nouhouquote:
Eigenlijk wil ik de verwarming aan doen maar mn hoofd zegt dat dat eigenlijk best belachelijk isquote:Op woensdag 1 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je een Da Vinci Code dvd? Dan steek je die in de fik en is het weer warm
Ik deed 'm voor jou omdat ik dacht dat je niet online wasquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn collectie bestaat uit 0 dvd's, downloaden ftw!
Pro-Tip, niet in de oven kruipenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef Noek het volgende:
Ringen in maat S zijn me veel te groot. Ik ben Hans van Grietje.![]()
Aangenaam!
Met je hoofd! Mijn haar valt uit, Laysa. Mijn gun werkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik de verwarming aan doen maar mn hoofd zegt dat dat eigenlijk best belachelijk is
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Met je hoofd! Mijn haar valt uit, Laysa. Mijn gun werkt.
*pow pow*
Indeed, mylady!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dvd's die repsetc verdienen moet je ook kopen. Cd's ook trouwens.
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dvd's die repsetc verdienen moet je ook kopen. Cd's ook trouwens.
Ow daarom hebben de mannetjes gespleten piemels.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Kangoeroe vrouwtjes hebben 3 vagina's.
Denk daar maar even over na.
Mooi doosje ook, waar ze in zitten, tof systeempje om zoveel dvd's in één doosje te krijgen zonder dat het weird isquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggen
Kangoeroe mannetjes hebben 2 penissenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daarom hebben de mannetjes gespleten piemels.
Nee maar het is principe. Dit gaat niet over de prijs, cheap ass, dit gaat over ...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
Ja duh, Als ik een aanbieding zie als Cosmos op 7 DVD's voor 15 euro laat ik het echt niet liggen
Tietenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar het is principe. Dit gaat niet over de prijs, cheap ass, dit gaat over ...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |