blckbb braaf is!quote:
Zwart.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef KaMo het volgende:
Ook hier even mening vragen
Wat vinden jullie, pearl blocks of black blocks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo nu kun je je post niet stiekem meer editten naar zwart!quote:
Of je gaat gewoon eerst lekker oefenen voordat je je opnames naar groot publiek brengt (wat overigens niet voor het eerst geopperd wordquote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja, het is een Red Special!.
Kan ik ook Last Horizon opnemen!
Ik heb tenminste een eigen mening en daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo nu kun je je post niet stiekem meer editten naar zwart!
Je bent nu het pearloide schaap van de gitaristen familie!
Weet je wie er ook een eigen mening had én er trots op was?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een eigen mening en daar ben ik trots op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weet je wie er ook een eigen mening had én er trots op was?Autobahnen en Volkswagen. Goeie meningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
[..]
Weet je wie er ook een eigen mening had én er trots op was?Ik dacht dat je Braddie ging zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
[..]
Weet je wie er ook een eigen mening had én er trots op was?Zullen we het ontopic houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef KaMo het volgende:
Dean: Steuntje blijft erop, de gaten zaten al in de slagplaat
Er komt ook nog een brugcover op!
Zelf vind ik pearl iets mooier, maar toch blijf ik twijfelen!
Dat vraag ik me al een tijdje af, waar zijn die brugcovers goed voor? Ik zie ze ook wel eens over de snaren heen midden op de body.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef KaMo het volgende:
Dean: Steuntje blijft erop, de gaten zaten al in de slagplaat
Er komt ook nog een brugcover op!
Zelf vind ik pearl iets mooier, maar toch blijf ik twijfelen!
Staat dat er niet dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Braddie ging zeggen
Show?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al een tijdje af, waar zijn die brugcovers goed voor? Ik zie ze ook wel eens over de snaren heen midden op de body.
Ik dacht zelf zodat je je polsen erop kon laten steunen, kan het mis hebben.quote:
[..]
Weet je wie er ook een eigen mening had én er trots op was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Laat me lekker vrolijk zijn met de RS en entousiast hèeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon eerst lekker oefenen voordat je je opnames naar groot publiek brengt (wat overigens niet voor het eerst geopperd word)
Van mij mag je, doe dat maar op je slaapkamer (alsjeblieftquote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat me lekker vrolijk zijn met de RS en entousiast hèee
Maar je hebt heul geen Red Special....quote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat me lekker vrolijk zijn met de RS en entousiast hèee
Ik ook, áls ik moest kiezen. Doe gewoon geen inlay, dat vind ik meestal mooier staan.quote:
Morgen pas.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar je hebt heul geen Red Special....
Stuur maar naar Nigeria!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:26 schreef Braddie het volgende:
Als ik een nieuwe gitaar heb post ik een clipje, nou en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |