Nee, ik heb per ongeluk de verkeerde tag in de TT gezet en kan het niet meer aanpassen.quote:
Friet van pietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Net ff boulevard op gemist gekeken voor onze Barbie en Jokertje
Ja, daar. Die heeft vorig jaar een paar maanden op Kreta gezeten nadat ze de hele winter keihard gewerkt heeft om te sparen, en dit jaar weer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Op chersonisos? Want die Friet van Piet heb je werkelijk overal volgens mij
Ze zit nu ook op Kreta, maar geloof dat ze niet bij Friet van PIet werkt, neequote:
Welke grens?quote:
De Belgischequote:
Die op chersonisos had de meest lekkere broodjes frikandel everquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Op chersonisos? Want die Friet van Piet heb je werkelijk overal volgens mij
quote:
Ik was helemaal geïmponeerd door Budel en omgeving en reed de verkeerde kant uit... Budel is een soort van Bermuda-driehoek... dat ik nog levend ben thuis gekomenquote:
WAT ZEG JE!?!?!??!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar het is ook een leuk dorp
Budel is helemáál gene leuk dorp. Doe normaal! Maarheeze, DAT is een veel mooier dorp.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was helemaal geïmponeerd door Budel en omgeving en reed de verkeerde kant uit... Budel is een soort van Bermuda-driehoek... dat ik nog levend ben thuis gekomen
maar het is ook een leuk dorp
Dat Budel een leuk dorp is, dat jij daar maar aan moet wennen want over een paar maanden woon je daar met Steve en jullie labradorquote:
Ik had het dan ook over 'leuk'quote:Op woensdag 1 september 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Budel is helemáál gene leuk dorp. Doe normaal! Maarheeze, DAT is een veel mooier dorp.
Iets minder te doen.... maar wel móóier
O jezus.... of dat ze dan naar Budel-Dorplein gaan omdat dat zo rustig isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat Budel een leuk dorp is, dat jij daar maar aan moet wennen want over een paar maanden woon je daar met Steve en jullie labrador
Klopt... maar ik was gisteren wel heel dicht in de buurtquote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Dan ben je gewoon nog nooit in Maarheeze geweest
Dat ik nog eens over jou heen zou gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Waarschijnlijk ben je er met de A2 zelfs overheen gekomen
Oh verrek ja... jij woont daar natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat er op dat moment niet, dus je bent over m'n vader heengegaan.
Tenzij heet na half 7 was, want toen was ie bij mij in gevecht met een IKEA kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |