Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet met mensen uit deze SC
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Nee ik met helemaal niemandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meer
Alleen dames :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het wel
Ik heb ook het nummer van best een aantal fokkersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Maar jij hebt tieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
Uit deze SC dan, nog wel wat meer FOK!kers.
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?
Ik zei VERTELLEN, niet SHOWENquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?
Ik wil graag het nummer hebben van iemand die me op de hoogte houdt van AGT en HGT. Ajax doet m'n broertje alquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik SMS alleen maar, ik houd niet van bellen.
Ik kijk geen HGT en AGTquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wil graag het nummer hebben van iemand die me op de hoogte houdt van AGT en HGT. Ajax doet m'n broertje al!
quote:
Niet raar. Wel anders dan je verwachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praat niet echt heel raar he? Anders durf ik nooit meer te praten.
Hoaxquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk geen HGT en AGT
Ga nu een sms'je sturen naar iBenny
I knowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk geen HGT en AGT
Ga nu een sms'je sturen naar iBenny
Vaduz niet? Of heb je die niet in je telefoon?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Rauzer het volgende:
ik heb drie FOK!kers in m'n telefoon staan, maar die spreek ik nooit
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaduz niet? Of heb je die niet in je telefoon?
Das wel een goed punt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor meid, als Rottahdamse heb je toch helegaar niks om je voor te schamen
Wil je PeRi ruilen voor het nummer van Myrquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.
Doei kleinequote:
Ohw oke... ik had gedacht dat je buiten Fok wel contact had met Vaduzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.
Nee Myr vindt mij niet aardig dus die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je PeRi ruilen voor het nummer van Myr
Funsized Bennyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
!1
Ik weet eigenlijk niet hoe groot ik precies ben... maar echt groot ben ik niet, nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe toch best lief tegen je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee Myr vindt mij niet aardig dus die hoef ik niet.
Ik kom 'm hier al af en toe tegen, dat is meer dan genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke... ik had gedacht dat je buiten Fok wel contact had met Vaduz
Je negeert me, en dat is helemaal niet erg, dat doe ik ook bij genoeg mensen hierquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet een bekentenis doenPRRRRRRRRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
Ohw oke... ik had het idee dat jullie goede vrienden waren ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kom 'm hier al af en toe tegen, dat is meer dan genoeg!
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke... ik had het idee dat jullie goede vrienden waren ofzo![]()
Ik denk echt dat onze vrienden dat niet gaan waarderen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een kerstkaart bedacht voor dit jaar!![]()
![]()
Haha..!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat onze vrienden dat niet gaan waarderen hoor! Zulk soort dingen moeten we in de slaapkamer houden
!
Hoi...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
KUSJES VOOR IEDEREEN. LOVEEEEJULLIEEEE NTB HVJ BFFFFF
fixed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
KUSJES VOOR IEDEREEN. LOVEEEEJULLIEEEE NTB HVJ BFFFFF.. behalve Graseter
klinkt ook aardig hahaquote:
*steekt vinger omhoog*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wil er een kerstkaart van mij?
Kerst nu al XDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinterklaas!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:
hij zit met zijn vuist in zijn reetquote:
en je was gelijk weer wakkerquote:
Heb ik al lang gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo ugly betty kijken!
NIet? ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je moet ook geen wortels aftrekken..!
Naar wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Van der Vaart voor 11 miljoen naar de Spurs
Wat een rare transferquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
zow de uitverkoop van Real loopt weer goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
nee die filmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jamai
Ohnee, dat was Step right up
quote:
Ik ook, snap alleen niet dat ie naar Tottenham gaat, Arsenal of Man Utd had beter bij 'm gepast.quote:
Denk je? Volgens mij krijg je dan Real taferelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, snap alleen niet dat ie naar Tottenham gaat, Arsenal of Man Utd had beter bij 'm gepast.
BELLLLAAquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
O lord, weer een nieuwe rage met die mensen in de icon?
Whoehahaahh jouw UIquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
O lord, weer een nieuwe rage met die mensen in de icon?
Begreep Real vorig jaar niet dat Sneijder weg moest en vd Vaart mocht blijven.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Pat en c_a dat lijkt net Maikuuuuuuuul. Wie is het?![]()
jokertje uit oh oh cheroquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
wie zijn dat bij jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Sneijder moest ook blijven en vd Vaart moest ook weg. Vd Vaart wilde echter absoluut niet weg aangezien z'n vrouw kanker had. Op het eind vond Real toch dat ze maar wat geld moesten incasseren dus lieten ze Sneijder en Robben gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begreep Real vorig jaar niet dat Sneijder weg moest en vd Vaart mocht blijven.
Alhoewel is Sneijder sinds ie Dhr Cabau van Kastbergen is ook flink gezakt bij me
Wat lelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patje heeft veel plezier in het maken van UI's met o.a. Jokertje erop dus heeft hij mij gevraagd er een speciaal topic voor te openen.
Vraag hier je UI aan met een van de mensen van Oh Oh Cherso. Post hier even wat je wil hebben en Patje en Graseter gaan gelijk aan de slag!
Je kan kiezen uit de volgende soorten:
Jokertje
De baas zonder nekwervels.![]()
[ afbeelding ]
Anabooltje
Sterretje, wie kent hem niet?
[ afbeelding ]
Barbie
De enige echte barbie!
[ afbeelding ]
Gladde haartjes Exclusief
Jokertje die vertelt over zijn gladde haartjes.
[ afbeelding ]
Al eerder gemaakte UI's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee erg aantrekkelijke mensen.quote:
Heyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Twee erg aantrekkelijke mensen.
Link?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
WTF hebben ze gedaan met Google Translate?
In het chinees gezet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
WTF hebben ze gedaan met Google Translate?
Voetbalquote:
wie is Maikuuuuuuuulquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Bestaan er nog hendig sjieke mensen die dat niet weten?quote:
quote:
werkt nog steedsquote:
ik kom nooit in klaagbakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zolang al op FOK! en Maikuuuuuul niet kennen, hendig sjieke slip
![]()
![]()
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
http://www.google.nl/language_tools?hl=nlquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij werkt wel, maar ze hebben het flink verkloot
klopt, ik had het nog nooit geprobeerd, maar werkt wel leukquote:
Zo was ik het idd (ongeveer) gewendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.google.nl/language_tools?hl=nl
Oh, voor mijn zoekopdrachtjes soms best makkelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik had het nog nooit geprobeerd, maar werkt wel leuk
Je kent ons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet gek dat ik hem niet ken
Daar laat ik mij niet over uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet gek dat ik hem niet ken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
waar staat dat verhaal over Suarez![]()
ik zie het niet eens op Teletekst
Was een flauw grapje van charmed_angelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
was een geintje van Rauzerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Weer 5 minuten voor jan lul zitten zoeken op div sites ')quote:
ik ging ook al gelijk zoekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer 5 minuten voor jan lul zitten zoeken op div sites ')
Trusten geile poes.quote:
Neuk zequote:
Jonguh, misbruik van een sealtje. Die is alleen geldig met een mods edit. Dat staat niet in je bericht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patje heeft veel plezier in het maken van UI's met o.a. Jokertje erop dus heeft hij mij gevraagd er een speciaal topic voor te openen.
Vraag hier je UI aan met een van de mensen van Oh Oh Cherso. Post hier even wat je wil hebben en Patje en Graseter gaan gelijk aan de slag!
Je kan kiezen uit de volgende soorten:
Jokertje
De baas zonder nekwervels.![]()
[ afbeelding ]
Anabooltje
Sterretje, wie kent hem niet?
[ afbeelding ]
Barbie
De enige echte barbie!
[ afbeelding ]
Gladde haartjes Exclusief
Jokertje die vertelt over zijn gladde haartjes.
[ afbeelding ]
Al eerder gemaakte UI's:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga maar niet te laat slapen vandaag vertaald naar het Koreaansquote:
Ik krijg ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga maar niet te laat slapen vandaag vertaald naar het Koreaans
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattie 450 euro kreeg van Postalgold
niks tegen mijn schoonfamilie he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
IK zit Fans nu te kijken, oh my wat een mensen.
Benny als kubussen! Rood, geel, groen en paarsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Benny como cubos! Rojo, amarillo, verde y púrpura
Ik Kiswahili vertaling van de Nederlandse, die was echt fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Mimi Tafsiri huu wa Kiswahili kwa Kiholanzi, ambayo ilikuwa kweli fantastic
Nee...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Benny als kubussen! Rood, geel, groen en paars
eh?![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee...
Benny houd van emmers, Rood, geel, groen en paars
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks tegen mijn schoonfamilie he.
Ik vertaalde dit van het Swahili naar het Nederlands, dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik Kiswahili vertaling van de Nederlandse, die was echt fantastisch
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
D. y Benny están locos! Koen es la más dulce! También conocido como Benny Ok!
Bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
D. Benny en zijn gek! Koen is de liefste! Ook bekend als Benny Ok!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna
D. en Benny zijn best wel gek! Koen is de liefste! Ok Benny ook wel!
Hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
D. y Benny están locos! Koen es la más dulce! También conocido como Benny Ok!
je geloofd me niequote:
Dit is eigenlijk vrij goed, ik denk dat we vervelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Esto es realmente bastante bueno, creo que nos aburre
Bellaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
EN NU WEER NEDERLANDS![]()
![]()
HELEMAAL GESTOORD JULLIE.
Están perturbados vino!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
EN NU WEER NEDERLANDS![]()
![]()
HELEMAAL GESTOORD JULLIE.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Están perturbados vino!
Bella es cachondo!
Je hebt het zelf vertaaldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je heb het verkeerd gelezen
Heeeuj is er al een datum voor vismeet?quote:
Weltrusten!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar slapen. Slaap lekker bella
Nee nog niet, eerst naar die andere meet. Beetje druk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeeuj is er al een datum voor vismeet?
is dat voor of na de sexmeetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeeuj is er al een datum voor vismeet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar slapen. Slaap lekker bella
Gecombineerd.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee nog niet, eerst naar die andere meet. Beetje druk ook
Excelsior toch niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het dinsdagavondvoetbal. (3-1 winst!
quote:Bosupdate
Met Bos gaat het wel okee, maar niet helemaal goed. Maar dat had hij ook niet van zichzelf verwacht. Vrijdag is hij weer online, als het meezit
Vaduz como raíces!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het dinsdagavondvoetbal. (3-1 winst!)
Bosupdate
Met Bos gaat het wel okee, maar niet helemaal goed. Maar dat had hij ook niet van zichzelf verwacht. Vrijdag is hij weer online, als het meezit
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het dinsdagavondvoetbal. (3-1 winst!)
Bosupdate
Alle eendjes zwemmen in het waterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ok welk liedje is dit?
Todos los patos a nadar en el agua
je weet toch dat ik je lief vindquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hmm, nou, vooruit, al heb ik het idee dat je het zegt om mij tevreden te stellen
+1 Bennyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle eendjes zwemmen in het water
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet toch dat ik je lief vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |