Ja die zijn er.. Wij hadden er 1 maar die is zoekquote:Op maandag 6 september 2010 09:15 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha ik keek net ook al op tvgids.nl voor de uitzendtijden van de ballerinaWeet iemand of er eigenlijk dvd's van zijn?
Linde vindt alles leuk; als het maar beweegt![]()
Hé wat leuk! Van harte gefeliciteerd!quote:
Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalalaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:18 schreef simmu het volgende:
grmbl. al sinds de post van gister dus een kleine dame die het tupu liedje blijft zingen en er om blijft vragen. elke 5 minuten. tupuuhtupuuhhh...ladieladielala, tupuuhtupuuuh....
man, wat ben ik blij dat schoonmoeders morgen een dagje komt oppassen zodat wij naar de sauna kunnen! ze wil niks behalve tupu. maf kind!
en ziehier mijn irritatiefactor na 2 dagen tupuzeurenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het lijken op stoephoer stoephoer lalalalala![]()
Oei..quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Chris zit hier een beetje lusteloos op de bank tv te kijken met een snel groeiend aantal waterpokken :-(
nee. sorrie. ben zelf ook al in de weer met behang en plaksel. de draak wilde goddank zonet zelf naar bedquote:
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Dat zal pittig worden de komende tijd, Tico.
Wat vindt Jen van zuslief ?
Oke, negeren is ook een reactie,laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen negeert haar.. Die is vooral bezig met zelf de aandacht krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |