kijk eens op www.gamemania.nl/(be)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef sp3c het volgende:
iemand enig idee wanneer valkirya cronicles in Europa released???
ik hoop stiekem vandaag op psn maar dat zal nog wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
3000 is met een microfoonquote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee eigenlijk
ik ging van 2000 naar GO voor zover ik weet en dat scherm is echt een wereld van verschil ... maar hij is ook kleiner
3000 heb ik geen ervaring mee, tenzij mijn oude een 3000 was maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. in dat geval is het scherm van de GO iig beter
ik download films en series rechtstreeks op mijn psp, de kwaliteit van het beeld is niet optimaal maar het geluid is redelijk goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef rene90 het volgende:
Ja de GO is voor mij net te klein, zeker omdat ik er ook wel een filmpje op wil kijken, iemand ervaringen met films op de psp kijken? Bevalt dat een beetje?
Persona is een mix van RPG en (school/dating) sim. De hoofdpersonen kunnen na middernacht een geheime dungeon in en daar tegen schaduwen vechten. Voor moeilijke gevechten kunnen ze een 'persona' oproepen uit henzelf om mee te laten vechten. Overdag ga je naar school om je kennis en vaardigheden te verbeteren en relaties te ontwikkelen. Hoe beter je relaties, hoe sterker je persona en hoe meer combinatieaanvallen je kan doen. Er zijn voor PS2 vier delen waarvan de eerste nooit buiten Japan is verschenen, behalve nu op de PSP dus. Ik meen dat ook deel 3 voor de PSP verkrijgbaar is (of binnenkort zal zijn). Vond deel 3 en 4 in ieder geval tofquote:Op woensdag 1 september 2010 20:41 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is persona een goed spel? over wa gaat dat?
ik ik ik ik!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier een code liggen voor de demo van Ghost of Sparta. Wie o wie?
het is dan te zien waar je hem koopt. als het iets betrouwbaars zoals gamemania is zeg ik doen. anders koop je een nieuwe, is mooier en je krijgt er vaak 2 of meer spellen bijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef rene90 het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te twijfelen of ik de psp nieuw koop of 2e hands, wat raden jullie me aan? 2e hands is hij vaak aangepast maar kan je uit groepen genoeg spul halen?
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef sp3c het volgende:
we hebben het hier op fok! niet over ' spul' uit 'groepen' en aangepaste PSP's
Ik heb dezelfde mail gekregenquote:
2,50 en je zus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde mail gekregen
Ik denk alleen niet dat ik de demo ga spelen dus ik doe mijn code weg. Iemand interesse in een demo-code voor Ghost of Sparta?
1 euro
quote:
mag ik? ik heb je gepmtquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde mail gekregen
Ik denk alleen niet dat ik de demo ga spelen dus ik doe mijn code weg. Iemand interesse in een demo-code voor Ghost of Sparta?
1 euro
Kinect shoulda workquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lastig gamen zo
Nee, want je bent een vieze warezhoer.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want je bent een vieze warezhoer.
ik keek heel erg uit naar Valkirya Chronicles 2quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
oke dan, naar welk spel kijk jij uit?
God of War sequel lijkt op eerdere GoW-game.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:59 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik heb hem gespeeld en het lijkt gwn op gow coo
ik bedoel dat de complete demo bijna identiek is aan het begin van de vorige. enkel andere locatie en monstersquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War sequel lijkt op eerdere GoW-game.
News at eleven!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want je bent een vieze warezhoer.
Gijs, een demoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen voortaan eerst bij de Gijsjes aanbieden?
Ik mag van mezelf pas een nwe PSP game halen als ik FFVII uit heb. Ben nu net Midgar uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
I know, I know.
Ik mag hem pas van mezelf halen als ik de eindbaas van God of War Chains of Olympus heb verslagen.
Ik ben bij de Golden Saucer blijven steken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf pas een nwe PSP game halen als ik FFVII uit heb. Ben nu net Midgar uit
Ik lees ook veel. Maar PSP de laatste tijd toch wel veel. Metal Gear Solid is ideaal voor korte sessies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
I blame books. Sinds ik weer meer ben gaan lezen verstoft de PSP en heb ik mijn DS verkochtBoeken hebben een slechte invloed
Eeeuhhh...die heeft die wel hoor. Aan/uit knop even aantikken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:35 schreef lizardtattoo het volgende:
De PSP mist ook een 'pauzeer spel en bespaar batterij' stand zoals wanneer je de DS dichtklapt. Als ik de PSP even wegleg om iets anders te gaan doen en vervolgens een paar uur vergeet, is de batterij leeg. De DS gaat gewoon in slaapstand en verbruikt nagenoeg niks. Maar goed, ik speel op beide apparaten graag, alleen onder andere omstandigheden.
Tijd voor een nieuwe batterij misschien?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, dat doe ik ook, maar dan verbruikt hij nog steeds keiveel batterij, na een paar uur is hij alsnog gewoon leeg.
Dat is vreemd, ik heb een heel weekend Center Parks zo FFVII kunnen spelen... Misschien tijd voor een nwe batterij via DealExtreme?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, dat doe ik ook, maar dan verbruikt hij nog steeds keiveel batterij, na een paar uur is hij alsnog gewoon leeg.
bij PSP GO krijg je als je op de start knop drukt de optie om je spel te pauzerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeuhhh...die heeft die wel hoor. Aan/uit knop even aantikken.
Ik kan gewoon een sessie van Metal Gear Solid s' ochtends starten, 9 uur werken en op de terugweg weer verder gaan. Batterij is nauwelijks verbruikt.
dus compleet anders?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:38 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik bedoel dat de complete demo bijna identiek is aan het begin van de vorige. enkel andere locatie en monsters
Tijd voor een nieuwe batterij misschien, maar dan niet via een site die ook modchips verkoopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik heb een heel weekend Center Parks zo FFVII kunnen spelen... Misschien tijd voor een nwe batterij via DealExtreme?
de prijzen zijn redelijk gelijk, dus niet zo handig als je je spellen wilt uitlenen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef rene90 het volgende:
Zijn de prijzen in de psn store veel goedkoper dan een normale umd?
En hoe groot is een gemiddeld spel en wat voor geheugenkaartje is dan aan te raden?
Ja inderdaad, dan ga ik denk ik toch voor de vaste UMD's. Vraagje, platinum, wat houdt dat precies in? Ik kom wel die games tegen en ze zijn goedkoper, maar is het dan niet het volledige spel of iets anders?quote:Op zondag 5 september 2010 14:50 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
de prijzen zijn redelijk gelijk, dus niet zo handig als je je spellen wilt uitlenen.
de grootte van spellen varieren van 300mb tot 1,5gb
dus een stickje van 8gb is aangeraden
Oke dankjewel, ik had gegooled maar kwam op een doorverwijs pagina waar dat niet bij stondquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
enige verschil is dat ze goedkoper zijn en het hoesje lelijk is voor zover ik weet
http://en.wikipedia.org/wiki/Platinum_Range
heb je hem nu te koopquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Steffie het volgende:
Metal Gear Solid: Peace Walker uitgespeeld. Wat een geweldig spel hebben ze er weer van gemaakt. De diepgang in het verhaal is nog steeds aanwezig, ondanks de wat kortere cut-scenes en codec gesprekken.
In het bijzonder vind ik het zo mooi gedaan hoe ze die theme songs in de spellen verwerken. Vanaf het Snake Eater theme in MGS3 zijn ze daar steeds beter in geworden, waardoor het nog wat extra dramatiek aan het verhaal en de gameplay toevoegd. De wijze waarop ze het liedje Heavens Divide in het spel hebben verwerkt, vind ik tot op heden de meest geslaagde, met het grootste effect. Meestal volg ik de trailers van de spellen van Kojima wel voordat het spel uitkomt, maar dit keer had ik er nog niets van gehoord, gelezen of gezien, dus ik was extra verrast door deze kwaliteit.
Ik kan nu bijna niet wachten op een nieuw deel in de reeks. Het kan onmogelijk een slecht spel worden met zo'n track record.
Te koop? Haha, nee hoor. Ik verkoop niets van van mijn collectie. Ik vind het heerlijk om zo'n spel over een aantal jaren weer opnieuw te spelen. De gameplay en de moraal van het verhaal maken dat voor mij meer dan de moeite waard. MGS is voor mij nog steeds het allermooiste spel om te spelen, ondanks de gedateerde graphics. Zulke spellen doe ik echt nooit weg. Het meest zuinig ben ik op mijn exemplaar van MGS2 met de handtekening van de meester.quote:
dat hele stuk is geniaalquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Steffie het volgende:
Metal Gear Solid: Peace Walker uitgespeeld. Wat een geweldig spel hebben ze er weer van gemaakt. De diepgang in het verhaal is nog steeds aanwezig, ondanks de wat kortere cut-scenes en codec gesprekken.
In het bijzonder vind ik het zo mooi gedaan hoe ze die theme songs in de spellen verwerken. Vanaf het Snake Eater theme in MGS3 zijn ze daar steeds beter in geworden, waardoor het nog wat extra dramatiek aan het verhaal en de gameplay toevoegd.¨ De wijze waarop ze het liedje Heavens Divide in het spel hebben verwerkt, vind ik tot op heden de meest geslaagde, met het grootste effect. Meestal volg ik de trailers van de spellen van Kojima wel voordat het spel uitkomt, maar dit keer had ik er nog niets van gehoord, gelezen of gezien, dus ik was extra verrast door deze kwaliteit.
Ik kan nu bijna niet wachten op een nieuw deel in de reeks. Het kan onmogelijk een slecht spel worden met zo'n track record.
Waar heb je die extra accu voor? Ga je veel buitenshuis spelen?quote:Op maandag 13 september 2010 09:37 schreef rene90 het volgende:
Zo ik heb de meeste spullen al binnen voor de psp, geheugenkaartje, extra accu, assasins creed bloodlinesNu de psp nog.
De vliegreis naar thailand, 12 uur in het vliegtuigquote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Waar heb je die extra accu voor? Ga je veel buitenshuis spelen?![]()
UFC vorige week gekocht. Volgende dag maar omgeruild voor Peace Walker.
Op een vistrip zoals ze het in Klaagbaak noemen?quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
De vliegreis naar thailand, 12 uur in het vliegtuig
Wat kost zn extra accu?quote:Op maandag 13 september 2010 09:37 schreef rene90 het volgende:
Zo ik heb de meeste spullen al binnen voor de psp, geheugenkaartje, extra accu, assasins creed bloodlinesNu de psp nog.
Ik heb hem op de kop weten te tikken voor 3 euro inc. verzenden via iemand die zijn psp in onderdelen verkocht. Je hebt dan misschien niet een 100% accu omdat hij al wat ouder is, maar dat neem ik op de koop toe. Is gewoon een originele dus een prima ding.quote:
Rondreisquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Op een vistrip zoals ze het in Klaagbaak noemen?![]()
Ga je nog meer spellen aanschaffen?
Er zijn maar 4 MGS spellen. Waarvan 2 met kaarten.quote:Op maandag 13 september 2010 13:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
RondreisJa ik zit te twijfelen tussen alle soorten MGS, je hebt er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer echt zie. Sowieso nog wel china town wars / liberty city. Verder eigenlijk meer kijken wat er voorbij komt 2e hands.
Hoe bedoel je met kaarten? Welke is het meest aan te raden en vergelijkbaar met de ps2 / ps3 variant qua gameplay?quote:Op maandag 13 september 2010 13:33 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 MGS spellen. Waarvan 2 met kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 13-09-2010 14:28:41 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Is ook stealth. En meer tactisch. Erg vermakelijk. Vooral als je een zeldzame kaart te pakken krijgt.quote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef sp3c het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nooit gespeeld heb idd
maar het lijkt me zo stom
behalve god of war zien we die titels natuurlijk niet binnen drieeneenhalf jaar maar ik ben benieuwdquote:Monster Hunter Portable 3rd (Capcom)
World Soccer Winning Eleven 2011 (Konami)
Lord of Arcana (Square Enix)
Tactics Ogre (Square Enix)
The 3rd Birthday (Square Enix)
Black Panther Yakuza New Chapter (Sega)
Phantasy Star Portable 2 Infinity (Sega)
God of War (Sony)
Patapon 3 (Sony)
God Eater Burst (Namco Bandai)
Tales of the World Radiant Mythology 3 (Namco Bandai)
Danbol Senki (Level-5)
one unannounced title
http://www.qj.net/qjnet/news/sony-details-tgs-line-up.html
Alleen God Eater and Ogre Tactics lijkt me leuk.quote:Op maandag 13 september 2010 18:29 schreef sp3c het volgende:
ik houd niet van kaarten
als ik dan ingame kaarten moet verzamelen dan knap ik direct af!
maar goed, misschien toch maar eens proberen als het weer droog ligt
zag trouwens dit een tijdje terug en vergat het te posten dus nu ik toch bezig ben
vrij redelijke lineup voor TGS van Sony voor PSP
[..]
behalve god of war zien we die titels natuurlijk niet binnen drieeneenhalf jaar maar ik ben benieuwd
waren er nog geruchten van onaangekondigde spellen voor de PSP trouwens?
dan kunnen we gokken
wat is er met Resident Evil gebeurt bv
quote:
http://www.capcom-unity.c(...)_2_resident_evil_pspquote:I've managed to sneak a look at a very early game design document for this title and all I am allowed to say is: Wow. Totally different for a Resident Evil game. More in the future, promise!
geen idee, staat op site van www.gamemania.bequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:51 schreef KingLysandus het volgende:
Over welke Harvest Moon gaat het eigenlijk? Kan zo snel niets vinden.
de nieuwe? die koop ik 2dehands ofzo, ik ben geen fanboyquote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb GoW besteld trouwens, 23 euro ongeveer bij Zavvi.co.uk (incl verzenden). Dat is een koopje
Nee, de oude. Ik ben overigens wel een fanboy.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
de nieuwe? die koop ik 2dehands ofzo, ik ben geen fanboy
Ghost of Sparta natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
CoO voor 23 euro?Zo'n koopje is het toch niet? Zag 'm laatst nog ergens voor 15 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Notorious_Roy op 16-09-2010 13:18:43 ( ) ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
In januari komt er een nieuwe PSP uit. Eentje voor de release van de nieuwe Monster Hunter.
[ afbeelding ]
Wat er is er veranderd? Het pookje!Misschien iets voor mij. Ik heb nu 2 kleine krasjes op het scherm van m'n slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de openingen voor het geluid is een beetje anders.Net pootafdrukjes.
----
Ohw, die heb ik al een half jaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
geen idee, staat op site van www.gamemania.be
morgen kijk ik op pc en post de titel
ik importeer niet, daarom wacht ik eropquote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ohw, die heb ik al een half jaar.
Bestel ik via Nederlandse sites of ik ga naar m'n vaste gameshop in Amsterdam.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:02 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik importeer niet, daarom wacht ik erop
is de 2de niet net uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef sp3c het volgende:
hier nog niet gemeld???
Valkyria Chronicles 3 komt ook op de PSP
Goed kijken of er geen krasjes opzitten. Of alle knoppen werken. Ehhhhhhh... Ik zou verder geen advies weten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef rene90 het volgende:
Dinsdags ga ik een psp ophalen bij iemand, 80 euro voor een krasvrije psp s&l, 4 gb origineel kaartje, het spel the godfather (waar ik niks mee ga doen), autolader en hoesje.
speel effe en test alle knoppenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef rene90 het volgende:
Dinsdags ga ik een psp ophalen bij iemand, 80 euro voor een krasvrije psp s&l, 4 gb origineel kaartje, het spel the godfather (waar ik niks mee ga doen), autolader en hoesje.
Pics van de toffe meid!?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef rene90 het volgende:
oké ik heb een psp gekocht! Hele toffe meid en de psp zag er prima uit? Kan assasin creed nog niet spelen want de software moet geupdate worden.
Ja maar wacht er nog even mee aangezien ik het anders al wil uitspelen mij kennendequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:15 schreef KingLysandus het volgende:
Updaten hoor je gewoon via de UMD te horen kunnen.
Ja heb een stick met 4 gb er nu inzitten, en een photofast van DX is onderweg.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef KingLysandus het volgende:
Koop je toch een nieuw spel.![]()
Vanmiddag weer een update van de Store.Afgelopen 2 weken waar maar magertjes.
Heb je wel een memory stick met veel ruimte? Kun je ook downloaden.
Weet je wat Minis zijn?
Little Big Planet.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef rene90 het volgende:
heb je eigenlijk ook een soort mario iets op de psp?
Nee. Niet in 2D. Qua 3D platformers zou je Ratchet en/of Jak kunnen spelen, die zijn nog wel aardig.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef rene90 het volgende:
heb je eigenlijk ook een soort mario iets op de psp?
VGP.ca geen optie? Die site heerst.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:29 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga Cladun kopen.![]()
Edit: Of niet. Alleen online beschikbaar in Amerika.![]()
ik zit al ruim boven de 70 uurquote:Op maandag 27 september 2010 13:15 schreef KingLysandus het volgende:
Valkyria Chronicles II is fantastisch.
ja ik let bewust op mijn woordenquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef KingLysandus het volgende:
Pas je op met spoilers? Viel er nou te daten in deze game? Zo iets had ik in een videoreview gehoord.
Tot welke klasse behoor je? Niet voorzeggen welke klassen je vrij kan spelen. Ik ben momenteel een trooper.
Bedoelde eigenlijk MG van PS1.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:24 schreef sp3c het volgende:
ow crap portable ops !!!!!
morgen ... dan download ik die lunar demo ook gelijk
welke HM? en welke taalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef KingLysandus het volgende:
Wil je mijn HM kopen?![]()
![]()
Lunar vond ik een fantastisch spel.
ik wacht wel, is nog maar 3 wekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef KingLysandus het volgende:
Hero of Leaf Valley.
Komt uit Amerika. Is dus Engels. Ik doe niet aan Japanse import. Ik kan geen Japans.
Gebodenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef KingLysandus het volgende:
Heb net PSP games te koop gezet (op Fok! uiteraard). Moest weer even opruimen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef KingLysandus het volgende:
Vergeten een sterretje Bij AE vergeten ze zetten. Die is ook best wel nieuw. Maar voor een mede PSP Fokker heb ik het wel over.
Valkyria begint een beetje saai te worden. Steeds maar van hetzelfde.
had ik ook op een gegeven momentquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef KingLysandus het volgende:
Valkyria begint een beetje saai te worden. Steeds maar van hetzelfde.
is valkyria echt zo goed? over wat gaat het?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
had ik ook op een gegeven moment
toen deed ik alleen nog key en story missies tot ik weer moest grinden om een missie te halen en dan is het nog wel te doen
nu doe ik gewoon af en toe een map tot deel 3
je bent niet verplicht om manga te lezen hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef sp3c het volgende:
deel 1 komt van de PS3, ook met een wat harder verhaal ... zelfs een mangaserie van geweest
hoop niet dat ze seizoen 2 gaan doen
leuk...?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:29 schreef sp3c het volgende:
dat snap ik want je moet er naar kijken
het waren meer grappen en grollen richting het over het algemeen matige verhaal van deel 1 want de serie volgde het verhaal van het spel op de voet geloof ik.
ik heb het zelf wel gekeken want ik vond het idee van het spel en de achtergrond geweldig maar de speelbaarheid is slecht zonder PS3
quote:Source: PSP2 to release Holiday 2011
Developers and publishers have been told that PSP2 will release at the end of next year, a British source familiar with the matter has told VG247.
“We’ve been told it’s coming in late 2011,” said our man.
As has been previously reported, developers have been creating games for the system for many months, with Netherrealm Studios being the first to go on the record and admit it had a dev kit last month.
PSP2 is about as badly concealed as a games system can be. It’s been common knowledge for much of this year that content is being made for the system, and that dev kits are in the wild.
CPU and GPU specs have yet to be confirmed.
A large amount of off-the-record information was released in May 2010, and the flow of rumour has been constant throughout the year.
We were told in May that games had already been canned for the system.
Only last month, Develop again reiterated the fact that numerous developers were creating content for PSP2, saying that Sony was aiming for a “significant launch window line-up”.
Sony has been obviously silent on the chatter, but has gone on the record to say there are “no plans” to include 3D. This tallies with what we’ve been told in the past month.
The machine has a forward-facing and backward-facing camera, and will come with both touch-screen and physical controls.
Given the projected release date, it seems likely PSP2 will be announced at GDC or E3 next year.
Wordt dus gewoon een kruising tussen PSP1 en Iphone.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gerucht wordt steeds hardnekkiger.
[and will come with both touch-screen and physical controls.]
ik kwam bijna klaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wordt dus gewoon een kruising tussen PSP1 en Iphone.
Al spijt van je Go?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef sp3c het volgende:
of digitaal only maar dan met meerdere distributeurs en niet alleen die brakke psn store
Die gele heb ik ook ooit bijna gekocht. Heb toen toch maar een zwarte Slim gekocht om m'n oude te vervangen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:34 schreef sp3c het volgende:
nope
want ik heb ook nog gewoon mijn normale simpsons psp
maar PSN is klote, en leeg, en sloom, en stom en ik ga niet op launchday 2 verschillende varianten PSP2 kopen
verkoop je hem? 8 incl.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef rene90 het volgende:
zo ass. Creed bloodlines uit gespeeld. Het was wel een kort spel en niet schokkende missies,
owja dat moet ik ook nog doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef rene90 het volgende:
zo ass. Creed bloodlines uit gespeeld. Het was wel een kort spel en niet schokkende missies,
Wat ga je nu spelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef rene90 het volgende:
Nee. Ik was wel ietwat teleurgesteld in GoWIII, maar het blijft een reeks die ver boven het gemiddelde ligt qua gameplay, opbouw, graphics, sfeer, setting en intensiteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
Worden jullie niet moe van GOW? Het is steeds maar hetzelfde.
True that. Desondanks GoW 3 mij ook lichtelijk teleurstelde (desondanks wel een uitstekende game) zet de serie zoveel games gewoonweg te schande qua spektakel en immersie. Met name deel 3.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Ik was wel ietwat teleurgesteld in GoWIII, maar het blijft een reeks die ver boven het gemiddelde ligt qua gameplay, opbouw, graphics, sfeer, setting en intensiteit.
Dat was ik na het eerste deel op de PS2 en op de PSP al zat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True that. Desondanks GoW 3 mij ook lichtelijk teleurstelde (desondanks wel een uitstekende game) zet de serie zoveel games gewoonweg te schande qua spektakel en immersie. Met name deel 3.
En hoe kun je Kratos nou beu zijn? Never, ever.
Ik ken de vorige Ghost Recon op de psp niet maar deze is best leuk naar mijn mening. Vooral het aspect dat je een team van 3 personen kiest, en je tijdens single player modus continu kunt switchen tussen de 3 personen zodat je een goede opstelling kunt maken wanneer je een dorp bijv. overvalt is echt tof. En dat je ook kunt kiezen hoe je je team wilt samenstellen. Scout, sniper, medic etc. Continu met je team op pad!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef sp3c het volgende:
god of war
heb je meer info over ghost recon predator?
vorige deel op de psp was heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht dus ik ga deze niet kopen zonder positive feedback
Ik woon inderdaad in Londen (inmiddels al 2 jaar). PSP spul is hier belachelijk duurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef KingLysandus het volgende:
Sp3c, hoe is MOH nou?
@Sitting_Elfling: Zit je echt in Londen?Ik ga in december maar weer eens heen.
Duur? Is iets goedkoper dan in Nederland. 1 pound sterling is 1,14 euro op het moment. Heb even een paar nieuwe spellen vergeleken. Films en tc series zijn ook meestal (veel) goedkoper.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Londen (inmiddels al 2 jaar). PSP spul is hier belachelijk duur![]()
MOH vind ik persoonlijk ook niks op de PSP. Te simpel en het schieten is erg repetitief. Bij momenten van aktie en waar het om gaat gaat het bij mij in 9 van de 10 gevallen mis
Haha. Ik vind de prijs van spul hier in het algemeen toch wat duurder maar ik kijk dan ook niet bewust naar koopjes. Om toch on topic te blijven schaf ik psp games met name aan via marktplaats. Heb nog niks psp gerelateerds hier gekocht in de afgelopen 2 jaar. En de pond / euro is ook niet altijd 1,14. Toen ik hier kwam 2 jaar geleden was het boven de 1.40!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Duur? Is iets goedkoper dan in Nederland. 1 pound sterling is 1,14 euro op het moment. Heb even een paar nieuwe spellen vergeleken. Films en tc series zijn ook meestal (veel) goedkoper.
En boeken kopen in GB is helemaal fantastisch. Ik heb al een lijstje met wat ik ga halen in Londen.
In Nederland is er één of andere wet ofzo die de verkoopprijs van boeken hoog maakt.
M'n vriendin wou hier het nieuwe boek van Ken Follett halen. 30 euro voor de hardcover. In GB is de hardcover 9 pond.![]()
Ben je wel eens bij Ripley's Believe it or Not! geweest op Piccadilly Circus? Zit er sinds 2008.
Daar wil ik graag heen deze keer.
Nu stop ik wel even met off topic gaan.
Doet mij niets.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef sp3c het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/1304/
c00l
Mij ook niet hoor. Lijkt me niks. Speel misschien nog liever Diablo 1 van de PSX op de psp. (wat overigens verbluffend goed werktquote:
mijn broek gaat er een stuk strakker van zitten hoor!quote:
Ik heb de originele PS 2,3 en 4 in de Sega Collection.quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn broek gaat er een stuk strakker van zitten hoor!
ahem ...
iemand fan van Phantasy Star portable?
deel 2 is net uit geloof ik.
ik vind RPG's wel leuk omdat er veel verhaal in zit maar al die menuutjes en dergelijke dingetjes kan ik maar moeilijk tegen ... ik kan het wel maar het moet echt allemaal voor zich spreken want anders word het helemaal nix, zodra ik moet zoeken of tutorials door moet bladeren om simpele dingen te doen ben ik snel klaar met zo'n spel
zal ik het kopen?
Heb je Kingdom Hearts al gespeeld voor de PSP? Hoorde dat hij van anderen wel goed moest zijn. Leek mij niet echt top. Ik zoek meer naar FPS op de PSP met wat meer diepgang. ( niet zoals metal gear )quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn broek gaat er een stuk strakker van zitten hoor!
ahem ...
iemand fan van Phantasy Star portable?
deel 2 is net uit geloof ik.
ik vind RPG's wel leuk omdat er veel verhaal in zit maar al die menuutjes en dergelijke dingetjes kan ik maar moeilijk tegen ... ik kan het wel maar het moet echt allemaal voor zich spreken want anders word het helemaal nix, zodra ik moet zoeken of tutorials door moet bladeren om simpele dingen te doen ben ik snel klaar met zo'n spel
zal ik het kopen?
Bevalt HM?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Waarom niet? Je hebt je knie toch niet nodig om de PSP te bedienen? En als je naar de gipskamer moet is er toch niets beter dan een tof spelletje als afleiding? Beterschap in ieder geval
Patapon is vooral muziek, veel mensen zullen dit kinderachtog vinden, maar als je het speelt, en ver geraakt, merk je dat er een groot stuk tactiek en techniek voor nodig isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een stukje patapon gespeeld, maar is het nou alleen zo een ritmestukje nadoen en zo ga je steeds door?
Ja ik ben dus na 2 missies afgehaakt, had het een beetje gehad. Niet het spel voor mij dan toch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:01 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
Patapon is vooral muziek, veel mensen zullen dit kinderachtog vinden, maar als je het speelt, en ver geraakt, merk je dat er een groot stuk tactiek en techniek voor nodig is
ik zeg: koop deel 2 en wacht op 3!
deel 1 is dan ook niet zo goed, deel 2 welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik ben dus na 2 missies afgehaakt, had het een beetje gehad. Niet het spel voor mij dan toch.
downloadingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:25 schreef KingLysandus het volgende:
@ Sp3c: Portbable Ops 6,59 euro in de shop.
nope, deel 1 is enkel belangrijk voor het verhaal.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:44 schreef sp3c het volgende:
ik kocht deel 2 maar ik kan er niet inkomen
vind het wel tof maar ik zit vast ergens in het begin
zou het helpen als ik deel 1 koop?
stand-by, altijd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:03 schreef rene90 het volgende:
Sluiten jullie je psp helemaall af of alleen op die standby stand?
"No Kitty!!! That's a bad kitty!!!"quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er over te dubben om mijn Jap Lim. Edition Final Fantasy Crisis Core te verkopen.
Ben er nog niet aan begonnen, vorig weekend werd mijn 14-jarige kat ineens erg ziek dus ik wilde even geen knuffelige beestjes-gamesquote:
quote:Ik vond 't wel een goeie gameOp zaterdag 9 oktober 2010 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone...schijtspel. Ik haat games waar de besturing niet doet wat ik wil.
Die gaat weer in de verkoop.
quote:Zou je 'em willen pre-orderen en t.z.t. ophalen en naar mij opsturen?Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb er 2 in de buurt, wat wil je dat ik voor je doe?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef sp3c het volgende:
ow ... dat was best voor de hand liggend ja
mij best
quote:Geloof 't wel ja.. maar wordt wel moeilijker uit eindelijk. maar veel meer dan dat is 't idd geloof ik niet naar mij idee.Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een stukje patapon gespeeld, maar is het nou alleen zo een ritmestukje nadoen en zo ga je steeds door?
quote:Ben nu filmpje aan het kijken. Doet me denken aan Valkyria. Maar dan serieus en van bovenaf gezien.Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef sp3c het volgende:
zag het ook idd, na wat googelen leek het me wel interessant
ik ga het kopen zodra ik mijn geld binnen heb
quote:een nieuwe GO? hoeveel spellen erbij?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef marcek het volgende:
Hmmm met de psp 2 on the lookout, toch een verleidelijke aanbieding (107 euro) voor de go tegengekomen.
Is het nog wat om deze mischien naast mijn bestaande psp te hebben?
quote:PSP2 Will Be Bigger, Out Fall 2011, Currently Overheating
Around the time of the Tokyo Game Show, Sony held a private meeting at its offices in Tokyo's Aoyama. The purpose was to show off the PSP2.
Several sources have confirmed to Kotaku that the PSP2 does have a previously rumored touch panel on the back of the hardware. The touch panel was described as looking like a big mouse trackpad. When Sony showed the PSP2, it did not provide concrete details regarding how the trackpad will be implemented in games and instead is leaving that to the discretion of game developers.
The screen itself is not only sharper than the current PSP's, but about an inch larger. The larger screen means that the PSP2 will be larger as well. In the private meetings, Sony is touting the screen as "HD".
A larger PSP should not be that big of an issue for Sony — especially in a mobile environment with large tablets like the iPad. It also shows that Sony realizes it is no longer simply competing with Nintendo, but also Apple.
It is unclear whether this is the same handheld described by the Wall Street Journal. According to the the paper, Sony is working on a device that mixes a game player, an e-book reader and a netbook computer.
In late September, there were also reports that the PSP2 hardware was in the hands of "numerous" developers.
Currently, the PSP2's hardware is not finalized, and Sony is having problems balancing battery, power and heat. There are apparently overheating issues, but Sony is, of course, aiming to have those issues corrected by the time the hardware is publicly shown.
Sony set the PSP2's goals, but is still tinkering with the portable's innards. The PSP2's tech specs are expected to change.
Sources tell Kotaku that the PSP2's release window is fall 2011. Sony is not yet talking openly about the PSP2.
Sony did not offer a comment in time for publication.
quote:wat zeggen ze nu?
quote:http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16207Op maandag 25 oktober 2010 06:46 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
een nieuwe GO? hoeveel spellen erbij?
quote:de GO nieuw is met 10 gratis games, dat is sowieso voordeligerOp maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef marcek het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16207
komt nog wel verzenden bij, maar is dan nog cheap.
geen idee of dat games pakket hier ook bij zit
quote:Closing Comments
Unbelievably, the developers at Ready at Dawn managed to top what they did with Chains of Olympus, delivering a longer, deeper, and more graphically beautiful game than even they thought was originally possible. Ghost of Sparta is, without a doubt, one of the best games available for the PSP. Just when I thought I had Kratos figured out, I’ve been given insight into another piece of his past that makes his anger much more understandable. The path less traveled as far as characters and locations makes Ghost of Sparta a very significant chapter in Kratos’ story. There’s nothing hugely different about the gameplay, but there really didn’t need to be. Combat works perfectly, and while I could have stood a bit more challenge in the puzzle department, that’s basically the same as saying I could have used a bit more chocolate sauce on my totally awesome delicious dessert.
9.5 Presentation
A fantastic story that adds depth to Kratos while using lesser-known mythological characters.
10 Graphics
The most beautiful game on the PSP thus far.
9.5 Sound
Continues the tradition of great voice acting and appropriately dramatic music.
9.5 Gameplay
Combat is nearly perfect, but I would have liked to see more challenging puzzles.
8.0 Lasting Appeal
There’s no multiplayer, but a variety of unlockable challenges and the free-play combat arena give the game legs beyond the story.
9.5
OVERALL
Incredible
quote:zodra je een PSP Go voor het eerst registreert kun je op PSN een code ofzo downloaden en dan krijg je die 10 spelletjes, maakt niet uit waar of wanneer je hem gekocht hebt volgens mij zolang het maar voor het eerst is dat dat systeem op PSN geregistreerd is\Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef marcek het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16207
komt nog wel verzenden bij, maar is dan nog cheap.
geen idee of dat games pakket hier ook bij zit
quote:Reken maar op minstens 299 euro zonder 3G abo.Op maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wacht gewoon op de PSP2
ik twijfel als prijs goedkoop is
quote:Ik hoop op backwards compatibiliteit met de PSP, kan ik gewoon verder met DisgaeaOp maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reken maar op minstens 299 euro zonder 3G abo.
quote:gaat het ook een gsm zijn?Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reken maar op minstens 299 euro zonder 3G abo.
quote:iig alles wat al op PSN staat, anders is Sony echt stupid ... dus de kans zit erin dat het niet kanOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik hoop op backwards compatibiliteit met de PSP, kan ik gewoon verder met Disgaea
quote:Eurogamer is wel van een hele andere mening toegedaan.
quote:http://www.eurogamer.net/(...)ost-of-sparta-reviewAs such, Ghost of Sparta is best enjoyed by newcomers to the series, or those yet to play the most recent console title. Its makers should be praised in no uncertain terms for their achievements here, as the game pushes the ceiling of expectation on the handheld, redefining what is possible just as the PSP settles into its twilight months. It's a staggering achievement that makes it difficult to imagine a better handheld God of War today. And yet, as with the stories upon which it's based, this is a game with nothing new to say, a myth told many times before and, in some cases, told better.
quote:Vond dit op de sony site :Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
zodra je een PSP Go voor het eerst registreert kun je op PSN een code ofzo downloaden en dan krijg je die 10 spelletjes, maakt niet uit waar of wanneer je hem gekocht hebt volgens mij zolang het maar voor het eerst is dat dat systeem op PSN geregistreerd is\
tweedehands psp go kan dus niet
quote:Daar heb jij dan weer gelijk inOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef sp3c het volgende:
maar je woont toch niet in Canada?
je bestelt het uit Canada en je logt hier in toch?
naja dat zou je misschien aan klantenservice oid moeten vragen maar volgens mij kan het wel
quote:Staat inmiddels op MP, voor geintresseerdenOp zondag 17 oktober 2010 18:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er over te dubben om mijn Jap Lim. Edition Final Fantasy Crisis Core te verkopen.
Ding ligt al meer dan 1,5 jaar ongebruikt in de kast, het ontbreekt me aan goede games / tijd.
Werkt overigens nog allemaal perfect ,maar speel liever op mijn ps3
Psp is voor op vakantie, maar die laat ik dan thuis omdat ik bang ben hem te beschadigen, niet echt handy
Ondanks dat ik FF fan ben, vind ik het nogal zonde voor een device waar ik destijds 450 euro voor heb betaald![]()
En ook met oog op de komende psp2 uiteraard, niet dat daar veel op ga spelen dan
![]()
Wat denken jullie wat ik er nog voor kan vragen, ding verkeerd in perfecte staat uiteraard
quote:Hij zal blij zijn dat je na al zijn moeite dat ding gewoon verkoopteen bevriende kennis uit Japan heeft 4 uur in de rij gestaan hiervoor
quote:Hij heeft er wat voor gekregenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:26 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Hij zal blij zijn dat je na al zijn moeite dat ding gewoon verkoopt
quote:daarom juistOp woensdag 27 oktober 2010 10:28 schreef Apekoek het volgende:
Graag wil ik PES 11 op mijn PSPGo, waarom staat deze game niet gewoon op PSN? Zelfs PES 10 is er nooit opgekomen? Wat is dat nou voor gekloot bij Sony? Ze weten toch dat PSPGo bezitters afhankelijk zijn van Sonys marketplace?
quote:? Waarom plaatsen ze PES er niet op dan? Dat schrikt toch juist klanten af als je een beperkt aanbod hebt?
quote:Als het alleen aan Sony lag, had ie er wel op gestaan. Zal wel door Konami tegengehouden worden.Op woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
? Waarom plaatsen ze PES er niet op dan? Dat schrikt toch juist klanten af als je een beperkt aanbod hebt?
quote:Waarom doet Konami dat? Ik kan het niet begrijpen, want daar loopt Konami zelf toch ook inkomsten mis?Op woensdag 27 oktober 2010 12:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als het alleen aan Sony lag, had ie er wel op gestaan. Zal wel door Konami tegengehouden worden.
quote:Geen idee waarom, maar van SquareEnix mag bijvoorbeeld Kingdom Hearts ook niet in de store, maarrrr:Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom doet Konami dat? Ik kan het niet begrijpen, want daar loopt Konami zelf toch ook inkomsten mis?
quote:And Pro Evolution Soccer makes a triumphant return to PSP this week with PES 2011. I should point out that you won’t be able to get this today – mainland Europe can snag it from tomorrow, UK bods will see it hit the Store on Friday and it’ll be next Friday (5th November) before you can grab it in Australia or New Zealand.
quote:Chill! FIFA 11 is op PS3 beter dan PES en PES is weer beter dan FIFA 11 op de PSP namelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 15:49 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar van SquareEnix mag bijvoorbeeld Kingdom Hearts ook niet in de store, maarrrr:
PES komt blijkbaar toch gewoon
Van het PlayStation blog:
[..]
quote:Of anders een tweedehandsje kopen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef o.us het volgende:
Ik heb weer zin in mijn PSP. Na een paar maanden stof te hebben gebeten heb ik hem weer uit het stof gehaald en wou ik weer gaan gamen op PES en GTA Liberty City Stories en Vice City Stories.
Echter als ik hem opstart heb ik alleen geluid en geen beeld. Het brightnessknopje functioneert ook niet dus ik denk dat het scherm vervangen moet worden.
Maar zal ik hem laten repareren of kan ik het ook zelf doen? Of zal ik net zo goed een nieuwe gaan halen voordat? Kan dat anno 2010 nog, PSP's laten repareren?
Ben een technoleek dus vandaar deze vragen.
quote:Gameplay en uiterlijk?Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wat is het verschil tussen fifa en pes?
quote:Wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn PSPOp donderdag 28 oktober 2010 06:48 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij mod?
quote:sorryOp donderdag 28 oktober 2010 07:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam te maken met mijn PSP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |