Stiekem ben je gewoon Haske Lief hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja niet iedereen is hetzelfde he. Hij vraagt ook vaak om berichtjes op hyves. Dus dan doe je dat toch gewoon.
Wellicht, maar als je het dan niét doet komt het nog veel slechter over.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef Saphia het volgende:
Ja maar ik vind het ook wel apart hoor,dat zijn ex-collega expliciet zijn adres geeft en vraagt of je zijn vrouw een kaartje wilt sturen.Dat moet je uit jezelf willen doen en dan vraag je zelf om het adres .Dit komt zo geforceerd vriendelijk over.
Als hij ziet dat zijn vrouw het leuk vind om post te krijgen en dat een simpele kaart er voor zorgt dat ze even kan lachen is het helemaal niet zo vreemd. Het zegt imo niets over of ze wel of geen vriendinnen heeft of veel of weinig kaarten krijgt.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een spontane kaart wordt het toch niet meer, wat je er ook mee doet.
En wat triest dat je als man aan je ex-collega's je adres moet doorgeven omdat je doodzieke vrouw anders geen kaarten krijgt...
Ex-collega.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als hij ziet dat zijn vrouw het leuk vind om post te krijgen en dat een simpele kaart er voor zorgt dat ze even kan lachen is het helemaal niet zo vreemd. Het zegt imo niets over of ze wel of geen vriendinnen heeft of veel of weinig kaarten krijgt.
Het enige dat we weten is dat die collega vraagt of hij ff een kaartje wil sturen.
True.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht, maar als je het dan niét doet komt het nog veel slechter over.
Lol, klopt, maakt het veel verschil? Blijkbaar hebben ze nog wel contact anders had hij TS het adres nooit kunnen geven.quote:
Maar die moeite zou je toch uit jezelf moeten nemen? Nu stuurt TS alleen een kaart omdat daar expliciet om gevraagd is.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef megamandy het volgende:
Ok, nu heb ik de relatie in de gaten
Stuur een kaartje, maar niet speciaal voor haar, stuur het kaartje naar het hele gezin. En dan gewoon een neutraal kaartje waar je zelf de binnenkant kan vullen met tekst.
En tegen die mensen in dit topic die het belachelijk vinden, het gaat niet perse om haar, dat gezin heeft ook steun nodig en het lijkt mij ook fijn voor die man als je weet dat andere mensen toch de moeite nemen om je en kaartje te sturen. Verder vind ik het helemaal niet geforceerd, misschien hadden andere mensen wel al om het adres gevraagd en zei hij dat het adres wel aan iedereen gegeven mocht worden.
Alsof die kanker alleen impact heeft op die vrouw
Nou misschien denk je daar niet aan, of weet je niet goed wat je met de situatie aan moet.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar die moeite zou je toch uit jezelf moeten nemen? Nu stuurt TS alleen een kaart omdat daar expliciet om gevraagd is.
Ja precies.En Ts weet dat die vrouw al een jaar kanker heeft.Nu komt hij zijn ex-collega tegen,geeft zijn adres en vraagt gewoon doodleuk of TS een kaartje wil sturen,omdat zijn vrouw door een moeilijke tijd gaat.TS had zelf de keuze moeten krijgen om uit zichzelf en met een oprecht gevoel een kaart te sturen.Maar goed Maanvis,ik hoop dat je wat leuks op die kaart kan zetten.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar die moeite zou je toch uit jezelf moeten nemen? Nu stuurt TS alleen een kaart omdat daar expliciet om gevraagd is.
nee nee, we hebben regelmatig contact via hyvesquote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ja precies.En Ts weet dat die vrouw al een jaar kanker heeft.Nu komt hij zijn ex-collega tegen,geeft zijn adres en vraagt gewoon doodleuk of TS een kaartje wil sturen,omdat zijn vrouw door een moeilijke tijd gaat.TS had zelf de keuze moeten krijgen om uit zichzelf en met een oprecht gevoel een kaart te sturen.Maar goed Maanvis,ik hoop dat je wat leuks op die kaart kan zetten.
En het was nog nooit in jezelf opgekomen om spontaan een kaartje te sturen, als je dan toch regelmatig contact hebt?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Maanvis het volgende:
nee nee, we hebben regelmatig contact via hyves.
Ik heb niks met die aidsnegers in Afrika.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Van iemand die je 2x kort gezien hebt?
Dat slaat nergens op. Waarom ineens een kaart sturen naar iemand die dood ligt te gaan die je niet eens kent.
Stuur jij ook kaarten naar al die aidsnegers in Afrika of wat?
Ik stuur zelden kaartjes, kerstkaarten ook niet bijvoorbeeld, en het is meer contact a la hoe is het nou, wat doe je nou voor werk etc.. dus nee het was nog niet in me op gekomenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En het was nog nooit in jezelf opgekomen om spontaan een kaartje te sturen, als je dan toch regelmatig contact hebt?
Laat ik het dan anders zeggen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb niks met die aidsnegers in Afrika.
En dit is niet 'ineens' een kaart sturen. Die ex-collega heeft er om gevraagd.
Precies, en zoals ik al zei is iedereen anders. Ik weet dat hij het wel op prijs steltquote:Op woensdag 1 september 2010 12:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen.
Van mijn excollega's hoef ik persoonlijk geen kaartje. Het zijn collega's en geen vrienden. Geheel bewust overigens.
Zo, daar kan toch niemand meer over vallen als ik het zo zeg wel?
Natuurlijk weet je dat, hij heeft je zijn adres gegeven en er expliciet om gevraagd.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, en zoals ik al zei is iedereen anders. Ik weet dat hij het wel op prijs stelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |