Hij won zilver op de spelen in de jaren 90 achter Jeroen Dubbeldam. Hij moest huilen na afloop en bij het volkslied.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets in de 70's of zo Staat me nog bij denk ik .....
Juist. Maar wel een grootheid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef K-Cash het volgende:
Basketballer met een gefaalde comeback in 2005 of 2006?
Ik zeg ook niet dat het geen grootheid wasquote:
Mexicaanquote:Op donderdag 9 september 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Noksen dus
Maar wat heeft ie gepresteerd ? Cuban ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef aloa het volgende:
Er is inderdaad maar weinig boksen te zien tegenwoordig. Ik ging vroeger m'n bed uit om het boksen te zien. Dat begon dan om een uur of 3 s'nachts.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef aloa het volgende:
Er is inderdaad maar weinig boksen te zien tegenwoordig. Ik ging vroeger m'n bed uit om het boksen te zien. Dat begon dan om een uur of 3 s'nachts.
Juist helemaal perfectquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Olympische doelman waterpolo met een derde plaats in 76.
Daar stond eerst iets anders. Je zei gisteren al dat je snel was.quote:
Ja iets voor een ander topic ....snel gecorrigeerd dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders. Je zei gisteren al dat je snel was.
Ja die fransoosquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Skiën. Heel hard van een heuvel naar beneden.
Yep, Zwitser trouwens en op dit moment zwaar in de lsappenmand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Skiën. Heel hard van een heuvel naar beneden.
Ja klopt, zaterdag schoof ie nog aan tafel bij de Sporza verslagggevers van de Vueltaquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Legendarische Spaanse wielrenner.
Had ik graag gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt, zaterdag schoof ie nog aan tafel bij de Sporza verslagggevers van de Vuelta
De levende legende van het squash. Met 555 ongeslagen wedstrijden op een rij op het hoogste niveau en na het verlies in een finale wegens ziekte nog eens 9 maanden ongeslagen kun je wel spreken van een grootheid.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef Tommeke het volgende:
Deed hij niet squash? Heb die naam eens ergens voorbij horen komen...
Dan ben je zeker een legende!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De levende legende van het squash. Met 555 ongeslagen wedstrijden op een rij op het hoogste niveau en na het verlies in een finale wegens ziekte nog eens 9 maanden ongeslagen kun je wel spreken van een grootheid.
Als je hem nu ziet, herken je niet meer de squasher van weleer.quote:
Klinkt als een turner.quote:Ik heb ook 'n leuke, ook zeker een legende en een held.
Wel 'n moeilijke denk ik...
Nikolai Trusevich
Je zit nog verrassend dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
De naam zegt me niets, dus gok ik maar op poolbiljart.
Ow verrek, die ken ik wel.quote:
Bobsleeën?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Pepersaus het volgende:
Hint: zijn sport is veel noordelijker dan dat zijn naam doet vermoeden.
O,jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Dat was Juan Pablo Montoya
Neequote:
En winter?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook olympisch...
Tommeke, tommeke wat doe je nu?quote:
Demba Ba @ Bundesligaquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef tong80 het volgende:
Nee
Er was wel een voetballer die Ba heette idd
Niet goed.quote:
Ibrahim Ba @ AC Milanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:03 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[..]
Demba Ba @ Bundesliga
Mooie Docu inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Toevallig een paar dagen geleden nog gezien op een van de digitale kanalen
Correct.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
Erg goeie volleyballer van de gouden generatie
Nederlandse schaatser die uitkwam voor Oostenrijkquote:
Ria Visser werd toen tweede.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, ooit goud gewonnen voor NL op de OS.
Veldrijden? In ieder geval iets met twee wielenquote:
Mijn anekdote.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef Tommeke het volgende:
Ooit demarreerde hij, om vervolgens zich achter een boom te verstoppen en weer achter aan te sluiten. Het peloton ging vol jagen en had niet door dat hij gewoon meereed.
Correct.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ja tuurlijk ik verwarde hem even met Gerben de Knecht, dat is wel een veldrijder volgens mij
Sorry, maar 't is zo'n geweldig verhaal!quote:
Yes. Een Russische middenvelder die tussen 1995 en 1998 bijna 100 wedstrijden voor FC Twente speelde.quote:
Ja. Wereldwijd toch een grote vechtsport. Tradidionale ook nog. Maar niet op de spelen.quote:
denk het ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:36 schreef thettes het volgende:
Ik gok toch dat de enige sporter met die naam een voetballer is
Zeg dikke, post eens een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:36 schreef thettes het volgende:
Ik gok toch dat de enige sporter met die naam een voetballer is
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeg dikke, post eens een nieuwe naam.
Juist. En niet de minstequote:
ja ga je gangquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef thettes het volgende:
Wielrennen. Mag ik nu een nieuwe doen?![]()
Neequote:
Het werd idd een Oh jaatje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef thettes het volgende:
[..]
Beroemdste sportster uit mijn geboortestadje :p
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |