Ik ga zaterdag of zondag naar Alkmaarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Gratis abo winnenquote:
Gratis abbo winnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis abo winnen.
Mensen die naar banners moeten kijken.
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.quote:
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zekerquote:Ik kijk al lang niet meer naar die banners
Schermvullende banners?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-aboquote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
ik heb voorlopig geen tijd in het weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Tomatenmeetings?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb voorlopig geen tijd in het weekend
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-abo.
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruiktquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik over een half jaar dood.![]()
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgersquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.quote:
Rot op met die kutreclamequote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgers. En in mijn zijbalk iets over leningen en thee waarmee je vet kunt verbranden. Is dat een hint, fok?!
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.
ik ben pas half 7 thuisquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doen
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geld lenen? Heb nog wel wat linkjes voor je.
geen hypotheek?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoeg.
Uiteraard dat ookquote:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik had liever geen hypotheek gehad
Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.
Da's waar.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijk
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.
Dat valt tegen, want ik kijk nu alleen nog naar de nieuwe collecties. En die vallen tegen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruikt
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Bart het volgende:
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straatquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Bart het volgende:
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.
En dat kan natuurlijk niet als je een huis kooptquote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straat
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
En dat kan natuurlijk niet als je een huis koopt.
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren he
Dan kan helemaal nietquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...
Hoornquote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
idd. kopen is goedkoper. als het goed is betaal je elk jaar minder. en huur gaat bijna elk jaar omhoogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ehm, onze buren hebben de tofste buren...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dagquote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
Die dagen zijn ook bekend..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dag
Ik denk dat de nagellakremoverdamp je geen goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
hulpgroep voor verslaafden van nagellak damp?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
Blauwe tittersquote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
glitternicht pot?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
quote:
Wijven mogen van glitter houden.quote:
en mannen niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijven mogen van glitter houden.
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.quote:
vooroordelenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.
Vaak iz teh keywordz...quote:
op de aanplakbiljetten stond niets...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak iz teh keywordz...
En jij bent blind. Zaterdag is er heul wel wat te doen in de vic.
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op de aanplakbiljetten stond niets...
ik ga zaterdag ook werken
De mensen die er werken zijn leuk.quote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mensen die er werken zijn leuk.
Ok, niet allemaal nee.quote:
ik en bianca wel... bart ook welquote:
was kippigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?![]()
Boeit ook niet verder.
Het kan nog erger: als jij er zou werken.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad, jij werkt er...
Gelukkig ken ik mijn grenzen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Het kan nog erger: als jij er zou werken.
jij bent gemeenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
Die bij Duitsland en België zeker?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bij Duitsland en België zeker?
Klopt. Maar dat ben ik dan ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
. Bart denkt weer dat hij grappig is
quote:
Nee.quote:
Kickboksen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Nee.
Wordt wel in getrapt trouwens..
Ja.quote:
Jij snapt het gewoon niet.quote:
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bentquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij snapt het gewoon niet.
waar is ergens? bij de tomaten van albert?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bent.
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post isquote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waar is ergens? bij de tomaten van albert?
Newbiequote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post is![]()
captain obviousquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu niet meer. En jij hebt gewoon geen leven
Tot 10.000 ben je newbie.quote:
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?quote:En jij hebt gewoon geen leven
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot 10.000 ben je newbie.
[..]
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |