abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85978857
Nee doorslapen is overrated.. Maar ze heeft wel lang in haar bedje gelegen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 september 2010 @ 11:08:30 #32
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_85979030
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nieuw topic :9
De dame mag morgen weer naar school en ze heeft er zin in! Ik begin zelf ook m`n draai aardig te vinden als ze er niet is :)
Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft. En voor jou zal het best even wennen zijn :).
Marlien gaat ook binnenkort (over 2 weken) naar de peuterspeelzaal. Lijkt me wel fijn, ze vraagt best veel aandacht. Niet op een vervelende manier gelukkig, meer dat ze alles wil delen wat ze doet, maar het kan soms best vermoeiend zijn.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_85979051
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Nee doorslapen is overrated.. Maar ze heeft wel lang in haar bedje gelegen.
Aaah. en ik had nog zo de hoop dat Jen het wel had gedaan, omdat maud om half twee naast me lag. toen dacht ik aan jou en hoopte vurig dat Jen nog niet naast je lag.
pi_85979088
Ik was vanmorgen heel blij dat ik Jen weg kon brengen. De dame had een humeur! Ze werd zelfs heel kwaad op me dat zij geen baby in dr buik had. "IK OOK BABY BUIK!!"

Ik heb ze heel veel succes gewenst. :W
pi_85979309
Trouwens, taartjesfee..is jou dochter niet pas 2,5 ofzo? of hooguit 3? Of ben ik nou in de war
of heb je het over peuterspeelzaal of iets in die richting?

Naja als het naar bed brengen al beter ging dan is het wel of niet doorslapen al ene minder issue he :)
Ik zou er ook blij mee zijn!

Jammer van het humeur vanmorgen wel :P
  donderdag 2 september 2010 @ 13:14:45 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85982776
Ze is 2,5 ja en ze noemt het zelf school..en dat neem je dan over :) Peuterspeelzaal is ook zo`n lang woord :P
Grijs het was echt even wennen ja, maar ik begin nu ook wel dingen te plannen op juist die ochtenden. Gewoon lekker even iets voor mezelf O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85982890
Ik noem het hier ook school hoor.. Lekker makkelijk.
pi_85983052
Tico, fijn dat het gisteren beter ging. Humeurtjes zijn schattig.. maar fijn als het KDV zich er dan verder mee kan redden.
Chris had dit weekend ook een baby in zijn buik. Dat wordt nog een lesje bloemetjes&bijtjes :P

Bla, wat leuk, die smoesjes!
Hier hadden ze in de zomer ook meer onrust. Chris had daar ook wel wat last van. Maar nu is gelukkig de vakanties van de vaste leidsters voorbij. Dus weer gewone weken.

Gisteren het kind-volg-gesprek op het KDV gehad. Chris deed alles goed daar, heeft het laatste jaar een ontzettende sprong gemaakt sociaal gezien en kan nu goed met de groep mee. Waar hij vorig jaar nog rustig wachtte bij de kapstok tot alle drukke kindjes buiten waren, stond hij gisterochtend vooraan te springen en te hupsen zodat de leidster zijn jas amper aankreeg O+
pi_85983905
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze is 2,5 ja en ze noemt het zelf school..en dat neem je dan over :) Peuterspeelzaal is ook zo`n lang woord :P
Grijs het was echt even wennen ja, maar ik begin nu ook wel dingen te plannen op juist die ochtenden. Gewoon lekker even iets voor mezelf O+
Ah oke, ja school klinkt makkelijker idd :)
pi_85984026
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ah oke, ja school klinkt makkelijker idd :)
Het is hier zo, papa en mama gaan werken en Lilla en Jennifer gaan naar school. Zo komt het.
pi_85984469
Hier is het KDV ook school.. Papa gaat naar zijn werk, mama en Chris naar school. Chris de school met speelgoed, mama naar de saaie :P
pi_86021544
Meike noemt het kdv ook school. En school is de basisschool. Volgen jullie het nog?

We zijn terug van vakantie, leuk gehad! Slecht weer maar ja. Gelukkig ook droge dagen gehad, en Meike heeft zich echt super vermaakt!
Bob en babet vond ze helemaal het einde! Verder heerlijk in de speeltuintjes, en met de andere meisjes op het veldje spelen O+
Fietsen zonder zijwielen, en nu ook zelf op en afstappen!

Smetje was dat we met haar naar de HAP moesten nadat ze door een wesp was gestoken in de mond. Het zwol helemaal op, en ze wilden het toch graag even zien ivm de ademweg enzo. Gelukkig viel het mee wat dat aangaat, maar ze was wel helemaal hysterisch. Doet ook zeer natuurlijk!

En gister was ik nog met dr bij de huisarts...(zo kom je er nooit, en nu ineens 2 keer binnen 2 weken) Ze had bij haar papa op de nek gezeten, en sindsdien klaagde ze over een zere arm. Steeds huilen, vragen om zetpillen :o , half dagje afgewacht en het werd niet beter, dus maar even laten kijken,.....wat bleek.....
zondagsarmpje! Stukje van de elleboog uit de kom!
Moesten ze recht trekken (au!) maar toen was het *klik!* en de pijn was weg....!

Je beleeft wat met een peuter!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:15:12 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86021909
Die wespen de laatste tijd :D
M'n nichtje was laatst net boven 'r oog gestoken, ook erg gevaarlijk.
En dan de pijn, net een sigaret tegen je huid.

Hier was/is ook alles school.

En zat vanmorgen echt zo ' :D :{ _O- ' om een opmerking hier.
'mama wanneer heb jij eens een baby in je buik?'
en ik gaf geen antwoord, ik moest even nadenken :')
Zegt ze 'oh anders mag je mijn pop wel even lenen hoor!'.
pi_86028129
Klinkt als een hele fijne vakantie Karin (op die wesp na dan :X ) Pff en wat een schrik zeg met Meike's armpje. Ben er zelf altijd bang voor dat er zoiets gebeurt (zelf eens mijn elleboog uit de kom gehad en dat was niet leuk)

Vandaag even een tijdschakelaar gekocht. Linde stond vanmorgen om 5.30 naast ons bed met de mededeling dat ze wakker was :O Nu moet ze dus in bed blijven tot het nachtlampje uit is. Ben benieuwd
pi_86087868
Crosspost: Weet iemand vanaf welke leeftijd (ongeveer ;-)) kindjes bang kunnen worden in het donker?
pi_86088002
Karin, jammer van de wesp&elleboog, maar verder klinkt het als een leuke vakantie!!

SC, wat heerlijk droog dan ook, voor zo'n kleintje..

Stiemie, hoe ging het gisteren en vannacht? Al wat later wakker?

Wij zijn vrijdag naar de Efteling geweest. Dat was echt leuk. Chris heeft zich prima vermaakt. Droomvlucht was spannend en mooi, de Carnaval Festival, de old-timers, de stoomtrein, de laaf-monorail. Hij vond het leuk. Alleen de fata morgana was een beetje kantje boord. Toch wel donker en misschien iets te echt voor een peuter. Maar met goed knijpen in papa heeft hij het gered..
We hadden verwacht rond een uur of 3-4 richting huis te gaan met een oververmoeid jochie, maar uiteindelijk pas om 7 uur in de auto gestapt, en binnen 5 minuten sliep hij als een roosje O+
  zondag 5 september 2010 @ 14:13:27 #47
298315 SacreCoeur
pi_86088343
Carnaval Festival! bleef dat deuntje niet de hele dag in je hoofd? :P
Isa vond Fata Morgana ook een beetje eng.
Is al wel weer tijdje geleden dat wij geweest zijn, toch maar snel weer eens gaan.
pi_86088394
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost: Weet iemand vanaf welke leeftijd (ongeveer ;-)) kindjes bang kunnen worden in het donker?
Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uit
pi_86088559
SC, vreselijk dat deuntje. Bij de oldtimers stond 1 papa voor ons dat liedje te fluiten, een papa achter ons ging er strak tegenin met "handjes draaien" van K3.. Weet niet wat nou beter was :')

Bodpa, ik dacht doorsnee tussen de 2 en de 5, maar je hebt altijd kinderen die veel eerder bang in het donker zijn, en die het ook nog lang blijven.
  zondag 5 september 2010 @ 15:06:47 #50
298315 SacreCoeur
pi_86089917
NickJR deed het net niet op de laptop..
Dus Isa zegt: 'neeeehee je moet ook naar slash kindertijd punt NL'.
Ik stond zo: ' :D '
Zeg ze: 'haha! jij bent een beetje dom'. :')

:'):'):')
pi_86092051
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Dana begon een tijdje geleden ineens te gillen als het licht uitging en slaapt tegenwoordig dus met het licht aan (totdat wij naar bed gaan, dan doe ik het uit
Ja, zoiets gebeurt bij ons nu ook. Wel grappig: donker noemt hij "Uit" net als wanneer hij het licht uit doet.
Dank ladies!
  zondag 5 september 2010 @ 16:26:16 #52
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_86092244
gezocht : 1 flinke rol behang ...
  zondag 5 september 2010 @ 16:36:28 #53
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86092535
Kunnen we hem delen? Zal wel in het weer ziten ofzo.
pi_86092688
Oh, ik heb nog wel een rol over.. Heb ze tegenwoordig niet meer zo nodig hier :P
pi_86097297
tis de lucht denk ik. hier ook al dagenlang. ik denk dat over anderhalve week ongeveer hier de vlag uitgaat (psz ;) )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86099355
Hier vandaag ook vaagheid... De hele tijd over de vloer liggen dweilen... Nou ja, niet vervelend ofzo, maar gewoon hangerig een beetje.
  zondag 5 september 2010 @ 21:25:48 #57
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86103333
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:26 schreef FF het volgende:
gezocht : 1 flinke rol behang ...
Ik heb nog wel behang liggen. Mijn dames zijn logeren tot en met dinsdag.
pi_86117036
stomme nieuwe programmering :(
we zijn van slag nu. geen angelina ballerina :'(
geen tupu vanmiddag. nu moet arme selene een dagje veel tv doen opdat we erachter komen wat ze leuk vindt ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86117072
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
stomme nieuwe programmering :(
we zijn van slag nu. geen angelina ballerina :'(
geen tupu vanmiddag. nu moet arme selene een dagje veel tv doen opdat we erachter komen wat ze leuk vindt ;)
Ha ik keek net ook al op tvgids.nl voor de uitzendtijden van de ballerina :D Weet iemand of er eigenlijk dvd's van zijn?

Linde vindt alles leuk; als het maar beweegt :')
  maandag 6 september 2010 @ 09:22:24 #60
298315 SacreCoeur
pi_86117184
Isa kijkt 't liefste Nellie & Cezar & de wereld is mooi, verder mag er niets anders meer op dat NickJR.
Ik vind de 'normale' Nickelodeon soms gewoon aanstootgevend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')