Ja ik uiteindelijk toch nog 54 punten afgelopen ronde, maar daarmee zal ik niet veel ingelopen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef Bayswater het volgende:
Dacht dat ik het beroerd had gedaan met vooral die Bouma maar het valt nog mee zo te zien.
Correctie het was er uiteindelijk maar 1 die vroeg uitgevallen was. Gelukkig maar, die gozer speelt alleen volgende week niet mee heb ik al op de betreffende clubsite gekeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:24 schreef SnuggLe het volgende:
Je bedoelt Hadouir en Klavan? Denk dat beiden vlg week niet spelen.
57 punten hier, maar verkeerd gegokt met Eriksen, helaas. Teletekst was 2 minuten te laat met de opstellingen, anders had ik Schone & Ooijer gehad ipv Eriksen & Marcelo.
Het blijft natuurlijk wel een rode kaart en dus krijg je de minpunten lijkt me en aangezien ze tegen Ajax moeten betwijfel ik of het positief is dat ie dan weer in de basis staat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
Ik naam aan dat ik daar dan geen min 5 voor krijg of wel?!
17:57? 17:59 zul je bedoelen. Ik heb 17:58 mijn team gesaved :-)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:06 schreef Bayswater het volgende:
Of Hiariej van Groningen, uitgevallen en doet ook niet mee volgende week. Ik zat ook mis met Eriksen, opstelling kwam pas 17.57 door. hoewel die wel de punten pakte als invaller. Nu de Jong terug is, zal zelfs een invalbeurt twijfelachtig worden.
Deze user heeft zijn profiel privé gemaakt; je kunt het dus niet bekijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Correctie het was er uiteindelijk maar 1 die vroeg uitgevallen was. Gelukkig maar, die gozer speelt alleen volgende week niet mee heb ik al op de betreffende clubsite gekeken.
Kortom, 1 man die al geen punten voor mij kan behalen.
Aangezien het eerder over Hadouir en Klavan ging en van Klavan nog niets bekend is, althans niet op az.nl vermoed ik dat het hier om Hadouir gaatquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Deze user heeft zijn profiel privé gemaakt; je kunt het dus niet bekijken.
Miet, zet je team open!![]()
Subleague Toppers van Weleer doet het goed: 2e, 4e, 5e, 7e, 18e en 25e plaats!![]()
![]()
3 van de 4 tot nog toe gespeelde ronden ook nr1 subleague.
Te veel punten doen we zeldenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Bayswater het volgende:
Als je het verkeerd invoert heb je dat niet door, alleen als je er op geattendeerd wordt. Wellicht is er een mogelijkheid in de spelersdatabase om deze aan te klikken en de achterliggende punten te bekijken.
quote:Waarom zou ik het laten zien?Op woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Deze user heeft zijn profiel privé gemaakt; je kunt het dus niet bekijken.
Miet, zet je team open!![]()
Subleague Toppers van Weleer doet het goed: 2e, 4e, 5e, 7e, 18e en 25e plaats!![]()
![]()
3 van de 4 tot nog toe gespeelde ronden ook nr1 subleague.
quote:Godsklere kerel, mooie score. Ik kom maar op 92 totaal... Moet even goed puzzelen om midweeks schade te beperkenOp zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef SnuggLe het volgende:
117 punten in totaal. Jammer dat het geen doelpunt van Aaffelay was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |