quote:Oké, ik rij zonder kenteken
Moet ik tegenwoordig verplicht technisch zijn?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die eerdere aanrijding was al op 25 augustus. 7 dagen geleden dus.
Uiteraard had je het kenteken in die tijd zelf wel provisorisch kunnen herstellen.
het is juicyfailquote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die eerdere aanrijding was al op 25 augustus. 7 dagen geleden dus.
Uiteraard had je het kenteken in die tijd zelf wel provisorisch kunnen herstellen.
Die politieagent zei 2quote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is deel 1a en deel 1b wat je bij moet hebben. Wat ben jij een domme lul zeg, een beetje rondrijden met je overschrijvings bewijs op zak.
Godskolere. Een kenteken vastmaken hoef je toch geen Einstein voor de zijn lijkt me.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik tegenwoordig verplicht technisch zijn?
Nee je kop in zand steken werkt prima. Onterechte klacht btw...quote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is deel 1a en deel 1b wat je bij moet hebben. Wat ben jij een domme lul zeg, een beetje rondrijden met je overschrijvings bewijs op zak.
Enig motorisch vermogen en ruimtelijk is inzicht is wel zo handig. Je kunt immers ook autorijden.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja euh, net zo als je die afgereden kentekenplaat verdiende, verdien je nu ook deze bon.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme, hebben ze nou echt niks anders te doen
Oké, ik rij zonder kenteken (komt door deze eikel Mongolen op de weg ). Raar hè, als ik overdag werk en er 's avonds geen zaak open is om hem erop te zetten. Maar goed, die 110 euro voor kenteken was wel goed zo maar ik heb deel a1 en a2 niet bij me, maar het verkeerde deel van m'n kentekenbewijs. Nu heb ik een boete van 30 euro+ 6 euro administratiekosten.
Drol. Je kunt er toch wel een kentekenplaat opschroeven?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
Raar hè, als ik overdag werk en er 's avonds geen zaak open is om hem erop te zetten.
Dus je hebt allerlei dingen niet bij je, waarvan je weet dat je die bij je moet hebben als je auto rijdt... en de politie is een lul?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
Oké, ik rij zonder kenteken (komt door deze eikel Mongolen op de weg ). Raar hè, als ik overdag werk en er 's avonds geen zaak open is om hem erop te zetten. Maar goed, die 110 euro voor kenteken was wel goed zo maar ik heb deel a1 en a2 niet bij me, maar het verkeerde deel van m'n kentekenbewijs. Nu heb ik een boete van 30 euro+ 6 euro administratiekosten.
plus hij te beroerd om het kenteken even vast te zetten of te laten zetten in een week tijdquote:Op woensdag 1 september 2010 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je hebt allerlei dingen niet bij je, waarvan je weet dat je die bij je moet hebben als je auto rijdt... en de politie is een lul?
Hmmm
Ja ik heb nog amper vrije dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Drol. Je kunt er toch wel een kentekenplaat opschroeven?Of je laat t in je pauze doen, of je neemt een middagje vrij.
tai ripsquote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb nog amper vrije dagen
En nee, ik kan hem er niet zelf op schroeven. Heb het met tai rips geprobeerd, toen viel ie eraf tijdens rijden en mocht ik half Amsterdam door gaan zoeken. Ik ben al twee keer langs die brommerzaak geweest en iedere keer zegt die gozer dat ie geen tijd heeft.
als ie er mét tie wrap nog steeds af flikkert doe je gewoon iets niet goedquote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En nee, ik kan hem er niet zelf op schroeven. Heb het met tai rips geprobeerd, toen viel ie eraf tijdens rijden en mocht ik half Amsterdam door gaan zoeken. Ik ben al twee keer langs die brommerzaak geweest en iedere keer zegt die gozer dat ie geen tijd heeft.
quote:
Eensquote:
Het is Thaise, analfabeetquote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef RaymondK het volgende:
Taise ribbetjes met zoet zure saus blijft misschien wel plakken.
Dan neem je een uurtje vrij. Of ga je in je pauze.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moet een gat in de lucht springen dat je uberhaupt mocht door rijden. Als je geen kentekenplaat hebt mag je de weg niet op. Houd de politie je aan dan is het standaard antwoord: Ga maar te voet verder en als we je zien rijden pakken we je vehiekel af.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaar ook dat dit gewoon een verzonnen kuttopic is.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je moet een gat in de lucht springen dat je uberhaupt mocht door rijden. Als je geen kentekenplaat hebt mag je de weg niet op. Houd de politie je aan dan is het standaard antwoord: Ga maar te voet verder en als we je zien rijden pakken we je vehiekel af.
Want in Amsterdam zit maar 1 zaak die een kentekenplaat kan monterenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben al twee keer langs die brommerzaak geweest en iedere keer zegt die gozer dat ie geen tijd heeft.
Ja maar die andere zaken zitten nog verderquote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Want in Amsterdam zit maar 1 zaak die een kentekenplaat kan monteren
Dus jij kan ieder moment dood neervallen omdat ik het verkeerde deel van mijn kentekenbewijs bij me heb? Tofquote:Op woensdag 1 september 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
Stoer jonge Juicy klagen over iets wat zeer terecht is. De politie zorgt toch voor een stukje veiligheid op straat. Als die niet mij het veilige gevoel gaven dan durfde ik 's avonds niet over straat te lopen. Die mensen doen gewoon hun werk hoor
Vreemde uitspraak Juicy, ik ben het alleen zat dat mensen zoals jij de politie als boeman bestempelen terwijl eigenlijk de politie je beste vriend is. Je boezemt mensen angst in door de politie te bekritiseren zodat de mensen bang worden van de politie. Ze gaan zich anders gedragen, denk hierbij aan onzekerheid, alles controleren om maar niets fout te doen, dat komt door jou dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus jij kan ieder moment dood neervallen omdat ik het verkeerde deel van mijn kentekenbewijs bij me heb? Tof
Zegt iemand die het over tai rips heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |