Utrecht heeft hele gave filmhuizen waar ik ook zeker graag kom. Met name Springhaver en LHC, omdat je daar ook heerlijk kan eten en er gewoon een leuke sfeer hangt. De films zijn er vaak heel mooi. Maar soms wil ik gewoon een gave Hollywoodfilm zien op een groot scherm en met keihard geluid (300, Star Trek, Batman e.d.) en dan voldoen de Utrechtse bioscopen toch echt niet vergeleken met die in Amsterdam en Rotterdam.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Rembrandt vind ik maar kut, city movies is echt een prima bios; maar mij vind je toch vooral in louis hartlooper, springhaver of het hoogt; maar ja daar draaien ze weer ander soort films...
oh exploitablequote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef TMan het volgende:
Hmm... Aleid komt morgen op m'n werk langs en ik zit in m'n opzegtermijn...
Nou moet ik me zeker in gaan houden als amberes me niet is bevallen zaterdag?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef speknek het volgende:
Nun ist das heil und die kraft und das reich und die macht
volgens mij heb ik daar echt nog nooit gepostquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef speknek het volgende:
Nun ist das heil und die kraft und das reich und die macht
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar echt nog nooit gepost
Nee hoor, heb ook hele negatieve commentaren gelezen, van mensen die heel lang moesten wachten. Wij waren er redelijk vroeg dus hadden alle aandacht, maar het zou zo maar mis kunnen gaan. In elk restaurant kan dat natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou moet ik me zeker in gaan houden als amberes me niet is bevallen zaterdag?
Spuit 11....lees even terug wat hier eerder in het topic stond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef okiokinl het volgende:
bij de jaarbeurs komt een muliplex geloof ik, IVM het UCP.
Mr Jacksquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:57 schreef Zero17 het volgende:
Iemand die nog een leuk tentje weet waar je als student een beetje voor een redelijke prijs wat kan eten?
lol het erge is dat ik dat gewoon wist, en toch schrijf ik het op..quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Spuit 11....lees even terug wat hier eerder in het topic stond.
wat is voor jou een redelijke prijs is dan een betere vraag....quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:57 schreef Zero17 het volgende:
Iemand die nog een leuk tentje weet waar je als student een beetje voor een redelijke prijs wat kan eten?
Stairway, Florin, Broers, Basket (quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:57 schreef Zero17 het volgende:
Hij wil alleen eten, niet doodquote:
Mr Jacks is eten voor een stundentikoze prijs met een studentikoze sfeer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Hij wil alleen eten, niet dood![]()
Mick O'connels is echt prima voor weinig geld
Lang wachten, je bent toch lekker uit eten? Heb gisteren heerlijk vier uur getafeld; en ja wij waren ook de eerste; volledige aandacht van jack de vries, en heerlijk eten! Ik moet zeggen dat ik Goeie Louisa net wat beter vond, maar het zit hem in de marge; ook omdat ik daar op een hele zomerse dag in de tuin van goeie louisa zit, dus echt eerlijk vergelijken is het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ook hele negatieve commentaren gelezen, van mensen die heel lang moesten wachten. Wij waren er redelijk vroeg dus hadden alle aandacht, maar het zou zo maar mis kunnen gaan. In elk restaurant kan dat natuurlijk.
Ben nu ook wel benieuwd geworden eigenlijk! Ben in december jarig, misschien dan maar eens langsgaanquote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Lang wachten, je bent toch lekker uit eten? Heb gisteren heerlijk vier uur getafeld; en ja wij waren ook de eerste; volledige aandacht van jack de vries, en heerlijk eten! Ik moet zeggen dat ik Goeie Louisa net wat beter vond, maar het zit hem in de marge; ook omdat ik daar op een hele zomerse dag in de tuin van goeie louisa zit, dus echt eerlijk vergelijken is het niet
Tsja, ik vind niks lekkers aan wachten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef zatoichi het volgende:
Lang wachten, je bent toch lekker uit eten?
Dat zei mijn vriendin ook gelijk, hey Jack de Vriesquote:Jack de vries
Heb alleen nog bij het restaurant van Karel V zelf gegeten, maar zal Goeie Louisa ook zeker eens uitproberen!quote:Ik moet zeggen dat ik Goeie Louisa net wat beter vond
Ach, als het gezelschap en de wijn goed is, heb ik er nooit zo'n problemen mee. Het moet natuurlijk niet te lang gaan duren, maar 3 uur tafelen vind ik prima!quote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, ik vind niks lekkers aan wachten.
Vieze stinklui, hopelijk worden ze er per 1 oktober uitgeslagen...quote:Krakers in actie in Amsterdam en Utrecht
Uitgegeven: 26 september 2010 20:56
Laatst gewijzigd: 26 september 2010 20:55
AMSTERDAM - Krakers hebben zondag gebouwen ingenomen in Amsterdam en Utrecht. In de hoofdstad kraakte een groep zondagmiddag het oude hoofdkantoor van de brandweer op de Weesperzijde.
© ANP
In Utrecht bezetten krakers een pand op de Uithof. Dit pand van de Universiteit Utrecht staat volgens de krakers als enige tijd leeg.
De politie in Amsterdam wilde niet zeggen of er actie wordt ondernomen. De brandweer verhuisde in december naar Amsterdam-Zuidoost. In het voorjaar sloot een vastgoedbedrijf een langjarige huurovereenkomst af voor het pand aan de Weesperzijde.
Studenten
De krakers in Utrecht zijn van plan het gebouw onder meer te gaan gebruiken als woon-, atelier- en expositieruimte. Ook informatie- en debatavonden staan op het programma en mogelijk komt er een eetcafé of een weggeefwinkel.
''Er is niet alleen een enorm tekort aan betaalbare woonruimte voor studenten. De Uithof schiet ook enorm tekort in het aanbieden van laagdrempelige faciliteiten voor studenten'', liet een van de krakers weten.
Eisen
Volgens een woordvoerder van de Utrechtse politie gaat het om twintig mensen. De politie heeft rapport opgemaakt. De krakers mogen voorlopig blijven. ''Hun actie voldoet aan de eisen.'' Tot 1 oktober is kraken niet strafbaar. Op 1 oktober gaat de antikraakwet in.
Een grote groep krakers hield in de nacht van zaterdag op zondag een slaapactie op de Dam in Amsterdam om te protesteren tegen de wet. Die 'Damslaapactie' verliep zonder noemenswaardige incidenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |