En wat zijn de voordelen daar dan precies van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zijn de voordelen daar dan precies van?
vertel vertelquote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
officieel ben ik nog vrijgezel. maar ik ik zou de voordelen na 6 jaar ook niet meer weten
yepquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yep
daarom heet het een vrijgezellenfeest
tmiquote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
volgens mij nietquote:
quote:
Dus. Jij bent geen vrijgezel.quote:Vrijgezel (verouderd vrijer) is de benaming voor iemand die niet gehuwd (vrij) is, geen relatie heeft, niet samenwoont, en geen weduwe of weduwnaar is. De term single wordt ook gebruikt voor een vrijgezel.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat zijn hele idee van het vrijgezel zijn... Draakje what have u done!! Oh Noesssss
Draakjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
Jij weet er alles van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Bart het volgende:
Op je vrijgezellenfeest mag je nog één dag vrijgezel zijn.
Jaquote:
Hangt af van de persoon voor wie het feestje isquote:Ik vraag me af of vrijgezellenfeesten dus echt zo erg zijn zoals ik denk dat ze zijn![]()
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hangt af van de persoon voor wie het feestje is.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijk
Hoe komt datquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo helder vandaagsorry
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hadden nog een flink aantal uitslagen tegoed van prijsvragen in de maanden juli en augustus! De winnaars zijn per PM ook op de hoogte gebracht en de meeste spullen zijn al verstuurd, maar toch nog even een overzicht van de uitslagen van de laatste acties:
Winnaars van de Monster Magnet prijsvraag zijn geworden:
IJsdraakje
Oh da's minderquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.quote:
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur isquote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.
Handig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur is.
Nee die was helsquote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's minder. Prik viel hopelijk mee?
Jaquote:
quote:
Een post is geen bewijsquote:
Iets om je op te vrolijken:quote:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Iets om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
ach soquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
Hee eendjequote:
Dus als ik iets vertel zit je standaard naar mijn tieten te kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
ik geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
Dus als ik iets vertel zit je standaard naar mijn tieten te kijken
Hoihoiquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
Dat vond je toch ook zo leuk aan hem?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
quote:
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
Hoihoi
Ach, alsof mannen ergens anders naar kunnen kijken als je er wat meer van hebt he...
Wat weet jij daar nou vanquote:
Nou... die heb ik dus ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijken
[..]
Wat weet jij daar nou van
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebtquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou... die heb ik dus ook. Maarja, wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebt
Probeer ik ook te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebt
Heb jij even gelukquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj... ik zit tussen de dames vanochtend...
dat was een tijd geleden dat ik alleen tussen de dames zatquote:
Wijs ben ik he?quote:
Goed zoquote:
Lucky Bastardquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj... ik zit tussen de dames vanochtend...
Tijd voor een nieuwe meet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat was een tijd geleden dat ik alleen tussen de dames zat
Ja, meeting!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wijs ben ik he?![]()
[..]
Goed zo![]()
[..]
Lucky Bastard
[..]
Tijd voor een nieuwe meet?Dan kan douche eendje ook mee en dan zijn we in de meerderheid
Dan mag je ertussen zitten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
woehoe... eindelijke een fantasie die waarheid wordt...
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, meeting!Dan gaat hij het wel zwaar krijgen zeg!
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
woehoe... eindelijke een fantasie die waarheid wordt...
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?
valt me mee dat Bart er nog niet tussengesprongen is
[..]
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???
maar niet tijdens een meet tussen de dames zitten...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?
valt me mee dat Bart er nog niet tussengesprongen is
[..]
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???
Want die is getrouwd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar niet tijdens een meet tussen de dames zitten...
Ja, helaas voor hemquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die is getrouwd?![]()
[..]
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?
klinkt meer als een: Mwuahahahahquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, helaas voor hemHahahaha.
dat ik mag fantaserenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die is getrouwd?![]()
[..]
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?
maar als er tussen zit dan is het een betere fantasiequote:
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar als er tussen zit dan is het betere fantasie
laat maar... laat me maar fantaserenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?
* LovelyLady gaat aankleden
Vriendinnetje staat over een kwartier voor de deur
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
laat maar... laat me maar fantaseren
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Geen idee, om 17:00 is het dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?
tot hoe laat heb je je cursus morgen?
woepsquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Natuurlijk. Heb nog 150 vakantieuren, oeps.
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijken
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
laat maar... laat me maar fantaseren
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Een cursus met dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Geen idee, om 17:00 is het diner
Ja ach... even wat dingen leren, tussendoor een strandwandelingetje maken, lekkere lunch en diner. Ik kan mij vervelendere cursusdagen voorstellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed
[..]![]()
[..]
Een cursus met dinerLange dag wordt dat dan
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Leinquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!
Ahquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodig
Ze komt gewoon aan huisquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Handig zo'n B&B brilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:45 schreef Cryothic het volgende:
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.
[ afbeelding ]
Zo'n effect dus.
Ik in principe ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Van zo'n bril word de wereld voor een man mooierquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handig zo'n B&B bril
[..]
Ik in principe ook hoor
Jij komt ook aan huis?quote:
Wat is je regio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |