abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 11:41:22 #26
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85942877
Een spontane kaart wordt het toch niet meer, wat je er ook mee doet.

En wat triest dat je als man aan je ex-collega's je adres moet doorgeven omdat je doodzieke vrouw anders geen kaarten krijgt...
pi_85942968
Ja maar ik vind het ook wel apart hoor,dat zijn ex-collega expliciet zijn adres geeft en vraagt of je zijn vrouw een kaartje wilt sturen.Dat moet je uit jezelf willen doen en dan vraag je zelf om het adres .Dit komt zo geforceerd vriendelijk over.
pi_85942983
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja niet iedereen is hetzelfde he :). Hij vraagt ook vaak om berichtjes op hyves. Dus dan doe je dat toch gewoon.
Stiekem ben je gewoon Haske Lief hè? O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_85943009
Stuur gewoon een kaart met een mooie foto, veel leuker om naar te kijken
pi_85943019
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef Saphia het volgende:
Ja maar ik vind het ook wel apart hoor,dat zijn ex-collega expliciet zijn adres geeft en vraagt of je zijn vrouw een kaartje wilt sturen.Dat moet je uit jezelf willen doen en dan vraag je zelf om het adres .Dit komt zo geforceerd vriendelijk over.
Wellicht, maar als je het dan niét doet komt het nog veel slechter over. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:47:14 #31
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_85943101
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een spontane kaart wordt het toch niet meer, wat je er ook mee doet.

En wat triest dat je als man aan je ex-collega's je adres moet doorgeven omdat je doodzieke vrouw anders geen kaarten krijgt...
Als hij ziet dat zijn vrouw het leuk vind om post te krijgen en dat een simpele kaart er voor zorgt dat ze even kan lachen is het helemaal niet zo vreemd. Het zegt imo niets over of ze wel of geen vriendinnen heeft of veel of weinig kaarten krijgt.

Het enige dat we weten is dat die collega vraagt of hij ff een kaartje wil sturen. :)
be nice or go away
pi_85943142
Stuur: Ik ben er ziek van, veel sterkte
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 1 september 2010 @ 11:49:31 #34
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85943173
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Als hij ziet dat zijn vrouw het leuk vind om post te krijgen en dat een simpele kaart er voor zorgt dat ze even kan lachen is het helemaal niet zo vreemd. Het zegt imo niets over of ze wel of geen vriendinnen heeft of veel of weinig kaarten krijgt.

Het enige dat we weten is dat die collega vraagt of hij ff een kaartje wil sturen. :)
Ex-collega.
pi_85943202
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wellicht, maar als je het dan niét doet komt het nog veel slechter over. :')
True.

Nou TS wat dacht je van ; Sterkte voor jou,naam van collega en (als ze kinderen hebben,naam van de kids)) ik/we(naam van vriendin) denken aan je.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:50:50 #36
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85943218
Ok, nu heb ik de relatie in de gaten :P
Stuur een kaartje, maar niet speciaal voor haar, stuur het kaartje naar het hele gezin. En dan gewoon een neutraal kaartje waar je zelf de binnenkant kan vullen met tekst.
En tegen die mensen in dit topic die het belachelijk vinden, het gaat niet perse om haar, dat gezin heeft ook steun nodig en het lijkt mij ook fijn voor die man als je weet dat andere mensen toch de moeite nemen om je en kaartje te sturen. Verder vind ik het helemaal niet geforceerd, misschien hadden andere mensen wel al om het adres gevraagd en zei hij dat het adres wel aan iedereen gegeven mocht worden.
Alsof die kanker alleen impact heeft op die vrouw :X
吴 曼 迪
  woensdag 1 september 2010 @ 11:53:25 #37
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_85943307
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ex-collega.
Lol, klopt, maakt het veel verschil? Blijkbaar hebben ze nog wel contact anders had hij TS het adres nooit kunnen geven. ;)
be nice or go away
  woensdag 1 september 2010 @ 11:53:48 #38
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85943321
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef megamandy het volgende:
Ok, nu heb ik de relatie in de gaten :P
Stuur een kaartje, maar niet speciaal voor haar, stuur het kaartje naar het hele gezin. En dan gewoon een neutraal kaartje waar je zelf de binnenkant kan vullen met tekst.
En tegen die mensen in dit topic die het belachelijk vinden, het gaat niet perse om haar, dat gezin heeft ook steun nodig en het lijkt mij ook fijn voor die man als je weet dat andere mensen toch de moeite nemen om je en kaartje te sturen. Verder vind ik het helemaal niet geforceerd, misschien hadden andere mensen wel al om het adres gevraagd en zei hij dat het adres wel aan iedereen gegeven mocht worden.
Alsof die kanker alleen impact heeft op die vrouw :X
Maar die moeite zou je toch uit jezelf moeten nemen? Nu stuurt TS alleen een kaart omdat daar expliciet om gevraagd is.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:58:37 #39
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85943502
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Maar die moeite zou je toch uit jezelf moeten nemen? Nu stuurt TS alleen een kaart omdat daar expliciet om gevraagd is.
Nou misschien denk je daar niet aan, of weet je niet goed wat je met de situatie aan moet.
Een jongen waarbij ik in de klas heb gezeten heeft ook kanker, maar ik had daar sowieso minder contact mee, dan vind ik het stom om daar een kaart heen te sturen. Ook omdat ik denk dat hij dat flauwekul vind. Zou ik van iemand te horen krijgen dat hij dat wel graag heeft dan zou ik hem wel eentje sturen.
吴 曼 迪
pi_85943577
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ja precies.En Ts weet dat die vrouw al een jaar kanker heeft.Nu komt hij zijn ex-collega tegen,geeft zijn adres en vraagt gewoon doodleuk of TS een kaartje wil sturen,omdat zijn vrouw door een moeilijke tijd gaat.TS had zelf de keuze moeten krijgen om uit zichzelf en met een oprecht gevoel een kaart te sturen.Maar goed Maanvis,ik hoop dat je wat leuks op die kaart kan zetten.
pi_85943724
Inderdaad echt geen beterschap op de kaart zetten!! Dat heb ik toen ik wat jonger was op een kaart voor mijn opa gezet, terwijl men al wist dat het niet lang zou duren.
Gewoon een mooie kaart met sterkte en gericht aan het hele gezinnetje.
En dat het niet meer spontaan is, die man zal echt niet tegen zijn vrouw zeggen dat hij gevraagd heeft een kaartje te sturen, dus voor die vrouw is het wel heel fijn om te weten dat er mensen aan haar denken.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  woensdag 1 september 2010 @ 12:10:49 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85943974
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Saphia het volgende:

[..]

Ja precies.En Ts weet dat die vrouw al een jaar kanker heeft.Nu komt hij zijn ex-collega tegen,geeft zijn adres en vraagt gewoon doodleuk of TS een kaartje wil sturen,omdat zijn vrouw door een moeilijke tijd gaat.TS had zelf de keuze moeten krijgen om uit zichzelf en met een oprecht gevoel een kaart te sturen.Maar goed Maanvis,ik hoop dat je wat leuks op die kaart kan zetten.
nee nee, we hebben regelmatig contact via hyves :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 september 2010 @ 12:18:23 #43
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85944262
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Maanvis het volgende:
nee nee, we hebben regelmatig contact via hyves :).
En het was nog nooit in jezelf opgekomen om spontaan een kaartje te sturen, als je dan toch regelmatig contact hebt?
  Redactie Sport woensdag 1 september 2010 @ 12:22:52 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85944409
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Van iemand die je 2x kort gezien hebt?

Dat slaat nergens op. Waarom ineens een kaart sturen naar iemand die dood ligt te gaan die je niet eens kent.

Stuur jij ook kaarten naar al die aidsnegers in Afrika of wat? :')
Ik heb niks met die aidsnegers in Afrika.

En dit is niet 'ineens' een kaart sturen. Die ex-collega heeft er om gevraagd.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 12:25:15 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85944473
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

En het was nog nooit in jezelf opgekomen om spontaan een kaartje te sturen, als je dan toch regelmatig contact hebt?
Ik stuur zelden kaartjes, kerstkaarten ook niet bijvoorbeeld, en het is meer contact a la hoe is het nou, wat doe je nou voor werk etc.. dus nee het was nog niet in me op gekomen :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 september 2010 @ 12:28:36 #46
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85944581
Nou goed, om een constructieve bijdrage te leveren volgen hier enkele suggesties:

Of een neutrale kaart zonder voorgedrukte tekst:

pi_85944644
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb niks met die aidsnegers in Afrika.

En dit is niet 'ineens' een kaart sturen. Die ex-collega heeft er om gevraagd.
Laat ik het dan anders zeggen.
Van mijn excollega's hoef ik persoonlijk geen kaartje. Het zijn collega's en geen vrienden. Geheel bewust overigens.

Zo, daar kan toch niemand meer over vallen als ik het zo zeg wel? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:34:04 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85944774
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen.
Van mijn excollega's hoef ik persoonlijk geen kaartje. Het zijn collega's en geen vrienden. Geheel bewust overigens.

Zo, daar kan toch niemand meer over vallen als ik het zo zeg wel? :)
Precies, en zoals ik al zei is iedereen anders. Ik weet dat hij het wel op prijs stelt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_85944842
Een sterkte kaart is goed genoeg :Y
  woensdag 1 september 2010 @ 12:37:21 #50
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85944900
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies, en zoals ik al zei is iedereen anders. Ik weet dat hij het wel op prijs stelt :).
Natuurlijk weet je dat, hij heeft je zijn adres gegeven en er expliciet om gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')