Liever cliché dan geforceerd origineel.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef AskBrad het volgende:
Sterkte is nogal Cliche, net als beterschap. Geloof mij; die vrouw krijgt 100 kaarten met "sterkte" erop.
Hoe goed ken je haar? wel eens op een feestje gezien? schrijf daar maar een verhaaltje over, of gewoon een leuk verhaal waar je haar in herkend, of waar je blij van wordt. dat leest ze vele malen liever.
Eens! En al heb je 100x zo'n kaart gehad, de 101ste doet je nog steeds wat.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Liever cliché dan geforceerd origineel.
ik ken haar niet zo goed, heb haar 2x op een feestje gezien en tis echt een aardige meidquote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef megamandy het volgende:
Als je haar goed kent zou ik ook voor een brief gaan. Is dan wel met het risico dat je haar aan het huilen maakt
Maar brieven komen veel persoonlijker over.
Jij hebt kanker gehad?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En al heb je 100x zo'n kaart gehad, de 101ste doet je nog steeds wat.
Als ik haar niet kende en slechts 2x gezien had en het gaat dan ook nog eens om een oud collega dan zou ik die knakker een smsje sturen en sterkte wensen en dat was het danquote:Op woensdag 1 september 2010 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken haar niet zo goed, heb haar 2x op een feestje gezien en tis echt een aardige meid. ik denk dat ik gewoon een kaartje voor het hele gezinnetje ga schrijven.
Persoonlijk heb ik liever een kaart dan een smsje.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik haar niet kende en slechts 2x gezien had en het gaat dan ook nog eens om een oud collega dan zou ik die knakker een smsje sturen en sterkte wensen en dat was het dan
Van iemand die je 2x kort gezien hebt?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever een kaart dan een smsje.
De ex-collega vroeg er impliciet om, gaf zijn adres, dus denk dat hij en zij het wel op prijs stellenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik haar niet kende en slechts 2x gezien had en het gaat dan ook nog eens om een oud collega dan zou ik die knakker een smsje sturen en sterkte wensen en dat was het dan
Dan zou ik gewoon niks sturen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Van iemand die je 2x kort gezien hebt?
Dat slaat nergens op. Waarom ineens een kaart sturen naar iemand die dood ligt te gaan die je niet eens kent.
Stuur jij ook kaarten naar al die aidsnegers in Afrika of wat?
Omdat dat diegene iets tastbaars geeft dat een hart onder de riem steekt.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Waarom ineens een kaart sturen naar iemand die dood ligt te gaan die je niet eens kent.
Hij kent die voormalige collega natuurlijk wel veel beter, een kaart voor het hele gezin is dan een goede optie.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft dat mokkel geen vrienden/vriendinnen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De ex-collega vroeg er impliciet om, gaf zijn adres, dus denk dat hij en zij het wel op prijs stellen.
Nouja niet iedereen is hetzelfde hequote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft dat mokkel geen vrienden/vriendinnen?
Als ik op sterven na dood was zou ik een broertje dood hebben aan kaartjes van excollega's van mijn vrouw.
Schiet mij maar lek, het zal wel weer aan mij liggen
nee hoor, ik had exact dezelfde gedachte bij het doorlezen van dit topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik op sterven na dood was zou ik een broertje dood hebben aan kaartjes van excollega's van mijn vrouw.
Schiet mij maar lek, het zal wel weer aan mij liggen
Lol, wil je er over praten?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, het zal wel weer aan mij liggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |