Nee, ik heb per ongeluk de verkeerde tag in de TT gezet en kan het niet meer aanpassen.quote:
Friet van pietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Net ff boulevard op gemist gekeken voor onze Barbie en Jokertje
Ja, daar. Die heeft vorig jaar een paar maanden op Kreta gezeten nadat ze de hele winter keihard gewerkt heeft om te sparen, en dit jaar weer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Op chersonisos? Want die Friet van Piet heb je werkelijk overal volgens mij
Ze zit nu ook op Kreta, maar geloof dat ze niet bij Friet van PIet werkt, neequote:
Welke grens?quote:
De Belgischequote:
Die op chersonisos had de meest lekkere broodjes frikandel everquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Op chersonisos? Want die Friet van Piet heb je werkelijk overal volgens mij
quote:
Ik was helemaal geïmponeerd door Budel en omgeving en reed de verkeerde kant uit... Budel is een soort van Bermuda-driehoek... dat ik nog levend ben thuis gekomenquote:
WAT ZEG JE!?!?!??!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar het is ook een leuk dorp
Budel is helemáál gene leuk dorp. Doe normaal! Maarheeze, DAT is een veel mooier dorp.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was helemaal geïmponeerd door Budel en omgeving en reed de verkeerde kant uit... Budel is een soort van Bermuda-driehoek... dat ik nog levend ben thuis gekomen
maar het is ook een leuk dorp
Dat Budel een leuk dorp is, dat jij daar maar aan moet wennen want over een paar maanden woon je daar met Steve en jullie labradorquote:
Ik had het dan ook over 'leuk'quote:Op woensdag 1 september 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Budel is helemáál gene leuk dorp. Doe normaal! Maarheeze, DAT is een veel mooier dorp.
Iets minder te doen.... maar wel móóier
O jezus.... of dat ze dan naar Budel-Dorplein gaan omdat dat zo rustig isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat Budel een leuk dorp is, dat jij daar maar aan moet wennen want over een paar maanden woon je daar met Steve en jullie labrador
Klopt... maar ik was gisteren wel heel dicht in de buurtquote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Dan ben je gewoon nog nooit in Maarheeze geweest
Dat ik nog eens over jou heen zou gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk ben je er met de A2 zelfs overheen gekomen
Oh verrek ja... jij woont daar natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat er op dat moment niet, dus je bent over m'n vader heengegaan.
Tenzij heet na half 7 was, want toen was ie bij mij in gevecht met een IKEA kast
Ik snap jou niet met je rare opmerkingen!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee idd...de jeugd van tegenwoordig.
Je kunt toch ook verliefd zijn op iemand die nog niet je vriend is maar die je wel heeeel erg leuk vind?!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:51 schreef Stecky het volgende:
[..]
Mun vriend!!! Jij bent ook niet echt snel van begrip he???
O dat heb ik ook wel uns gehad ja, heel irritant!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook verliefd zijn op iemand die nog niet je vriend is maar die je wel heeeel erg leuk vind?!
Moet je bij elke zin verplicht drie uitroeptekens of vraagtekens toepassen of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik snap jou niet met je rare opmerkingen!!!
Maar dan is de vraag toch niet zo heel vreemd???quote:Op woensdag 1 september 2010 11:04 schreef Stecky het volgende:
[..]
O dat heb ik ook wel uns gehad ja, heel irritant!!!
maar nu is het wel goed gegaan
Zo tiep ik gewoon!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je bij elke zin verplicht drie uitroeptekens of vraagtekens toepassen of zo?
Tiep?!quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik snap jou niet met je rare opmerkingen!!!
Volgens mij had TV de hoop al opgegeven.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tiep?!
TV? Hier is er 1tje voor jou... Veel plezier ermee
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 september 2010 11:08 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij had TV de hoop al opgegeven.
Da's pech hebbe!!!quote:
Eh... NEE!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik hem ruilen tegen Cahir?
quote:God created gays so fat chicks could have friends.
Wiens kloon bedoel je?quote:
Och is dat er ook al 1 van jouquote:
Dat past beter in z'n rol. Dat is de profielschets die hij gemaakt heeft voor de kloon. Net als de ee vervangen door een u bij bv UN en UNS.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag toch niet zo heel vreemd???
Waarom plaats je eigenlijk overal minimaal 3 uitroeptekens en/of vraagtekens?
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och is dat er ook al 1 van jou
Is Stecky een kloon van kug ?quote:
Ja dat vraag ik me tegenwoordig bij iedereen af.quote:
neusspray, tocotolin met kokend water en gestoomd, dat heb ik geprobeerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Al boven een fles ammoniak gehangen en diep geinhalleerd ?
De manier waarop hij binnenkwamquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me tegenwoordig bij iedereen af.
Dat doet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Al boven een fles ammoniak gehangen en diep geinhalleerd ?
Net als gesprekjes met je geliefde over jullie relatie.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat kunnen vergaderingen toch af en toe bloedirritant zijn als er uiteindelijk niks beslist wordt
huh?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Net als gesprekjes met je geliefde over jullie relatie.
Dan ben ik er wel weer ingestonken als dat zo isquote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De manier waarop hij binnenkwam
Het tijdstip waarop hij binnenkwam
De manier waarop hij iets te consistent irritant post
Kloon
Dat zijn meestal ook doelloze overleggen waar niks uitkomt.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook doelloze overleggen waar niks uitkomt.
We hebben nu voor de 2e x deze week een Fountain TT bij singles, en neet ging het over The Fall.quote:
Erik, drukke baasquote:
Goed zoquote:Op woensdag 1 september 2010 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben nu voor de 2e x deze week een Fountain TT bij singles, en neet ging het over The Fall.
Ik voed ze op
ja daarom heb ik de 1.70m zelf maar opgehangen gisterquote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het valt tegenwoordig wel mee hoor
Ja ik ben blij dat iemand me die ooit aangeraden heeftquote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed zo. Ik had het met mijn huisgenoot laatst over Lars and the Real Girl, ze was er best van onder de indruk
.
Ik zou er een poster van Jokertje naast hangen voor het contrastquote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daarom heb ik de 1.70m zelf maar opgehangen gister
Ja dat brandt zich een weg door je neusquote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Wat heeft iedereen met die gast?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou er een poster van Jokertje naast hangen voor het contrast
Beelden van die gast zijn net beelden van een groot ongeluk... het is eigenlijk te ernstig maar toch blijf je kijken!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met die gast?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef creno het volgende:
maar ik ben wel benieuwd naar zijn lijf.
Die waar een gezicht aan zijn neus hangt ?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Die ene rechts in het midden qua totaalplaatje... ik ben alleen bang dat als ie zijn mond opentrekt dat het dan gelijk over is qua geilheid
Die neus was me zo nog niet opgevallenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef creno het volgende:
[..]
Die waar een gezicht aan zijn neus hangt ?
Nee dan toch jokertje, met zijn mond dichtmaar waarom nou weer die armen over elkaar ?
met het lijf is niks mis!quote:
Hij heeft een vragentopic...quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft een vragentopic...
Ik heb mijn bijdrage geleverd
Werkt je kloon-dar nu wel ?quote:
Nee maar ik ben wel altijd beducht voor zogenaamd bekende Nederlandersquote:
Dat is Sniper.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Die ene rechts in het midden qua totaalplaatje... ik ben alleen bang dat als ie zijn mond opentrekt dat het dan gelijk over is qua geilheid
Zoals ik al zij moet die gewoon iets in zn mond hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niemand hier die met me wil vrijen nuquote:
WIE IS ER JARIG??????quote:Op woensdag 1 september 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
IK HAAT VERJAARDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik over 1 weekquote:
Waar speelt ie?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Erik wanneer gana we naar io sono amore?
Ik ga vanavond!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Erik wanneer gana we naar io sono amore?
Toch werkt dat bij Nederlandse verjaardagen vaak andersquote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Peter het volgende:
Ze moeten het jou naar je zin maken dan, niet andersom
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een KUThumeur en ik HOU niet van KUT!
Vraag als cadeau een suprise-party. Mogen zij het oplossenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch werkt dat bij Nederlandse verjaardagen vaak anders
je doet gewoon wat jij wilt en als anderen dat niet willen komen ze toch nietquote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima verjaardagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga gewoon alleen in het donker zitten met The Fountain
Ze kenne allemaal de pot op!
andermans verjaardag is altijd leuker en een stuk relaxter. Op je eigen verjaardag ben je heel de tijd druk met het van hot naar her rennen en het eidereen zo goed mogelijk naar de zin te maken, en dan heb je niet eens tijd om met mensen bij te kletsenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ook zoiets ja! Als ik je uitnodig nodig ik JOU uit en niet je relatie!
Erg he? Dat ik dat ook nog eens meen?quote:
Als je je verjaardag voor familie nou gewoon samen met je moeder doetquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Mijn verjaardag valt MIDDEN in de week dat de nieuwe meubels komen. Da's al onhandig, want ikw eet niet WANNEER die komen. De zaterdag ervoor kan ik 't niet vieren want dan is mijn eige moeke jarig. De zondag moet ik optreden. De zaterdag erna heb ik 's avonds kaartjes voor het theater, dus ik dacht: de zondag.
Ok. De Zondag,
Overdag voor familie en 's avonds voor vrienden. Heb het 1x gemixt en dat GING wel, maar je merkt toch dat de praat dan anders is. Mensen gaan op hun wwoorden letten, vooral ik. Ik ben dan niet mezelf. Dus nee.
Kunnen m'n ouders dus weer niet zondag overdag. Mja. Nou dan doen we die zaterdag overdag wel, de familie. En dan de vrienden toch maar op zondag houden. Ok.
als ie frans is dan schiet het ook niet echt op want iedereen praat nederlands, of spreekt hij dat ook?quote:En dan is het vriendje van de best friend in het land, die ik nog niet ontmoet heb. Wil ik "de ontmoeting" wel op mijn verjaardag hebben? Ik wil op m;'n gemak zijn met mensen die ik ken en fijn vind. Maar ja, hij is over vanuit Frankrijk, dus kan slechts zeggen "Laat 'm thuis."
als het een stelletje is kan de een toch gewoon thuisblijven met de baby. tenzij je ze beide goed kent.quote:En dan krijg je de rest. "O ja, babysit... oei ja nee, ik kan pas vanaf x uur!". En die heeft dan weer aanhang bij en die en die, en dat gaat gewoon niet passen en dat WIL ik ook niet want ik word chagrijnig van stelletjes ().
deze week?quote:Plus... vrijdagavond trainen, zaterdag overdag familie, zaterdag avond theater, zondagavond vrienden.... wanneer ga ik boodschappen doen?
IK HAAT VERJAARDAGEN, ik ga m;n mancave in!
Hangt er vanaf of je beide goed kent of slechts 1 van het paar want dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he? Dat ik dat ook nog eens meen?
Ik krijg daar nl altijd heel erg exceem van als ik mensen vraag om bv naar de bios te gaan, of iets te komen drinken, of bv op mijn verjaardag uitnodig en dat die dan zeggen: "O dan komen we....". We? Ik nodig JOU uit, niet jullie!
Ik kan daar echt heel slecht tegenAllergie heb ik ervoor! Of jaloezie? Kan ook nog
Nu maakte ik maar een geintje maar ik heb medelijden met de mensen wiens kop jij er dan afbijtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he? Dat ik dat ook nog eens meen?
Ik krijg daar nl altijd heel erg exceem van als ik mensen vraag om bv naar de bios te gaan, of iets te komen drinken, of bv op mijn verjaardag uitnodig en dat die dan zeggen: "O dan komen we....". We? Ik nodig JOU uit, niet jullie!
Ik kan daar echt heel slecht tegenAllergie heb ik ervoor! Of jaloezie? Kan ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |