Yes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
Oke
Maar dat is dus de eerste winst dit seizoen?
Oke.quote:
WAAR GA JE HENquote:
ik ben er nog welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga denk ik maar eens douchen,
voor diegenen die er over een half uur niet meer zijn:
[ afbeelding ]
See if I carequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT MAAKT HET NIET MINDER ERG, JE BENT VOOR EEN WEEK GESCHORST!
NIET ZO SCHREEUWEN JONGHUHHH!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT MAAKT HET NIET MINDER ERG, JE BENT VOOR EEN WEEK GESCHORST!
NIET ZO GOED DUS WE MOETEN HARD PRATEN.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je oorontsteking
oorontsteking en c_a?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Hihihiih. houd je wel alle slotjes bij die je zet. Ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... was ff een slotje halen
iets beter maar dat komt door de ibuprofen 600 denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezo voor Bella?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT IS EEN BEETJE ZIELEIG VOOR BELLATRIX HE!
Deze maand wel 3quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiih. houd je wel alle slotjes bij die je zet. Ze zijn zeldzaam.
OW IS DAT HET! IK DACHT AL, WAAROM SCHREEUW JE NOU ZOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
NIET ZO GOED DUS WE MOETEN HARD PRATEN.
WIJ HEBBEN GEEN OORONTSTEKING HOOR DUS SCHREEUW ZELF NIET ZOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OW IS DAT HET! IK DACHT AL, WAAROM SCHREEUW JE NOU ZO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
BEZET ALS IN SCHIJYE OP DE WC OF ECHT EENB VERIENDJUHquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
RAUZER HOU JE LIP
IK GA OM JOU TE PESTEN ALLE TREINSTATIONBORDJES OP DE FOTO ZETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
ZE HEEFT SOCIOS TOCHquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
BEZET ALS IN SCHIJYE OP DE WC OF ECHT EENB VERIENDJUH
IK DENK HET LAATSTE MAAR DAT WEET IK NIET ZEKER EN HET GAAT ME OOK NIET AAN VERDER.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
BEZET ALS IN SCHIJYE OP DE WC OF ECHT EENB VERIENDJUH
MIJN OOR ZIT DICHT DUS DAN GA IK AUTOMATISCH SCHREEUWEN JONGUHH!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
WIJ HEBBEN GEEN OORONTSTEKING HOOR DUS SCHREEUW ZELF NIET ZO
O DACHT ALLEEN NUEKENquote:
IS OOK LASTIG HE, ALLES VANUIT EEN KAST VOLGUH.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
IK DENK HET LAATSTE MAAR DAT WEET IK NIET ZEKER EN HET GAAT ME OOK NIET AAN VERDER.
ALS IK TERUGKOM BEN JIJ WEG DUS DAN SPREEK IK JE EEN HELE TIJD NIETquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MIJN OOR ZIT DICHT DUS DAN GA IK AUTOMATISCH SCHREEUWEN JONGUHH!
RAUZER MOET GEWOON UIT DIE KAST KOMEN ZEG!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IS OOK LASTIG HE, ALLES VANUIT EEN KAST VOLGUH.
GOEDE BURN! HIJ BRAND LEKKER NAquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
BURN, BURN, BURN TO BE ALIVE.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GOEDE BURN! HIJ BRAND LEKKER NA
JA EN JE WILT OOK AL NIET SMS-ENquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ALS IK TERUGKOM BEN JIJ WEG DUS DAN SPREEK IK JE EEN HELE TIJD NIET!
Oh nou, dat s een dankbare taak in Portugalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
IK GA OM JOU TE PESTEN ALLE TREINSTATIONBORDJES OP DE FOTO ZETTEN!
IK VIND HET WEL WAT HEBBEN.quote:
DAAR BEN IK AL UIT, WANT ALS IK WAT BEREIKEN WIL MOET ALLES UIT DE KAST.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GOEDE BURN! HIJ BRAND LEKKER NA
quote:
DAN MOET IE ES GOED SCHEREN!!!!!!!!!!!!!!!quote:
NEE! Ik ga al jullie posts editen en verwijderen en noten. Godverdomse kutbagger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEINTJE MOET KUNNEN TOCH EEN KEER.... LIEVE LIEVE MYRAELA
PROESTquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
DAN MOET IE ES GOED SCHEREN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik mis hier ook van allesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZE IS AL BEST VAAK LANGSGEWEEST... DUS JA SERIEUS.
VERKEERDE SMILEY SORRYquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA EN JE WILT OOK AL NIET SMS-EN
WANNEER KOM JIJ TERUG DAN? IK VERTREK 15 SEPTEMBER EN IK KOM 30 SEPTEMBER WEER TERUG!
OP DE KAST WHOEHHAAAHHAHHAA GARPJE !!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!EINS!!!EINSquote:
Socios is toch geen TAL?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
SOORT VAN EERSTE TALSETJE. AANDOENLIJK.
NOU JA ALLE BORDJES WAAR IK UIT EN INSTAP DAN HE, IK HEB VIER TREINDAGEN STRAKS.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dat s een dankbare taak in PortugalVeel succes
TWEE AAIEN OVER DE BOL WAARDIG.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
DIT IS GEEN BAGGERquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEE! Ik ga al jullie posts editen en verwijderen en noten. Godverdomse kutbagger.
Jawel jogquote:
Lekker zinnig danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEE! Ik ga al jullie posts editen en verwijderen
DAT ZIJN PATRIQUE EN IK ALquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Skinnige opmerking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Skins seizoen 3 bijna klaar![]()
!!!!!!!
Socios is als de Wegisweg, je moet 5 keer tegen hem aantikken met je piemol, dan verschijnt ie.quote:
tjoeketjoeketuuutuuuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij komt wel eens voorbij wippen
DE WEGISWEG HEEFT MAAR 1 TIK NODIG.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Socios is als de Wegisweg, je moet 5 keer tegen hem aantikken met je piemol, dan verschijnt ie.
Dat is zo liev heaquote:
IK HOU NIET ZO VAN NOORTJE, BRIGITTE WAS EEN LEUKERE WINNARES.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
VADUZ HET WAS EEN SERIUES LIEDJE WAAR IK JE NAAR TOE LINKTE!
DAT IA BEDACHT DOOR HOGE HEREN IN DENHAAG OM MEXICAANS GREP TE VERSPTRIDN IN HP.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DE WEGISWEG HEEFT MAAR 1 TIK NODIG.
Die deed niet eens meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IK HOU NIET ZO VAN NOORTJE, BRIGITTE WAS EEN LEUKERE WINNARES.
Ah, dat heb ik niet gezienquote:
LEKKER DAN WANT DAAROM IS HERMIONE DOOTGEGAAN NIET TOF JOH!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
DAT IA BEDACHT DOOR HOGE HEREN IN DENHAAG OM MEXICAANS GREP TE VERSPTRIDN IN HP.
Dan zet je je TomTom aan.quote:
Ah, nu herken ik je weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Socios is als de Wegisweg, je moet 5 keer tegen hem aantikken met je piemol, dan verschijnt ie.
Ah, okquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon zelf een gesprek beginnen, doet iedereen hier!
Volg je nu Sander Lantinga, met je 'gens'?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik niet gezien. Maar gens, wat is nu het plan de campagne voor de meet, hoe laat begint ie?
Nee, dat was geheel eigen initiatief, ik praat met m'n moeder ook wel eens half frans/nederlandsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volg je nu Sander Lantinga, met je 'gens'?
Hij had het er vanmiddag over, specifiek dit woord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, dat was geheel eigen initiatief, ik praat met m'n moeder ook wel eens half frans/nederlands!
WTF?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Ik heb een briefje van de buurvrouw die benieuwd is naar hoe ik mijn ontbijtje wil
of ze wil haar gft bak in D. legen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen.*zucht*
Ze wil je kei hard neuken. Dat is toch wel duidelijk.
*gruweltquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen.*zucht*
Altijd dat omslachtige. Nooit kan het op een normale manier. Wie verzint nou zoiets met ontbijtjes.quote:
Maar wat gebeurd er dan met het ontbijtje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen.*zucht*
Slagroom op de tepels. Of is het een Engels ontbijt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er dan met het ontbijtje?
Ik heb nu drie fake-profielen van Sander L gevonden, heb je een link naar de echtequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij had het er vanmiddag over, specifiek dit woord.
Pheno, hoe laat begint de TAL-meet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slagroom op de tepels. Of is het een Engels ontbijt?
Kwam in de uitzending voorbij, niet op Twitter. Want dat heeft hij maar 2 dagen volgehouden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nu drie fake-profielen van Sander L gevonden, heb je een link naar de echte?
Dat wordt allang rondgePMd, omdat jij daar in het begin zo voor was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Pheno, hoe laat begint de TAL-meet?
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kwam in de uitzending voorbij, niet op Twitter. Want dat heeft hij maar 2 dagen volgehouden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt allang rondgePMd, omdat jij daar in het begin zo voor was.
Slagroom bij het ontbijt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slagroom op de tepels. Of is het een Engels ontbijt?
Sprak ie 't wel op z'n Frans uit dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kwam in de uitzending voorbij, niet op Twitter. Want dat heeft hij maar 2 dagen volgehouden.
En waar staat de P in PM voor?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
De meet is in Groningen toch?Rauzer pmde me dat.
PenisMassage?quote:
Geen idee, ik sta niet eens in die lijst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Pheno, hoe laat begint de TAL-meet?
Hell, ik vreet frikandellen als het moet. Wat boeit het?quote:
Alleen de penissen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan hoeft toch niet iedereen daarvan te weten?
Oh ja kut daar heb ik zelf nog voor gezorgdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta niet eens in die lijst.
Waarom eigenlijk niet? Je kwam toch wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta niet eens in die lijst.
Ik kreeg van Rauzer een PM dat het in Tegelen wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
De meet is in Groningen toch?Rauzer pmde me dat.
Ik kreeg van Rauzer een PM dat het in Sittard wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg van Rauzer een PM dat het in Tegelen was
Juist wel? Ik dacht dat je dat ook lekker vond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan hoeft toch niet iedereen daarvan te weten?
Ja wat is het nu. Nu krijg ik weer een PM van D. dat het in Hoofddorp is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je waar ik over acht uur benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg van Rauzer een PM dat ik op tijd moest zijn voor de boot naar Texelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg van Rauzer een PM dat het in Sittard was
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wat is het nu. Nu krijg ik weer een PM van D. dat het in Hoofddorp is.
Dat was een prive-meetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wat is het nu. Nu krijg ik weer een PM van D. dat het in Hoofddorp is.
5:00, met ballonnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
IK WIL GODPATATVANBOUILLON ALLEEN EEN TIJD WETEN JA!
OP VAKANTIE?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Weet je waar ik over acht uur ben?
Ja nee dat is die sushidushimeet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij zei net dat het in Sexbierum was?!
Geen idee, ik stond er ooit. Maar omdat ik het tyfusdruk met games heb, reageer ik verdomd traag als er hier iets gevraagd wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Je kwam toch wel?
Ben ik vergeten in te zetten?![]()
sex, bier, rum klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja misschien is een plaats erbij toch wel makkelijk.
Wanneer is mijn vraag aan de beurt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond er ooit. Maar omdat ik het tyfusdruk met games heb, reageer ik verdomd traag als er hier iets gevraagd wordt
Ik heb je dr gewoon weer bij gezet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond er ooit. Maar omdat ik het tyfusdruk met games heb, reageer ik verdomd traag als er hier iets gevraagd wordt
We weten nog geen tijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wanneer is mijn vraag aan de beurt?
Weten we toch niet. Ik sms je wel als de tijd staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Dudesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weten we toch niet. Ik sms je wel als de tijd staat.
Zwemspullen meenemen, je wordt thuisgebrachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik nu dat de meet naar Scheveningen is verplaatst
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik nu dat de meet naar Scheveningen is verplaatst
Den Haag CS dan dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg net een PM van Rauzer dat we om 8:00uur bij het grote bord op CS moeten zijn
Benny dacht dat we dikke matties waren en dat we elkaar nummers hadden en elkaar plat-smstenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weten we toch niet. Ik sms je wel als de tijd staat.
Ja die ene met die jezusneger of de hoer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg net een PM van Rauzer dat we om 8:00uur bij het grote bord op CS moeten zijn
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Benny dacht dat we dikke matties waren en dat we elkaar nummers hadden en elkaar plat-smsten!
Morgen. Denk ik, als ik die nog terug kan vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Da's pas later op de avondquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nijmegen? Ik heb Urk in mijn agenda staan
A chick with a dick?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik heb je de naam 'Jacqueline' meegegeven. Anders gaat men nog wat denken.
Gofferquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Benny dacht dat we dikke matties waren en dat we elkaar nummers hadden en elkaar plat-smsten!
*herhaalt vraag van gister*Waar haal je die luisterboeken vandaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren[ afbeelding ]
IK BEN GEEN HOMO EN IK HEB HET NUMMER VAN VADUZ NIET!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer
Bij jou weet ik echt nooit (meer) of je het wel of niet meent![]()
Ik heb nooit beweert dat je homo bent en ik geloof niet dat jet het nummer van Vaduz niet hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
IK BEN GEEN HOMO EN IK HEB HET NUMMER VAN VADUZ NIET!
QFT, alleen een 3 heb ik nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alleen een 0 een 6 een 1, een 3 en een 5 in m'n nummer. Sommigen komen vaker voor.
Die cijfers heb ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alleen een 0 een 6 een 1, een 3 en een 5 in m'n nummer. Sommigen komen vaker voor.
Behalve dat 06 gedeelte heb ik er geen 6 inzittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ikmzoek nog iemand in Nederland die geen 6 heeft
nee, diie 06 hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Behalve dat 06 gedeelte heb ik er geen 6 inzitten
Ik ook niet. Wel precies alle eencijferige priemgetallen EN geen enkel ander cijferquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Behalve dat 06 gedeelte heb ik er geen 6 inzitten
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb ooit een 04-nummer als mobiel gehad!
Ik zat bij schoonouders, en was onderweg naar huis, nu lig ik in bedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent zo stilligjes
Zijn we niet van je gewend
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar? Die heb ik heul niet in mijn lijstje staan
Feessie gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat bij schoonouders, en was onderweg naar huis, nu lig ik in bed
Klopt idd...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ook mijn verjaardag zit vol m,et priemgetallen trouwens
Ik ben serieus maat, toen ik in Australië was had ik een 04 ipv een 06-nummerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook een 01-nummer als mobiel
Jij was op vakantiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar? Die heb ik heul niet in mijn lijstje staan
Vakantie of je woonde daar een tijdje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben serieus maat, toen ik in Australië was had ik een 04 ipv een 06-nummer!
Nee voor schoonouders gekookt, ze waren pas half 9 thuisquote:
Maar ik ben ook voorlopig niet jarigquote:
Ik kan 31 mei dus noteren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik ben ook voorlopig niet jarig
31 = Priemgetal
5 = Priemgetal
73 = Priemgetal
1973 = Priemgetal
Dat maakt mij nu hoe oud?
37 = Priemgetal
Priemgetallen
Prima, maar dequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ikke gewoon weinig wetend nieuwsgierig typje
Vijf maanden vakantie/werken/wonen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vakantie of je woonde daar een tijdje?
Ik was ook serieus
Wanneer ben je jarig ? November toch? De 20ste?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik sta toch intussen ook al op de lijst ? (wilde bijna weertypen)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Prima, maar deis alleen voor als je echt de kluts kwijt bent
, niet voor als je ff iets niet snapt. Tenminste, dat is mijn interpretatie van de smilie, misschien denken anderen daar anders over
Yepperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig ? November toch? De 20ste?
Nee nee nee zo bedoel ik het helemaal niet, ik probeer alleen duidelijk te maken hoe ik die smilie ziequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Rauzer bepaalt wanneer wij demogen gebruiken?
En wanneer niet?
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
een kwart eeuw LiefdeLoos![]()
![]()
Ge-ermm-feliciteerd ermee maar dan..
de zomer in ieder geval zekerquote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sepfuckingtember alweerhet jaar is al bijna weer voorbij
Ik zeg 3 septemberquote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rijl-ziekenhuis.html
Schijnt ook nog te leven, voor zo lang als het duurt. Zsa Zsa Gabor (93).
Hey,quote:Op woensdag 1 september 2010 04:18 schreef crv het volgende:
in before Crazy en de rest
Gutenmorgen Miteinand
neequote:Op woensdag 1 september 2010 05:09 schreef DeZwabber het volgende:
tsss, moet ik zo vroeg op en ben ik nog niet de eerste?
of je doet je ogen openquote:Op woensdag 1 september 2010 05:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey,
wel het licht dan aandoen he.
Nu valk ik hier bijna over die openstaande deur man.
Goede morgen allemaal![]()
Moggequote:Op woensdag 1 september 2010 05:09 schreef DeZwabber het volgende:
tsss, moet ik zo vroeg op en ben ik nog niet de eerste?
jij ookquote:
ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Gearriveerd op het werk
Weer niet verongelukt ?quote:
Geen vrouwen tegengekomen dus dan gaat het meestal goedquote:Op woensdag 1 september 2010 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Weer niet verongelukt ?
Nee hoor, goede morgen schoonheid
ok dat is dan goed hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 08:02 schreef crv het volgende:
[..]
Geen vrouwen tegengekomen dus dan gaat het meestal goed
jah is echt stil hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |