Een half uur pas?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Die TT zat al een half uur in je hoofd, of niet?
hij moest er schijnbaar uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
waar het hart van vol zit stroomt je mond van over en moet dus neergezet wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Wel langer ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Noem je mij nou pupke of is dat voor iemand anders bedoeld?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij moest er schijnbaar uit!
Heey pupke, wat doet gij donderdag avond?!
Nou dan niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Keukenmes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
I REALLY NEED A MAN IN MY HOUSE! Dr liep weer zo'n fucker
oequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel langer ook.![]()
Maar knuffelmeisje en ik gaan even samen spelen, dan hebben jullie wat rust.
Volgens mij is het zijn standaard gedachtequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was het al langer dat die opmerking voorbij kwam dan??
Wat is er?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo'n mantraquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn standaard gedachte
ja, ik noemde je een pupke! en dat doe ik met iedereen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Noem je mij nou pupke of is dat voor iemand anders bedoeld?
Ja heey, kan ik er wat aan doen dat ik donderdag in noord holland moet werkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan niet hoor![]()
Godverdomme, ben ik net ontdooid! (en ja, E_M kan dat beamen!!!)
Een vlammenwerper doet wonderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
I REALLY NEED A MAN IN MY HOUSE! Dr liep weer zo'n fucker
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapenquote:
Serieus? Welk een gezellligheid!! Maar zo kom je wel als een slet over heurquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, ik noemde je een pupke! en dat doe ik met iedereen!
[..]
Ja heey, kan ik er wat aan doen dat ik donderdag in noord holland moet werkenpffffff.. sorry hoor!
een man doet meerquote:
Iiiiieeeewww!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapen
ik ben sowieso een vuige slet! Behalve dan dat ik niet neukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Serieus? Welk een gezellligheid!! Maar zo kom je wel als een slet over heurIn ieder stadje...
Mietje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapen
Ben jij leesblind?quote:
He baaaaah...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben sowieso een vuige slet! Behalve dan dat ik niet neukben aan het sparen voor een poederblusser
![]()
puik, ik lus wel een fristiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He baaaaah...![]()
Gaan we drankje doen?
Wat naiefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, ze is wel een lieverdje hoor
Ik ken een kroeg waar ze heerlijke fristi schenkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik, ik lus wel een fristi
Wauw.. Jij+ik tafeltje met een kaarsje en 2 glaasjes verse fristi uit de koelkastquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken een kroeg waar ze heerlijke fristi schenken
ik zie net iets in het water vallen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht fuck, ik heb donderdagavond al plannen... Deze donderdag, toch?
Er komt een vriendin/oud collegaatje bij me eten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik zie net iets in het water vallen..
je krijgt zo'n ding om je nek, dat wanneer je de deur uitloopt je hoofd ontploftquote:
blijven dromenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, ze is wel een lieverdje hoor
Ow wacht, een spinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik in zo'n film wel eens gezien ja (en ook in Battle Royale)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je krijgt zo'n ding om je nek, dat wanneer je de deur uitloopt je hoofd ontploftdus je kan in mn hele cribje op jacht
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt een vriendin/oud collegaatje bij me eten...
ga jij eens met knuffelmeisje rommelenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw.. Jij+ik tafeltje met een kaarsje en 2 glaasjes verse fristi uit de koelkasten een perenijsje
![]()
wat een date!
Had me wel gezellig geleken!! Maar mn agenda is nogal overvol op het momentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]die voeten van mij beginnen al nat te worden.. jammer maar helaas dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |