Ahw crap.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Hmmz, dat is jammer.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.
Nogmaals vanaf een uur of 6quote:Op donderdag 2 september 2010 11:52 schreef MissHobje het volgende:
Vanaf hoe laat begint het enzo?? just in case
Volgens mij al vanaf 15.00 uurquote:
Ik ben er ook wel eerder dan dat jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Stranger het volgende:
Tss, mijn laatste trein gaat al om kwart voor 1, ik zit er dus echt wel eerder dan 6 uur
idemquote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.quote:
Wat een confronterende uitspraakquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Stranger het volgende:
Sowieso ben ik in Utrecht nog nooit niet-dronken uit eten gegaan en ik was niet van plan zaterdag te beginnen.
Ah kom op, slapen kan altijd nogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
We zijn niet allemaal nog twintiger hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
Hoe oud ben je dan inmiddels?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal nog twintiger he
Over 10 jaar piep je wel anders!
30+quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan inmiddels?.
Indd. twintigers.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij deze de belofte:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
hoeveel eerder is 'eerder dan dat", als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
die zit in portugal ergens nuquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
En trommel Defender op, die wil vast wel weer een keer naar Utrecht komen for old times sake.
In één keer door dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Die OP moet je niet op letten, wordt niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedachtquote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
kom je ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
adoreer mij hier
bij dezen is ook je moeder uitgenodigd.quote:
Hoezo? Yvonne is er toch niet?quote:
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
Ik weiger.quote:adoreer mij hier
Jij komt wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Yvonne is er toch niet?
[..]
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenOooh daarom durf je niet.
[..]
Ik weiger.
En anders kun je ook nog de nachttrein via Amsterdam pakken vanaf Utrecht... je doet er alleen een uurtje langer overquote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef Breuls het volgende:
Gouda-Rdam is nog maar 25 minuten. Dat laatste stukje zit ik dan ook nog wel uit.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Stefan het volgende:
Game on
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
DE LIJST KLOPT NIET MEER. KOM GEWOON ALS JE DURFT!
Rightquote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |