abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86433355
Linde :D

Klinkt goed dat PSZ gebeure! :Y Wij moeten volgende week donderdag, ben benieuwd...

Simmu: o, dat kan misschien wel inderdaad :D Even overleggen hier!

Resultaat hier: Leander wil niet meer slapen -O- Wat eerst nooit een probleem was is nu drahama. Middagslaapje is finaal geskipt en net ging op bed leggen goed, maar na 2 minuten was het drama.
TARA is nu met hem bezig, maar het klinkt niet heel hoopvol zo vanaf hier beneden... -O-
Afgelopen nacht ook paar keer wakker geweest. En hij blijft maar steeds dingen zeggen als: neeeee, mij niet moe. Mij niete bed nee!
pi_86437302
Och wat sneu....wat gaat er dan in zo'n koppie om he?
Ik hoop dat Leander zich snel weer happy voelt....

En wat goed van Marlien, geen tranen....!
Knap hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:10:33 #153
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86438990
Stiemie, daar moet je ook mee wachten tot ze iets ouder is.... Bij Fleur gaat het nl wel goed :D
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:24:52 #154
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86439822
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat klinkt als een goede eerste dag voor marlien!, heb jij het ook droog gehouden grijs? ;)
:D Ja hoor, als mijn kind niet huilt, heb ik er zelf ook geen moeite mee ;).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86444422
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef chacama het volgende:
Stiemie, daar moet je ook mee wachten tot ze iets ouder is.... Bij Fleur gaat het nl wel goed :D
Ze had 'm van mijn moeder gekregen :P

Arme Leander ;( Is hij uiteindelijk nog lekker gaan slapen freecell?
pi_86450627
Goedemorgen!

Nou... Uiteindelijk is hij wel in slaap gevallen, maar niet van harte zeg maar :') En ik ben bang dat deze twee dagen het middagslaapje echt om zeep hebben geholpen. Maar dat gaan we vanmiddag testen. Ik vind het geen drama trouwens hoor, een kind kan kan ook niet tot zijn achtste 's middags slapen en het is wel handig met de psz straks...
Alleen bij zoiets zijn ze altijd eerst 3 weken gaar voor ze gewend zijn, dat is zo jammer :D
pi_86450726
Fijn dat hij nog wel is gaan slapen!

Wij hebben Linde een tijdje om de dag nog 's middags laten slapen. Dan trok ze het nog aardig
pi_86450922
Ja, daar dachten wij ook aan. Als Leander 's avonds niet wil slapen gaat het nog wel om hem te laten slapen uiteindelijk, want dan blijt hij tenminste in bed, maar 's middags gaat hij gewoon op zijn kamer zitten spelen, komt eruit, gaat op de deur staan slaan dat hij naa belene! wil enz. Dan krijg ik hem écht niet zo ver :P
pi_86451805
zo. het draakje is op school. was ik ff overbodig! ze draaide ff 3 seconden achter mij in de deuropening en sloeg toen aan het spelen. ik drong geeneens tot haar door toen ik probeerde te zeggen dat ik wegging en haar strakjes weer zou halen. "jaja mam, doeidoei"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 15 september 2010 @ 11:34:28 #160
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86454759
Haha, simmu, zo ging het ook met mijn oudste. Erg fijn dat ze zo gemakkelijk ergens anders spelen, maar je voelt je als moeder dan wel een beetje tekortgedaan... ('t is ook nooit goed ;)). Hopelijk krijg je haar straks wel weer mee naar huis!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86455151
met ophalen mogen we niet naar binnen :) ouders wachten buiten tot er een kudde peuters losgelaten wordt!
pi_86455181
maar volgens de juf heeft ze het lekker gedaan en prima naar haar zin gehad. de juf heeft geleerd dat ze seleentje beter in de gaten moet houden als ze het fruit schilt, want selene gaat zo aan de haal met een peer ;)
pi_86457956
Ik ben ook zo benieuwd. Mijn oudste gaat 4 Oktober voor het eerst. Bij de intake wilde hij al niet eens meer mee naar huis.. :')
pi_86459412
Spannende tijden hoor, die eerste keer naar de psz!
Fijn dat het zo goed ging met Marlien en Selene!

Meike zit inmiddels al een tijdje op het kdv ter vervanging van de psz, en het gaat zo goed met 'r,
vandaag zei de leidster nog dat je er van Meike wel 15 op de groep kon hebben, zo makkelijk is ze. Fijn!
  woensdag 15 september 2010 @ 20:53:27 #165
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86474707
Wat leuk dat ze het nu zo naar haar zin heeft op 't KDV!

Zijn hier eigenlijk kindjes die al aan een sport doen?
pi_86475562
Ik ben een tijdje met Meike naar peutergym geweest, maar madam was niet van de trampoline af te slaan, en wilde aan het groepsgebeuren dan ook niet meedoen, ze wilde echt alleen maar springen.
Dat vond ik niet zo'n goed plan. Straks bij het nieuwe huis krijgt ze zo'n ding in de tuin (met net)

Meike zegt zelf dat ze op ballet zit, dan gaat ze soms even naar de gang, want haar balletles begint.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:15:09 #167
298315 SacreCoeur
pi_86475792
Isa wilt dus ook op ballet. :')
En heb even gekeken want hier tegenover zit een grote sportschool.
Die doen dat vanaf 4 jaar (wat ze bijna is) & leek me wel leuk.

Ook echt met kleding voorschriften enzo. :')
Maar ik weet totaal niet wat duur is voor een les en wat niet.
En ik ken geen andere die aan ballet doen.
pi_86475929
Linde had het laatst ook over ballet en nu is er hier peuterballet alleen is dat van 16 tot 16.45 uur. En dat is hier vaak echt geen handig tijdstip. Hongerig en Linde gaat niet samen zeg maar :P
pi_86476134
Nou ik weet niet hoor, met die schooldagen of ze dan nog puf hebben voor sport.
En dan komt er op een gegeven moment zwemles bij....dat wordt misschien ook wel veel...
  woensdag 15 september 2010 @ 21:22:06 #170
298315 SacreCoeur
pi_86476222
Hier van 15.30 - 16.15 en dat is dan algemene dansvorming groep 1.
Dus niet echt streng ballet ofzo.

En het is op maandag, ook erg fijn vind ik, zwemmen wil ik op zaterdag of woensdag doen.
pi_86477554
Vanaf 4 jaar gaat Maud ook op gym/turnen. En vanaf janauri voorbereidend zwemmen. Zwemles vanaf 5 jaar. En daar blijft het bij. De meiden mogen van ons maximaal 2 dingen per week hebben.
  woensdag 15 september 2010 @ 22:20:40 #172
298315 SacreCoeur
pi_86479339
Ik ga zwemmen toch pas vanaf 5 doen denk ik, hier kan 't wel veel eerder.
Maar als ze dalijk ballet echt leuk vind dan wordt het wel te veel in een korte periode.
Dan wacht ik liever een jaartje & dan rustig opbouwen met zwemles erbij, al is dat maar een halfuurtje hier.

Voor ballet heeft ze ook echt ledere (roze!) ballet schoentjes nodig, zo lief O+
Alles moet verplicht in roze staat erbij, zal ze erg vinden. :')
pi_86481233
Ballet, ik ga eens kijken hier in de buurt. Op woensdagmiddag ofzo zou leuk zijn.

Jen ligt weer bij me. Harde wind en regen. Nou ja prima. Maar nu wordt ze boos als Leyla huilt. Slapen mama! Dus ik heb haar even streng toegesproken dat als ze rustig wilt slapen dat ze dan in haar eigen bedje moet gaan liggen en dat Leyla iedere keer huilt op mijn kamer. Misschien helpt het
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86491487
Weer niet bijgelezen, sorry
Zit hier met een ziek meisje thuis, wat geef je zo´n kleintje als ze ziek zijn?
Ze wil niks eten, wel drinken. Heeft gelukkig al wel goed gedronken vandaag, anderhalve fles (kleine avent) met warme melk en halve grote avent fles met roosvice.
Zelf zou ik dan richting beschuitjes denken, maar voor haar heb ik eigenlijk geen idee

Ze slaapt nu gelukkig, naast me op de bank. Vannacht was echt drama, ben 5/6 keer wakker geweest, elke keer was het huilen. VAnmorgen werd ze wakker met koorts, dus dan is het thuisblijven
Mama mag niet veel verder weg dan het toilet, dus iemand anders was ook niet echt een optie (moest eigenlijk werken vandaag)
pi_86491907
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef mrien het volgende:
Weer niet bijgelezen, sorry
Zit hier met een ziek meisje thuis, wat geef je zo´n kleintje als ze ziek zijn?
Ze wil niks eten, wel drinken. Heeft gelukkig al wel goed gedronken vandaag, anderhalve fles (kleine avent) met warme melk en halve grote avent fles met roosvice.
Zelf zou ik dan richting beschuitjes denken, maar voor haar heb ik eigenlijk geen idee

Ze slaapt nu gelukkig, naast me op de bank. Vannacht was echt drama, ben 5/6 keer wakker geweest, elke keer was het huilen. VAnmorgen werd ze wakker met koorts, dus dan is het thuisblijven
Mama mag niet veel verder weg dan het toilet, dus iemand anders was ook niet echt een optie (moest eigenlijk werken vandaag)
Gewoon wat aanbieden, hoeft ze niet dan niet. Je eet zelf ook amper als je je niet lekker voelt. Drinken is belangrijker dan eten.
pi_86492130
Da's waar
Ze is nog niet zo vaak ziek geweest (zeker niet de laatste maanden), dus dan ga je toch even nadenken enzo
pi_86492251
Jen is ook nooit ziek..
pi_86492339
En dan zie je precies dat ze ziek zijn op een dag dat je moet werken..hoop dat ze morgen toch wat opgeknapt is dat oma ook geaccepteerd wordt ipv mama, want moet toch echt wel wat afmaken op het werk..
Maar belangrijkste is dat ze weer opknapt en bijslaapt

Wel vreemd eigenlijk, de afgelopen 3/4 woensdagavonden wordt ze elke keer wakker 's avonds, helemaal in paniek, drama, niet te bereiken en het duurt een hele tijd voor ze weer rustig is. Andere avonden geen problemen mee. Op woensdag gaat ze altijd de hele dag naar de creche maar ook nooit problemen mee gehad, toch maar even vragen of er daar iets gebeurd is ofzo.
Eerst dacht ik dus gisteren ook dat dit weer aan de hand was, maar vanmorge bleek ze toch echt koorts te hebben
pi_86492448
Misschien haar manier van verwerken?
pi_86492777
Zou goed kunnen ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')