Ik heb dana naarna niet meer gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 12:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBlaBla, wat vervelend dat Dana ineens niks meer van je wilde weten, inmiddels zijn julllie weer dikke vriendinnen neem ik aan?Hier is het juist vaak andersom, Meike wil altijd dat ik haar in bad doe, naar bed breng, ze wil niet naast papa zitten maar naast mama enz enz, ik negeer het meestal.Maar ik vind het wel heel naar voor D.
Maar is D naar zijn werk, dan begint ze na een half uur te zeggen dat ze papa zo mist en dat hij thuis moet komen.
Soms ga ik ook weleens een poosje weg, dan moet ze hem wel met hem alleen rooien, en dan hebben ze het ook altijd hartstikke gezellig samen.
We kunnen Chris wel een ballon vol laten kuchen met virussen en opsturenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En beterschap voor Chris....stomme pokkies ook! maar dan issie er wel mooi vanaf!
(meike heeft ze nog niet gehad....hoe later ze het krijgen hoe vervelender het ziekteverloop is toch?)
Ja, dat hoop ik ook. Ze hebben altijd heerlijk geslapen, dus komt vast weer goed. Lampje is een goed idee.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, fijn dat het lampje werkt!
Hopelijk krijgt het flensjesduo het uitslapen ook snel door..
wat heerlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Jen is vanmorgen wakker gemaakt door M. ..... in haar eigen bed.
Ik ben vannacht gewoon gaan kijken of ze het nog wel deed.
Daar heb ik er ook 1 van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff, vandaag is echt een ramp hier. Ze zeurt echt om alles..en niet gewoon een beetje zeuren..nee direcht janken en gillen en slaan.
En bij alles he.
Dan was je niet de enige. Bij Fleur, maar bij Maud ook net zo hard.quote:Op maandag 13 september 2010 20:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O Grijs, dat is het toch ook!
Ik weet het nog heeeeeeeeeeeeeeeel goed, Meike voor het eerst naar de psz...daar hield ik het nog droog, maar op de fiets.....![]()
Heeft Marlien er zin in?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat klinkt als een goede eerste dag voor marlien!, heb jij het ook droog gehouden grijs?
Ze had 'm van mijn moeder gekregenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef chacama het volgende:
Stiemie, daar moet je ook mee wachten tot ze iets ouder is.... Bij Fleur gaat het nl wel goed
Gewoon wat aanbieden, hoeft ze niet dan niet. Je eet zelf ook amper als je je niet lekker voelt. Drinken is belangrijker dan eten.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef mrien het volgende:
Weer niet bijgelezen, sorry
Zit hier met een ziek meisje thuis, wat geef je zo´n kleintje als ze ziek zijn?
Ze wil niks eten, wel drinken. Heeft gelukkig al wel goed gedronken vandaag, anderhalve fles (kleine avent) met warme melk en halve grote avent fles met roosvice.
Zelf zou ik dan richting beschuitjes denken, maar voor haar heb ik eigenlijk geen idee
Ze slaapt nu gelukkig, naast me op de bank. Vannacht was echt drama, ben 5/6 keer wakker geweest, elke keer was het huilen. VAnmorgen werd ze wakker met koorts, dus dan is het thuisblijven
Mama mag niet veel verder weg dan het toilet, dus iemand anders was ook niet echt een optie (moest eigenlijk werken vandaag)
Lijkt me echt gezelllig zo kwebbel in huis, en poesje mauw zingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beterschap Koen en Lotte!
Mijn dame kon 2 maanden geleden nog amper een paar woorden goed uitspreken, en nu maakt ze zomaar ineens zinnen van 5 woorden achter elkaar.
Vandaag was ze met oma, die heeft haar poesje mauw leren zingen!
Ik ben zo trots op m`n lekkere grietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |