quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Bayswater het volgende:
Met het oog op het wedstrijdprogramma van PSV is de leiding van PSV niet akkoord gegaan met de straf. Reis dreigt er niet bij te zijn in de bekerwedstrijd tegen Spakenburg en het competitieduel met Excelsior. " De wedstrijd tegen Excelsior kan ik gewoonweg niet accepteren aangezien vele Fokkers Reis in hun voetbalmanageropstelling hebben. Anders waren we waarschijnlijk niet in beroep gegaan", aldus Brands.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
Hempte is niet eens zeker dat ie speelt komend weekend.
quote:Voor alle wedstrijden worden punten gegeven aan de hand van het team dat je bezit in de ronde waarin hij gespeeld is. Mocht een wedstrijd om wat voor reden dan ook uitgesteld worden, zullen de punten voor die wedstrijd later worden uitgedeeld. Verplaatste wedstrijden wisselen niet van ronde. De punten worden toegekend aan je team zoals je dat op het moment van de speelronde hebt waarin de ingehaalde wedstrijd wordt uitgespeeld.
Een uitgestelde wedstrijd is dus een afgelaste of gestaakte wedstrijd (punten tellen voor de ronde waarin de wedstrijd is gestaakt of afgelast) en een verplaatste wedstrijd al ver van tevoren verplaatst door de KNVB (telt voor de ronde dat hij gespeeld wordt).quote:
Dan klopt de laatste zin in de quote niet, neem aan dat die uit de spelregels komt .quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ze tellen gewoon voor de ronde waarin ze in gespeeld behoren te worden.
Ik ken zelf niet alle regels dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan klopt de laatste zin in de quote niet, neem aan dat die uit de spelregels komt .
Whehe, ik moet ook ff rekenenquote:Op zondag 14 november 2010 10:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een zaad ronde wordt dit... 6 spelers gehad (PSV en Fc Twente), 13 punten
Hij heeft ook nog een penalty veroorzaakt, dus die -9 klopt welquote:Op maandag 15 november 2010 00:07 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb de vorig weekend -9 voor Arjan Swinkels (willem ii) gekregen.
Ze verloren die wedstrijd met 1-4 thuis van VVV Venlo en hij kreeg een directe rode kaart.
2 gespeeld - 4 tegendoelpunten - 5 voor de directe rode kaart = -7
Kan hier nog naar gekeken worden?
Ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 15 november 2010 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een penalty veroorzaakt, dus die -9 klopt wel
Omdat ik het anders gewoon vergeetquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef DeVinger het volgende:
Waarom pas je toch altijd zo snel je team aan, er kan de gehele week nog van alles gebeuren qua blessures etc.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik het anders gewoon vergeet
Tja, dan nietquote:
Het is uitgelegd op de pagina met de Speluitleg ( http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/speluitleg#spelr ), en voor jouw gemak plaats ik het citaat van de bewuste alinea:quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef On het volgende:
Misschien is het al gepost maar hoe zit het met die verplaatste wedstrijden? Gelden die nog voor de opstelling van je vorige of je huidige ronde?
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoordquote:Voor alle wedstrijden worden punten gegeven aan de hand van het team dat je bezit in de ronde waarin hij gespeeld is. Mocht een wedstrijd om wat voor reden dan ook uitgesteld worden, zullen de punten voor die wedstrijd later worden uitgedeeld. Verplaatste wedstrijden wisselen niet van ronde. De punten worden toegekend aan je team zoals je dat op het moment van de speelronde hebt waarin de ingehaalde wedstrijd wordt uitgespeeld. We houden je op de hoogte van dit soort ontwikkelingen op FOK!sport en in het Managernieuws.
Ik snap het toch nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is uitgelegd op de pagina met de Speluitleg ( http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/speluitleg#spelr ), en voor jouw gemak plaats ik het citaat van de bewuste alinea:
[..]
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoordZo niet, dan gil je maar weer hier
Veruit het eerlijkst is natuurlijk zoals het in speelronde 7 stond anders moet ik dadelijk ook de weersvoorspellingen gaan bijhouden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik snap het toch nog niet helemaal.
De wedstrijd Willem II - De Graafschap is afgelast na 57 minuten in speelronde 7 (FOK!), en het restant van de wedstrijd wordt uitgespeeld in speelronde 8 (FOK!), krijgen diegene die spelers van deze teams hadden opgesteld dan hun punten op basis van die spelers zie ze hadden opgesteld in speelronde 7 of op basis van de spelers die ze hadden opgesteld in speelronde 8?
Dezelfde vraag kan ik stellen voor Roda JC - Utrecht, aangezien ook deze in speelronde 7 (FOK!) zou plaatsvinden en nu ingehaald wordt in speelronde 8 (FOK!).
Mij hoef je niet te overtuigen, maar ik begreep het niet goed uit eerdere teksten, vandaar mijn vraag!?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Veruit het eerlijkst is natuurlijk zoals het in speelronde 7 stond anders moet ik dadelijk ook de weersvoorspellingen gaan bijhouden.
Een ronde in de manager is twee speelronden. In de ronde waarop jij doelt verloor Feyenoord eerst met 0-1 van Twente en daarna met 10-0 van PSV. Dat levert -11 op. Van Dijk stond 2x in de basis wat +4 opleverde. Dat maakt in totaal -7.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef Zorro het volgende:
Ik snap de puntentelling niet helemaal geloof ik. Of er klopt iets niet, dat kan ook.
Ik was aan het kijken of er spelers waren met negatieve punten, vraag me niet waarom
Ik zie dat Rob van Dijk in de wedstrijd tegen PSV op -6 punten staat. Ik snap basisplaats = 2 punten
Ik snap 10 tegendoelpunten = -10 punten. Samen maakt dat -8
Voor die wedstrijd had hij zo te zien 1 punt. Dat wordt dus -7
Toch staat hij op -6. Dat snap ik niet. Waar heeft hij die ene andere punt dan gepakt ???
Als dit een fout is vertrouw ik de rest ook niet helemaal natuurlijk...
Ze gelden voor speelronde 13/14 oftewel de zevende ronde in het spel.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is uitgelegd op de pagina met de Speluitleg ( http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/speluitleg#spelr ), en voor jouw gemak plaats ik het citaat van de bewuste alinea:
Voor alle wedstrijden worden punten gegeven aan de hand van het team dat je bezit in de ronde waarin hij gespeeld is. Mocht een wedstrijd om wat voor reden dan ook uitgesteld worden, zullen de punten voor die wedstrijd later worden uitgedeeld. Verplaatste wedstrijden wisselen niet van ronde. De punten worden toegekend aan je team zoals je dat op het moment van de speelronde hebt waarin de ingehaalde wedstrijd wordt uitgespeeld. We houden je op de hoogte van dit soort ontwikkelingen op FOK!sport en in het Managernieuws.
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoordZo niet, dan gil je maar weer hier
Thnx, ja ik heb ook zo mijn trots.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gelden voor speelronde 13/14 oftewel de zevende ronde in het spel.
[..]
Wat een snelle en duidelijke uitlegquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een ronde in de manager is twee speelronden. In de ronde waarop jij doelt verloor Feyenoord eerst met 0-1 van Twente en daarna met 10-0 van PSV. Dat levert -11 op. Van Dijk stond 2x in de basis wat +4 opleverde. Dat maakt in totaal -7.
In het managerspel stond Van Dijk al op +1 punt en als je daar -7 bij optelt kom je op -6 uit.
Dzudzsak wil ik ook nog een keer kopen ja. Wel een dure voorhoede, maar ik denk waar voor je geld. Suarez...als die het weer op de heupen krijgt.quote:Op woensdag 17 november 2010 03:34 schreef DeVinger het volgende:
Aangezien ik omhoog wil heb ik gekozen voor de aanval. Van daaruit zal ik toewerken naar een winnend team. Met andere woorden, ik heb gekozen voor de (in mijn ogen) beste drie aanvallende spelers van de top 3: Dzsudzsak, Suarez, Ruiz.
Koolwijk-wie?quote:Voor de komende ronde heb ik gekozen voor een middenveld bestaande uit
Viktor Elm (in de spits gepositioneerd ten faveure van Dost), Propper&Aissati en Koolwijk.
Kijk uit met Vitesse hoor. Ja, ze winnen van een ONTHUTSEND zwak VVV. Maar Heracles? Die winnen net 3-0 van Groningen. En de Graafschap uit (mijn clubbie).... Dat is het Ajax-Feyenoord van het Oosten. Ik reken erop dat de Graafschap minimaal 1x scoort.quote:De verdediging is nog meer gokken, alhoewel voorgaande rondes ook hebben aangetoond dat de traditionele topclubs ook moeite hebben om cleansheets te behalen.
Op goal heb ik al sinds het begin Michajlov, punt.
Maarrrrrr, mijn verdediging bestaat uit, jawel, daar komt het, Bovenberg&Van Steensel en Rajkovic.
Met Ajax - PSV voor de boeg is het überhaupt geen schande om een alternatieve route te kiezen, maar met Excelsior - VVV en Willem II - Excelsior, alsmede Vitesse - Heracles en De Graafschap - Vitesse zou ik daar zomaar eens een keer de nul kunnen halen. Al ga ik er eerlijk gezegd vanuit dat dit hoogstens in 1 of 2 van de wedstrijden lukt, dan slaik ten opzichte van de mensen met een Ajax - PSV achterhoede niet eens een flater.
Kusje.quote:Zo tevreden Snuggle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |