terugquote:Op woensdag 1 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, wat geinig, ze hebben technisch gezien nog de doodstraf in Engeland
Nee die is stuk! Aber OK, 1 stuks DVD met vechtende negerkindjes und der Marco richting Klundert Belsenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is ons adres gewoon hoor, heb je je enigma niet aanstaan?
In Nederland is de doodstraf al in 1870 afgeschaft. Toch hebben we na de oorlog nog een hoop landverraders afgeknaldquote:Op woensdag 1 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh nee, sorry, foutje, ik neem alles terugHet is al aangepast in 1999.
Tijdens de oorlog ook, mag ik hopenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
In Nederland is de doodstraf al in 1870 afgeschaft. Toch hebben we na de oorlog nog een hoop landverraders afgeknald
Het oorlogsrecht was dan ook de enige uitzondering op het afschaffen van de doodstraf.....quote:Op woensdag 1 september 2010 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
In Nederland is de doodstraf al in 1870 afgeschaft. Toch hebben we na de oorlog nog een hoop landverraders afgeknald
quote:JEAN NELISSEN (74) OVERLEDEN
AMSTERDAM - Wielercommentator Jean Nelissen is op 74-jarige leeftijd overleden. De Limburger was onder meer chef-sportredactie van dagblad De Limburger en verzorgde samen met Mart Smeets jarenlang het Tour-commentaar voor Studio Sport.
Nelissen schreef ook vele boeken over het wielrennen en sprak columns in voor NOS Langs de Lijn. In 2007 moest hij zijn wekzaamheden stopzetten, vanwege een verslechterende gezondheid.
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 september 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer een icoon die het leven heeft gelaten.
[..]
Wordt Mod en je weet hetquote:Op woensdag 1 september 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden die anonieme topic reports nou écht anoniem zijn?
Zo eentje met draadjes?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:06 schreef CarOnline het volgende:
Joepie. Nu hoef ik mn kroketbroodje niet meer![]()
Ian Pian je DVD is onderweg!
Dat zou wel de meest matige reden zijn om moderator te worden denk ik... "Ik wou weten of topic reports écht anoniem zijn..."quote:
Al je andere wel geldige reden waren ook niet goed geneog dus je weet niet hé!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou wel de meest matige reden zijn om moderator te worden denk ik... "Ik wou weten of topic reports écht anoniem zijn..."
Heb 'm net naar jou gePMd.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft Mera je adres voor de Merlijn dvd?
Voor zover ik me kan herinneren, zijn die TR's ook echt anoniem. Maar er zal heus wel een nerdy methodiek zijn om de afzender alsnog te achterhalen. Alleen: waarom zou je?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zou wel de meest matige reden zijn om moderator te worden denk ik... "Ik wou weten of topic reports écht anoniem zijn..."
Ja, an sich wel, als het nu al 3 weken 30 graden zou zijn, maar met deze temperaturen zou er geen hoger sterfgetal moeten zijn, dat zou pas in de late herfst moeten zijn.quote:
Ik heb het opgegeven hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Al je andere wel geldige reden waren ook niet goed geneog dus je weet niet hé!
Waarom dan überhaupt de optie?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren, zijn die TR's ook echt anoniem. Maar er zal heus wel een nerdy methodiek zijn om de afzender alsnog te achterhalen. Alleen: waarom zou je?
Komt goed, ik spreek Mera regelmatig tegenwoordigquote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb 'm net naar jou gePMd.
Maar ik wil hem ook wel even naar Mera PMmen hoor.
Met het zelfde gemak!
Het valt mij regelmatig op dat sportmannen nogal vroeg vertrekken naar gene zijde. Topsport is helemaal niet zo gezondquote:Op woensdag 1 september 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, an sich wel, als het nu al 3 weken 30 graden zou zijn, maar met deze temperaturen zou er geen hoger sterfgetal moeten zijn, dat zou pas in de late herfst moeten zijn.
Of de biologische klokken zijn zo in de war van het weer dat het lichaam denkt dat het al de late herfst is
Ja! En jij vast bedankt voor jouw donatie, ik ben alvast blij!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu zijn er al vier Fokkers die ons wat gedoneerd hebben op ons nieuwe adres.![]()
Ik had al zo'n vermoeden!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt goed, ik spreek Mera regelmatig tegenwoordig
Nee, je zou bijna denken dat het echt waar is dat ieder hart maar een X-aantal slagen meegaat....quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het valt mij regelmatig op dat sportmannen nogal vroeg vertrekken naar gene zijde. Topsport is helemaal niet zo gezond
Ik zag het ook alweer helemaal gebeuren dat de hond in zijn enthousiaste spielerei zo de weg op schoot en ik dan moest uitleggen dat de pup passé is. Terwijl ik niet heb verteld dat ik 'm geregeld los laat lopenquote:
Omdat het anoniem is?quote:
quote:Johan Vlemmix begint ’ghosthotel’
AMSTERDAM - Johan Vlemmix zit financieel zo aan de grond dat hij een ’ghosthotel’ start. ”Ik begin het hotel om uit mijn problemen te komen. Mijn huis in Huissen is sowieso al bezeten, dus kan er maar beter gebruik van maken.”
Hij heeft geen keuze vindt hij zelf: ’’Of het gaat nóg slechter met me, óf de geesten gaan me helpen. Het is het één of het ander. Mijn geld kan ik niet meer kwijt raken; dat is toch al op.”
In het huis, dat hij kocht van Emile Ratelband, zijn volgens Johan in het verleden vreselijke dingen gebeurd. ”En dat spreekt sommige mensen ook weer aan, blijkt uit de vele bezoekverzoekjes die ik krijg.”
Daarom heeft Vlemmix een groot aantal doodskisten besteld. ” Mensen kunnen er voor 100 euro inclusief logeren, maar dan wel in een doodskist. En precies om middernacht gaan we geesten oproepen, en glaasje draaien. Ook tussendoor gebeurt er van alles.”
Hij geeft toe: ”Bij de gedachte word ik niet helemaal lekker, maar ik moet toch ergens van rondkomen. Hopelijk zijn de geesten mij gunstig gezind.”
Kan me voorstellen, ik zou op dit moment van een gevild konijn in de bek van een hond die door mij uitgelaten werd ook ongegeneerd staan kotsen, en blijven kotsen, ongeacht het feit dat m'n maag ondertussen al 3 keer leeg zou zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het ook alweer helemaal gebeuren dat de hond in zijn enthousiaste spielerei zo de weg op schoot en ik dan moest uitleggen dat de pup passé is. Terwijl ik niet heb verteld dat ik 'm geregeld los laat lopen.
Gelukkig waren mijn gedachten enger dan de werkelijkheid. Alhoewel: dat gevilde konijn was ook eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |