Een half uur pas?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Die TT zat al een half uur in je hoofd, of niet?
hij moest er schijnbaar uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
waar het hart van vol zit stroomt je mond van over en moet dus neergezet wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Wel langer ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Noem je mij nou pupke of is dat voor iemand anders bedoeld?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij moest er schijnbaar uit!
Heey pupke, wat doet gij donderdag avond?!
Nou dan niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Keukenmes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
I REALLY NEED A MAN IN MY HOUSE! Dr liep weer zo'n fucker
oequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel langer ook.![]()
Maar knuffelmeisje en ik gaan even samen spelen, dan hebben jullie wat rust.
Volgens mij is het zijn standaard gedachtequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was het al langer dat die opmerking voorbij kwam dan??
Wat is er?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo'n mantraquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn standaard gedachte
ja, ik noemde je een pupke! en dat doe ik met iedereen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Noem je mij nou pupke of is dat voor iemand anders bedoeld?
Ja heey, kan ik er wat aan doen dat ik donderdag in noord holland moet werkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan niet hoor![]()
Godverdomme, ben ik net ontdooid! (en ja, E_M kan dat beamen!!!)
Een vlammenwerper doet wonderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
I REALLY NEED A MAN IN MY HOUSE! Dr liep weer zo'n fucker
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapenquote:
Serieus? Welk een gezellligheid!! Maar zo kom je wel als een slet over heurquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, ik noemde je een pupke! en dat doe ik met iedereen!
[..]
Ja heey, kan ik er wat aan doen dat ik donderdag in noord holland moet werkenpffffff.. sorry hoor!
een man doet meerquote:
Iiiiieeeewww!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapen
ik ben sowieso een vuige slet! Behalve dan dat ik niet neukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Serieus? Welk een gezellligheid!! Maar zo kom je wel als een slet over heurIn ieder stadje...
Mietje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had deze keer de schoen nog aan waarmee ik m plette, maar ik durf nu al helemaal niet meer te gaan slapen
Ben jij leesblind?quote:
He baaaaah...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben sowieso een vuige slet! Behalve dan dat ik niet neukben aan het sparen voor een poederblusser
![]()
puik, ik lus wel een fristiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He baaaaah...![]()
Gaan we drankje doen?
Wat naiefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, ze is wel een lieverdje hoor
Ik ken een kroeg waar ze heerlijke fristi schenkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik, ik lus wel een fristi
Wauw.. Jij+ik tafeltje met een kaarsje en 2 glaasjes verse fristi uit de koelkastquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken een kroeg waar ze heerlijke fristi schenken
ik zie net iets in het water vallen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht fuck, ik heb donderdagavond al plannen... Deze donderdag, toch?
Er komt een vriendin/oud collegaatje bij me eten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik zie net iets in het water vallen..
je krijgt zo'n ding om je nek, dat wanneer je de deur uitloopt je hoofd ontploftquote:
blijven dromenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, ze is wel een lieverdje hoor
Ow wacht, een spinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik in zo'n film wel eens gezien ja (en ook in Battle Royale)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je krijgt zo'n ding om je nek, dat wanneer je de deur uitloopt je hoofd ontploftdus je kan in mn hele cribje op jacht
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt een vriendin/oud collegaatje bij me eten...
ga jij eens met knuffelmeisje rommelenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw.. Jij+ik tafeltje met een kaarsje en 2 glaasjes verse fristi uit de koelkasten een perenijsje
![]()
wat een date!
Had me wel gezellig geleken!! Maar mn agenda is nogal overvol op het momentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]die voeten van mij beginnen al nat te worden.. jammer maar helaas dan maar!
preciesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat heb ik in zo'n film wel eens gezien ja (en ook in Battle Royale)
Ja potjandosiedriedubbeltjes! Ik mag ook niets! ben blij dat ik die halsband van je niet om gedaan heb, anders had ik nu zeker weer stroomstoten gekregen?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]HOER die je me bent!
Met een ander een Fristi drinken h....
het is zonde dat je geen tijd maakt voor mij als ik in de buurt benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had me wel gezellig geleken!! Maar mn agenda is nogal overvol op het moment
voor junkies ben ik niet bang, ben er zelf ook eenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, een spin
Ik dacht een junkie ofzo
You have NO ideaquote:
Hey, wie het eerst komt... je moet gewoon je tijd beter inplannenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potjandosiedriedubbeltjes! Ik mag ook niets! ben blij dat ik die halsband van je niet om gedaan heb, anders had ik nu zeker weer stroomstoten gekregen?!
[..]
het is zonde dat je geen tijd maakt voor mij als ik in de buurt benDenk je echt dat die andere dingen leuker zijn dan ik?!
![]()
Oeh, daar breng je me op een idee....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potjandosiedriedubbeltjes! Ik mag ook niets! ben blij dat ik die halsband van je niet om gedaan heb, anders had ik nu zeker weer stroomstoten gekregen?!
plannen plannen.. als de prins op het witte paard langs komt ga je toch niet zeggen dat hij volgende week maar langs komt omdat je het te druk hebt met een vriendin?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, wie het eerst komt... je moet gewoon je tijd beter inplannen
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ik duik mn bedje in, welterust allemaal
Niet als je lekker warm onder de dekens gaatquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
goed plan.. terusten allemaal!
ik lig al onder de dekentjes op mn bank.. Met een poezebeest op schoot.. En ik heb m toch maar aangezetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet als je lekker warm onder de dekens gaat
Wat ik ook ga doen. Hopelijk zonder poezels op mijn borstkas...
Truste iedereen!
Uh-ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh, daar breng je me op een idee....
Trusten bloempjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet als je lekker warm onder de dekens gaat
Wat ik ook ga doen. Hopelijk zonder poezels op mijn borstkas...
Truste iedereen!
nog welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef xFriendx het volgende:
Ik volg hetzelfde pad, dat leid ook richting een bed, het mijne welteverstaan. Ik duik ook onder
Slaap lekker allemaal.
Dat dus, vraag of je onder buurvrouw d'r verwarming lekker hoog wil stokenquote:
tis hier ijskoud, die fuckeras houden heul niet van warmte, die fuckers rennen hier juist naar binnen omdat het niet warm is. In de zomer zie je ze stukken minder dan in de herfstquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus, vraag of je onder buurvrouw d'r verwarming lekker hoog wil stoken
Hun aanwezigheid is niet seizoensgebonden en voor zover hun leefgebied leefbaar blijft kunnen ze het hele jaar door worden waargenomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis hier ijskoud, die fuckeras houden heul niet van warmte, die fuckers rennen hier juist naar binnen omdat het niet warm is. In de zomer zie je ze stukken minder dan in de herfst
wikipedia liegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hun aanwezigheid is niet seizoensgebonden en voor zover hun leefgebied leefbaar blijft kunnen ze het hele jaar door worden waargenomen.
![]()
Wiki said so!
Ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iedereen naar bed dus? Ik ook, weer veel te vroeg op morgen!
hou daarmee op achterlijke kutpuberquote:
congrats?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ook weer single, Fanta-stick is weg.
* noteert rattengif op haar boodschappenlijstjequote:
In Texas is alles groter.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* noteert rattengif op haar boodschappenlijstje
maar daar woon ik nietquote:
sja, als je het gevoel hebt dat het beter is, dan zal het dat ook zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ze is te kinderachtig aan het doen nu. Leuk dat je het zegt, trouwens.
Hoe denk je dat Australie in de spinnen zit?quote:
Het is alleen de leegte man, de leegte. Ik ging net bier halen en keek naar het kattenluikje. Ik zal het nooit meer horen rammelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, als je het gevoel hebt dat het beter is, dan zal het dat ook zijn
fanta-stick was een kat?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is alleen de leegte man, de leegte. Ik ging net bier halen en keek naar het kattenluikje. Ik zal het nooit meer horen rammelen.![]()
![]()
![]()
ja, ik snap er ook niks meer vanquote:
Dat is dit toch? Oh wacht, singles sorry.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zeg stelletje klapjosti's, maak lekker een spinnentopic aan met zn tweeen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |