Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet met mensen uit deze SC
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik alleen met Myraela en Kally, voor de rest ook niet.
Nee ik met helemaal niemandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Zoveel? Ik alleen met Mar! Maar die komt hier niet meer
Alleen dames :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de nummers van Myr, Greys, Tombola en dat is het wel
Ik heb ook het nummer van best een aantal fokkersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nummer van Ll, Huppel, Socios en Chowi.
Maar jij hebt tieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
Uit deze SC dan, nog wel wat meer FOK!kers.
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we ze over die MMS'jes vertellen?
Ik zei VERTELLEN, niet SHOWENquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik ze dan ook jouw naaktfoto laten zien?
Ik wil graag het nummer hebben van iemand die me op de hoogte houdt van AGT en HGT. Ajax doet m'n broertje alquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik SMS alleen maar, ik houd niet van bellen.
Ik kijk geen HGT en AGTquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wil graag het nummer hebben van iemand die me op de hoogte houdt van AGT en HGT. Ajax doet m'n broertje al!
quote:
Niet raar. Wel anders dan je verwachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik praat niet echt heel raar he? Anders durf ik nooit meer te praten.
Hoaxquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk geen HGT en AGT
Ga nu een sms'je sturen naar iBenny
I knowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk geen HGT en AGT
Ga nu een sms'je sturen naar iBenny
Vaduz niet? Of heb je die niet in je telefoon?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Rauzer het volgende:
ik heb drie FOK!kers in m'n telefoon staan, maar die spreek ik nooit
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaduz niet? Of heb je die niet in je telefoon?
Das wel een goed punt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor meid, als Rottahdamse heb je toch helegaar niks om je voor te schamen
Wil je PeRi ruilen voor het nummer van Myrquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.
Doei kleinequote:
Ohw oke... ik had gedacht dat je buiten Fok wel contact had met Vaduzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, Zhenar, PeRi, en Peterselieman. Allemaal naar aanleiding van meets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |