quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]facepalms > *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slight Returnquote:Op donderdag 2 september 2010 10:18 schreef brother52 het volgende:
Hebben we het nu over Voodoo Child (slight return) of Voodoo Chile?
Sweet chile o' mine toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:18 schreef brother52 het volgende:
Hebben we het nu over Voodoo Child (slight return) of Voodoo Chile?
Dat is Waveworld toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:35 schreef blckbb het volgende:
Vanmiddag laat ik mn gitaar afstellen bij Braddie
(oftewel, ik ga naar Poppeliers met mijn playboy gitaar om 'm af te laten stellen, doen ze wel even gratis voor me zeiden ze aan de telefoon! )
Ja, maar het zit op de bovenverdieping van Poppeliers (grote pianozaak) dus ik noem het ook maar Poppeliersquote:
Klopt, ik ben er wel een paar keer geweest toen ik daar nog redelijk in de buurt woonde.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja, maar het zit op de bovenverdieping van Poppeliers (grote pianozaak) dus ik noem het ook maar Poppeliers
Volgens mij hoort het allemaal wel bij elkaar
Why that?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Hey Blackbb, ik ga even op zolder kijken voor je. Als ik van al die rommel die daar ligt een werkend ampje kan bouwen neem ik hem wel even voor je mee.
Ja ik, voor een vriendquote:Op donderdag 2 september 2010 18:37 schreef The_Dean het volgende:
Of ben ik weer in de war? Wie zocht er nu een cheap-ass ampje?
En al uitgezocht waar je hem volgende week tegen inruilt?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En al uitgezocht waar je hem volgende week tegen inruilt?
Waarschijnlijk wel!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Morgen samples van de Red Special!
Ik ben bedroefdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel!![]()
Ga Bohemian Rhapsody opnemen
Bij deze kleurstelling, absoluut zwart!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef KaMo het volgende:
Ook hier even mening vragen
Wat vinden jullie, pearl blocks of black blocks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blckbb eens is.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij deze kleurstelling, absoluut zwart!
Nee, want dat hadden we dan al lang gehoord!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En al uitgezocht waar je hem volgende week tegen inruilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |