Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalalaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:18 schreef simmu het volgende:
grmbl. al sinds de post van gister dus een kleine dame die het tupu liedje blijft zingen en er om blijft vragen. elke 5 minuten. tupuuhtupuuhhh...ladieladielala, tupuuhtupuuuh....
man, wat ben ik blij dat schoonmoeders morgen een dagje komt oppassen zodat wij naar de sauna kunnen! ze wil niks behalve tupu. maf kind!
en ziehier mijn irritatiefactor na 2 dagen tupuzeurenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalala![]()
Oei..quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Chris zit hier een beetje lusteloos op de bank tv te kijken met een snel groeiend aantal waterpokken :-(
nee. sorrie. ben zelf ook al in de weer met behang en plaksel. de draak wilde goddank zonet zelf naar bedquote:
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Dat zal pittig worden de komende tijd, Tico.
Wat vindt Jen van zuslief ?
Oke, negeren is ook een reactie,laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...
juh... veel succes met wennen.quote:
Wat is hij lief aan het spelen, wat wordt hij alweer groot zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef freecell het volgende:
Ow, serieus, kijk nou
http://s40.photobucket.co(...)urrent=spelen001.mp4
En ja, het is een chaosEn waar is zijn broek? Op de bank
da's toch gewoon heul niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meh vanavond kwamen opa en oma dana terugbrengen want die hadden vandaag opgepast. En ik wil dr overpakken van oma om te knuffel. Wou ze niet, ze wou bij oma blijven. Opa en oma gaan weg, we gaan aan de deur zwaaien dus ik til dr op..wou ze niet, wou naar papa. We brengen dr net samen naar bed, dus ik vraag of mama nog een verhaaltje zal voorlezen..nee wou ze niet, papa moest voorlezen..
dat heb je natuurlijk wel eens, maar ik vond t niet zo leuk want ik had dr de hele dag niet gezien, lekker kinderachtig van mama he![]()
![]()
nee vond het ook echt niet zo leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:48 schreef simmu het volgende:
da's toch gewoon heul niet leuk![]()
wel overduidelijk dat ze juist jou gemist had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |