quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat klinkt als een goede eerste dag voor marlien!, heb jij het ook droog gehouden grijs?
Ze had 'm van mijn moeder gekregenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef chacama het volgende:
Stiemie, daar moet je ook mee wachten tot ze iets ouder is.... Bij Fleur gaat het nl wel goed
Gewoon wat aanbieden, hoeft ze niet dan niet. Je eet zelf ook amper als je je niet lekker voelt. Drinken is belangrijker dan eten.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef mrien het volgende:
Weer niet bijgelezen, sorry
Zit hier met een ziek meisje thuis, wat geef je zo´n kleintje als ze ziek zijn?
Ze wil niks eten, wel drinken. Heeft gelukkig al wel goed gedronken vandaag, anderhalve fles (kleine avent) met warme melk en halve grote avent fles met roosvice.
Zelf zou ik dan richting beschuitjes denken, maar voor haar heb ik eigenlijk geen idee
Ze slaapt nu gelukkig, naast me op de bank. Vannacht was echt drama, ben 5/6 keer wakker geweest, elke keer was het huilen. VAnmorgen werd ze wakker met koorts, dus dan is het thuisblijven
Mama mag niet veel verder weg dan het toilet, dus iemand anders was ook niet echt een optie (moest eigenlijk werken vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |