Oh bah! Vergeten dat dat was.. ik zou d'r eigenlijk niet zijn vandaag. Maar tot vanavond wachten met boodschappen gaan doen dan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:33 schreef The6thgate het volgende:
Er is weer eens braderie op de straatwegDan staat er altijd een aap voor m'n deur met een harde luchthoorn incl. irritant deuntje dat elke 10 minuten af gaat. Gelukkig moet ik vandaag werken.
Hoezo nou weer troll? Omdat ik student ben heb ik gratis OV door de week. Dan gebruik ik liever die 10min extra die ik overhoud door de bus te nemen en niet te fietsen met slapen ofzo, klinkt toch niet heel gek?quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:06 schreef NoBody122 het volgende:
Zo, laat ik mij ook maar weer eens melden in het Utrecht-topic.
Waar is de OP van voorheen gebleven, met die google map?
Ik heb al vanaf vanmorgen 10 uur een Peter Beense-wannabe hier vooraan de straat die elke 5 minuten gratis cd's uitdeelt en van geen ophouden weet. Wel bewonderenswaardig hoor, zijn uithoudingsvermogen, zeker in combinatie met zijn gewicht, maar van mij mag hij best een jaartje of wat pauze inlassen nu...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:33 schreef The6thgate het volgende:
Er is weer eens braderie op de straatwegDan staat er altijd een aap voor m'n deur met een harde luchthoorn incl. irritant deuntje dat elke 10 minuten af gaat. Gelukkig moet ik vandaag werken.
haha ik zag er een paar die deze beschrijving pasten... dat in combinatie met heel ondiep met kinderwagens en oma in de rolstoel..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf vanmorgen 10 uur een Peter Beense-wannabe hier vooraan de straat die elke 5 minuten gratis cd's uitdeelt en van geen ophouden weet. Wel bewonderenswaardig hoor, zijn uithoudingsvermogen, zeker in combinatie met zijn gewicht, maar van mij mag hij best een jaartje of wat pauze inlassen nu...
Hehe, zat met hetzelfde. Uiteindelijk maar naar de Plus op de Plantage gegaan, daar kan ik naartoe zonder over de straatweg te moeten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:01 schreef The6thgate het volgende:
Er wordt al weer driftig opgeruimd. Gok dat ik over een half uurtje wel weer naar de AH kan fietsen
Waterfietsen is leuker dan een rondvaart. Maaaar als je ook nog de Dom wil beklimmen is het misschien ook wel een beetje teveel van het goede danquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef Ruud het volgende:
Morgen ga ik met iemand uit het buitenland naar Utrecht, beetje de toerist uithangen
Ga in ieder geval de Dom beklimmen en een rondvaart door de gracht maken. Iemand verder nog een leuk idee?
Ik weet niet of ze daar voor in is, ik ken haar nog helemaal nietquote:
Wat is daar te doen? Hoeren zeker?quote:Hardebollestraat?
Leuk idee wel ja, ik ga het voorleggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:53 schreef Naamah het volgende:
[..]
Waterfietsen is leuker dan een rondvaart. Maaaar als je ook nog de Dom wil beklimmen is het misschien ook wel een beetje teveel van het goede dan
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar voor in is, ik ken haar nog helemaal niet
[..]
Wat is daar te doen? Hoeren zeker?
Ze komt uit Thailand, dus wat hoeren betreft hoef ik haar niets te laten zienquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja.
Misschien leuk om te laten zien omdat NL bekend staat als het land van hoeren en wiet.
Nogmaals, het is beide best wel vermoeiend. Dus wel zorgvuldig plannen, tenzij je allebei een superconditie hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Leuk idee wel ja, ik ga het voorleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |