Lekker volgespoten met olie?quote:
Ja. Ik merk het wel op de een of andere manier, hij koppelt soepeler (tenminste het pedaal) en hij reageert iets feller op het gas.quote:
Mijne heeft al weer 200 km gezien de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja. Ik merk het wel op de een of andere manier, hij koppelt soepeler (tenminste het pedaal) en hij reageert iets feller op het gas.
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne heeft al weer 200 km gezien de laatste 2 dagen
Ga waarschijnlijk volgende week ook nog met de auto, dan heb ik een week vrij en ga ik een fiets hosselen voor in Zwolle.. Bus heb ik echt geen zin in op de vroege ochtendquote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed bezig.
De mijne gaat nu richting de 100.000 km
Hmm, dat gaat een duur grapje worden denk ik dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk volgende week ook nog met de auto, dan heb ik een week vrij en ga ik een fiets hosselen voor in Zwolle.. Bus heb ik echt geen zin in op de vroege ochtend.. Dus komt nog 100 km per dag bij
Dan zit ik al richting de 208.000
Moeder was bereid om een tank te betalenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat een duur grapje worden denk ik dan.
De mijne is nog een beginner.
Ik haat bussen ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moeder was bereid om een tank te betalen.. Ze weet hoe ik niet tegen bussen kan.. En het scheelt me ook nog eens reistijd. Ben met een goed half uur in Zwolle en van deur tot deur.
Vandaag terug vanaf knooppunt Hattemerbroek tot afslag Nunspeet/Elspeet achter een Mitsubishi Outlander gehangen met 140.. Schoot lekker op
Volle bussen waar je dan niet meer in past en de volgende moet nemen.. Waardoor je te laat bent en je hier op vrijdagmiddag mag terugkomenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haat bussen ook.
Kankerdrukte en al die stinkmensen die altijd naast jou moeten gaan zitten.
Lekker dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volle bussen waar je dan niet meer in past en de volgende moet nemen.. Waardoor je te laat bent en je hier op vrijdagmiddag mag terugkomen
Lekker schools dat MBO ja.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Len93 het volgende:
Tevens; present.
Oh ja; verkouden zijn is kut.
Ik zie een gitaar in je foboquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Mee eens!
* apokoinou haalt nog maar eens haar neus op
En ja hoi ik ben nieuw hier.
Zie mijn last.fm maar! Is erg variërend namelijk...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie een gitaar in je fobo.. Muzieksmaak?
Tevens welkom
Dat is ook voor het eerstquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Apokoinou het volgende:
![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Super
Kijk eens aan!
Dat keek ik dus ookquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Apokoinou het volgende:![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Super
Kijk eens aan!
En dat terwijl ik bij het meeste van de artiesten zoiets heb van: nah...quote:
Yes, ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Mee eens!
* apokoinou haalt nog maar eens haar neus op
En ja hoi ik ben nieuw hier.
Je hele last-playedlist vol met Pendulumquote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat keek ik dus ook, superhoog ja
Allrighttquote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Je hele last-playedlist vol met Pendulum![]()
Ik mag jou nu al!
Pendulum was zoo fucking tof trouwens op lowlandsquote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Je hele last-playedlist vol met Pendulum![]()
Ik mag jou nu al!
Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dat terwijl ik bij het meeste van de artiesten zoiets heb van: nah...
Desondanks: DelainHalf jaartje terug nog live gezien
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldig.. Uit de disco top 250 die ik heb gedownload
.. Earth, Wind & Fire.. Bee Gees..
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...
Ooit wil ik naar een optreden van Yann Tiersen, geniale man dat.
Jij zag Pendulum op Lowlands?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pendulum was zoo fucking tof trouwens op lowlands
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Jij zag Pendulum op Lowlands?
* Apokoinou wordt eventjes heul jaloers![]()
Comptine d'un autre ête, l'apres midi?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.
Neem me de volgende keer mee in je broekzak, wil je?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beter
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Apokoinou het volgende:
Maar dat is appels met peren vergelijken, Sjoegerd!
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiekquote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamer
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef Apokoinou het volgende:
Ja, dan is dat dus niet te vergelijken en moet je niet zo'n grote bek hebben overPendulum
![]()
Volgens mij ga ik trouwens steeds minder metal / rock luisteren.
Iedereen stond daar echt zo van: Rightquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiek
Vanochtend het programma van Jensen op Veronica... Best leukquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Neemt niet weg dat ik soms wel van een lekker potje knallen in de auto hou
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb ik ook jaik ga steeds meer DnB en electro luisteren.
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.![]()
En ik heb zelfs laatst ontdekt dat K3 eigenlijk helemaal niet zo tof is. Mijn beste vriendinnetje zei dat dat wel eens zou kunnen komen doordat ik volwassen word. Yugh, volwassen...
Ik zat ook al zo van: "Liek wut?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
Jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Apokoinou het volgende:
Maar inmiddels ben ik genezen!
Tot er weer iemand topless gaat dansen op Kuma Hé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |