quote:En dat is geest-oproep topic nr 132151
Op woensdag 22 mei 2002 16:48 schreef 0olivier0 het volgende:
Hallo iedereen,
weet misschien iemand hoe het precies werkt, en wat je zou moeten gaan vragen aan de geest, enof het heel erg gevaarlijk kan zijn?
Je nodigt een geest uit om bij je te komen. Helaas gaat hij naar afloop van dat glaasje draaien weg. Hij blijft bij je en begint te terroriseren. Dus jij wordt langzamerhand gek of erger.
Dus doe het maar niet. Ikzelf doe het niet omdat ik een kind van God ben en niets met het kwade en de duivel wil te maken hebben. Komt er toch een op mijn pad, dan heeft hij pech; Mijn God is sterker.:)
Maar als je toch het besluit te doen; vraag dan of de hemel en hel bestaan en of god ook bestaat. Weet je gelijk dat je fout zit en je je ervan moet bekeren.
Nee gelul je moet geloven wat je wil natuurlijk,
Misschien kan het werken eerlijk gezegd nooit zelf gedaan.
Ondanks dat ik het niet geloof tog maar oppassen je kan jezelf of anderen gaan geloven dat er echt iets is
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 16:56 schreef SPee het volgende:
Gevaarlijk??
JA!!!Je nodigt een geest uit om bij je te komen. Helaas gaat hij naar afloop van dat glaasje draaien weg. Hij blijft bij je en begint te terroriseren. Dus jij wordt langzamerhand gek of erger.
Dus doe het maar niet. Ikzelf doe het niet omdat ik een kind van God ben en niets met het kwade en de duivel wil te maken hebben. Komt er toch een op mijn pad, dan heeft hij pech; Mijn God is sterker.:)
Maar als je toch het besluit te doen; vraag dan of de hemel en hel bestaan en of god ook bestaat. Weet je gelijk dat je fout zit en je je ervan moet bekeren.
quote:Wat is dat nou voor een ongelovelijke stomme reactie?
Op woensdag 22 mei 2002 18:17 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Over glaasje draaien: Is gevaarlijk. Zon geest kan heel wat met je uitvreten.
Vraag idd eens of de hemel, hel of God bestaat.
Ben benieuwd wattie zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |