abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86193956
Whehe Beppie :)
Wij zijn ook alweer bezig links en rechts wat voor sinterklaas te verzinnen/ te kopen. Beetje vroeg, maar geloof dat wij het nog leuker vinden dan (als?) Dana :D

He bah Chris, hopelijk zijn ze snel weg!

Ow en simmu, ik had gister over je vraag heen gelezen. geen idee of dat kwaad kan eigenlijk. Ik geloof dat mijn moeder vroeger ook wel eens zoiets heeft gezegd tegen mij of mijn broertje en ik geloof niet dat het invloed heeft gehad op ons gedrag naar elkaar toe ;)
Maar mocht ze al een beetje jaloers zijn op de aandacht die ze met dr broertje moet delen is het mischien niet zo handig.
pi_86199493
Zou ik ook niet doen Simmu, straks gaat ze negatieve gevoelens ontwikkelen tegenover haar broertje die vanalles wel mag wat zij niet mag. Je kunt haar misschien beter "chanteren" met wel of niet een verhaaltje lezen voor het slapen gaan oid.

BlaBlaBla, wat vervelend dat Dana ineens niks meer van je wilde weten, inmiddels zijn julllie weer dikke vriendinnen neem ik aan?
Hier is het juist vaak andersom, Meike wil altijd dat ik haar in bad doe, naar bed breng, ze wil niet naast papa zitten maar naast mama enz enz, ik negeer het meestal.Maar ik vind het wel heel naar voor D.
Maar is D naar zijn werk, dan begint ze na een half uur te zeggen dat ze papa zo mist en dat hij thuis moet komen.
Soms ga ik ook weleens een poosje weg, dan moet ze hem wel met hem alleen rooien, en dan hebben ze het ook altijd hartstikke gezellig samen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86199545
En beterschap voor Chris....stomme pokkies ook! maar dan issie er wel mooi vanaf!
(meike heeft ze nog niet gehad....hoe later ze het krijgen hoe vervelender het ziekteverloop is toch?)
  woensdag 8 september 2010 @ 12:42:26 #104
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86200465
Wij hebben voor geen meter geslapen. schrokken iedere x wakker, met het idee dat er een kleine dame naast het bed stond.

Pien stond om 5.30 naast me. Veuls te vroeg en dat is te merken.
Het wordt een uitdagende middag, geloof ik.
pi_86200623
Ah zo'n dag hadden wij laatst ook met Linde die om 5.30 naast ons bed stond met de mededeling: "Ik ben wakker!" Ja fijn, maar wij niet :O Ik heb nu een tijdschakelaar op haar nachtlampje. Lampje aan = in bed -> lampje uit = uit bed. Werkt perfect en maar 3 euro ofzo bij de bouwmarkt!
pi_86200820
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBlaBla, wat vervelend dat Dana ineens niks meer van je wilde weten, inmiddels zijn julllie weer dikke vriendinnen neem ik aan?Hier is het juist vaak andersom, Meike wil altijd dat ik haar in bad doe, naar bed breng, ze wil niet naast papa zitten maar naast mama enz enz, ik negeer het meestal.Maar ik vind het wel heel naar voor D.
Maar is D naar zijn werk, dan begint ze na een half uur te zeggen dat ze papa zo mist en dat hij thuis moet komen.
Soms ga ik ook weleens een poosje weg, dan moet ze hem wel met hem alleen rooien, en dan hebben ze het ook altijd hartstikke gezellig samen.
Ik heb dana naarna niet meer gezien :{ moest vanmorgen al naar mijn werk voordat ze wakker was.
Maar het zal wel weer over zijn. Was ook de eerste keer dat ze zoiets deed (en hopenlijk ook de laatste }:| ;) )
  woensdag 8 september 2010 @ 12:55:20 #107
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_86200841
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En beterschap voor Chris....stomme pokkies ook! maar dan issie er wel mooi vanaf!
(meike heeft ze nog niet gehad....hoe later ze het krijgen hoe vervelender het ziekteverloop is toch?)
We kunnen Chris wel een ballon vol laten kuchen met virussen en opsturen :P
Dan heet ze dat ook maar weer gehad.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_86200973
Stiemie, fijn dat het lampje werkt!
Hopelijk krijgt het flensjesduo het uitslapen ook snel door..

Bla, die fases hebben we hier ook wel. Gaat vanzelf wel weer over..

Karin, hoe later de pokken, hoe vervelender inderdaad, vooral als puber/volwassene. Maar ik geloof dat 95% van de bevolking het wel krijgt voor ze 10 zijn..

Chris zijn pokkies groeien lekker door. Ook 1 op het puntje van zijn tong, gelukkig gaat het eten wel goed..
  woensdag 8 september 2010 @ 14:48:37 #109
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86204815
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, fijn dat het lampje werkt!
Hopelijk krijgt het flensjesduo het uitslapen ook snel door..

Ja, dat hoop ik ook. Ze hebben altijd heerlijk geslapen, dus komt vast weer goed. Lampje is een goed idee.
Ze zitten nu voor een dvd, heerlijk overzichtelijk.
pi_86215488
Waterpokken op de tong....ieuw
We hebben Meike een hele tijd terug al flink laten knuffelen met een oppaskindje van mijn moeder dat de waterpokken had, maar blijkbaar is ze iets moeilijker te besmetten ofzo. Op de psz had toen ook de hele klas het gehad maar Meike niet.

KP wat een uitvinding he die dvd-speler! Machtig handig soms!
Ik hoop dat de meiden nu lekker doorslapen, is ook spannend natuurlijk in zo'n nieuw bed

Er was vandaag een nieuw kindje op het kdv, en Meike heeft er de hele morgen mee gespeeld. Ze vertelde ook dat het haar vriendinnetje was....leuk!
pi_86216408
Niet bijgelezen, sorry
Maar moet even pronken met mijn meisje die gisteren spontaan op de wc geplast heeft
Ze was helemaal onder de indruk dat er wat gebeurde O+
pi_86219045
Mrien, wat goed!!!

Karin, Bij Chris op het KDV hebben ze dit jaar al 2 waterpokgolven gehad. De laatste in juni. Chris heeft toen ook niks opgepikt. En nu opeens wel, hij was ook de 1e op het KDV. Terwijl hij buiten het KDV juist weinig kindjes heeft gezien de laatste maand?
En leuk zo'n vriendinnetje!

Hij heeft vanavond ook weer goed gegeten, ondanks die pok op zijn tong. En hij jeuk nauwelijks, gelukkig.
pi_86235249
Beterschap met de pokkies Chris. die 40+ doet me aan Maud d'r rug denken... brrrr Nog steeds littekens te zien.

Mrien, wat super van je meisje.!

KP. hoe is de nacht gegaan? En wat gaaf naar de musical van het zandkasteel... lijkt me super. Maud is daar echt gek van. *ff op de site gaat kijken*

Meike een nieuw vriendinnetje O+

Simmu, tegen elkaar uitspelen is misschien niet de juiste methode. Maar soms wel de snelste. Het omdraaien deed mijn moeder dan. ipv te zeggen Ravi is lief en jij niet. Zei ze dan .....meestal tegen mijn zus. Wat fijn dat jij zo lekker aan het eten bent. Ik zal jou niet op de trap hoeven zetten, straks zullen we iets leuks doen. Dan gaf voor mij wel de doorslag om ook weer positief benaderd te worden.

Ticootje, Jen zal zich inderdaad wel het meest afzetten naar jou. Jij zet haar wereld op zijn kop. Maar uiteindelijk komt het goed. Fleur werd ook anders na de geboorte van Maud, maar ze trok ook redelijk snel weer bij. succes in elk geval. :*

En Maud wordt groot.... en ik zie het niet. Nou, ja ik ben geloof ik nog in ontkenning. Voor mijn gevoel is ze gewoon nog net drie. Moet ze nog lang niet naar school en is ze dus ook nog gewoon mijn kleine meid. Maar ze is gewoon bijna 4. Weet gewoon al zo veel. Ik sta soms echt te klapperen met mijn oren. En ik zie dingen waarvan ik dan denk.... dat hoor jij toch nog niet te kennen en te kunnen. Maar is dus wel zo. Ze is bijna 4 en kan al netjes knippen, prikken en kleuren. Ze weet al bepaalde letters en kan al cijfers herkennen. Ze 'rekent' (plaatjes tellen) redelijk goed tot 5 en noemt de cijfers tot 13. En benoemd al verbanden. En aan de andere kant ben ik dan ook weer zo ontzettend trots op d'r als ik dan te zien krijg hoe 'groot' ze al is. Zoals ze vanochtend op d'r fietsje naar de oppas gaat en mij dan zegt om om te rijden omdat ik niet door het paadje kan.

En aan de ander kant is ze soms ook nog echt mijn kleine guppie. Dan kruipt ze haast in me als er iemand wat tegen d'r zegt en ze het eng vind. En dat vind ik dan weer heerlijk en ook zo tegenstrijdig. Want ze is eigenlijk helemaal geen verlegen meisje. Ze is juist stoer, maar wel op haar tijd. En daarom juist hou ik zoveel van d'r. En is zij mijn vriendin en ik haar allerliefste knuffelvriend van de heeeeeeeeeeele wereld. O+
/einde emo-dagboekpost/
pi_86235551
Jen is vanmorgen wakker gemaakt door M. ..... in haar eigen bed.

Ik ben vannacht gewoon gaan kijken of ze het nog wel deed. :s)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86236153
Mrien wat goed! *O*

Karin, ik heb ook nooit de waterpokken gehad, mischien komt het bij sommige mensen niet zover dat ze echt uiterlijke symptomen krijgen ofzo?
Leuk dat Meike een vriendinnetje heeft :)

Jen!! Wat goed!! *O*

Chacama O+
pi_86237415
Jen wat super! *O*
pi_86237598
Chaca O+

En Jen *O* hoeraaa! goed nieuws! En Tico: dan zelf wakker zijn klinkt zoooo bekend :')
pi_86238142
Ja ik lag echt te wachten. :')
pi_86238292
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Jen is vanmorgen wakker gemaakt door M. ..... in haar eigen bed.

Ik ben vannacht gewoon gaan kijken of ze het nog wel deed. :s)
wat heerlijk *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86241942
Ze heeft een dorapop met lichtje gekregen. Misschien is dat m.

En misschien juichen we te vroeg.
pi_86242362
Tico wat goehoed!!!!!!
pi_86244458
En wat helemaal nieuw is voor me, Leyla accepteert het gewoon dat ze in haar eigen bedje slaapt. Waar Jen nooit wilde slapen als ze niet op mn lag, is Leyla gewoon een slaapkop. Komt maar 1x per nacht voor een voeding... Haar snugglenestje kan ik in zn geheel in haar wiegje zetten en dan pit madam gewoon verder.

Echt ik ga zo nog meemaken dat ik 2 kinderen heb die op een eigen bedje slapen. Hoe raar is dat?
  donderdag 9 september 2010 @ 16:32:41 #123
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86246176
Wat heerlik, tico !

Hier heeft iedereen waanzinnig vast geslapen. De meiden sliepen gister om 19 uur. Wij om 22.30 !
Helemaal weer fris en fruitig x 4 !
pi_86246564
Wow wat een goeie verhalen hier!!!

Jen! *O*
Flensenduo *O*
Lotte *O*
En grote Maud *O*
pi_86305601
Ssst alles slaapt nog!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')