Yes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
Oke
Maar dat is dus de eerste winst dit seizoen?
Oke.quote:
WAAR GA JE HENquote:
ik ben er nog welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga denk ik maar eens douchen,
voor diegenen die er over een half uur niet meer zijn:
[ afbeelding ]
See if I carequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT MAAKT HET NIET MINDER ERG, JE BENT VOOR EEN WEEK GESCHORST!
NIET ZO SCHREEUWEN JONGHUHHH!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT MAAKT HET NIET MINDER ERG, JE BENT VOOR EEN WEEK GESCHORST!
NIET ZO GOED DUS WE MOETEN HARD PRATEN.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je oorontsteking
oorontsteking en c_a?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Hihihiih. houd je wel alle slotjes bij die je zet. Ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer... was ff een slotje halen
iets beter maar dat komt door de ibuprofen 600 denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezo voor Bella?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
DAT IS EEN BEETJE ZIELEIG VOOR BELLATRIX HE!
Deze maand wel 3quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihiih. houd je wel alle slotjes bij die je zet. Ze zijn zeldzaam.
OW IS DAT HET! IK DACHT AL, WAAROM SCHREEUW JE NOU ZOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
NIET ZO GOED DUS WE MOETEN HARD PRATEN.
WIJ HEBBEN GEEN OORONTSTEKING HOOR DUS SCHREEUW ZELF NIET ZOquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OW IS DAT HET! IK DACHT AL, WAAROM SCHREEUW JE NOU ZO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
BEZET ALS IN SCHIJYE OP DE WC OF ECHT EENB VERIENDJUHquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
RAUZER HOU JE LIP
IK GA OM JOU TE PESTEN ALLE TREINSTATIONBORDJES OP DE FOTO ZETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |