Mooie Docu inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 20:01 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Toevallig een paar dagen geleden nog gezien op een van de digitale kanalen
Correct.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
Erg goeie volleyballer van de gouden generatie
Nederlandse schaatser die uitkwam voor Oostenrijkquote:
Ria Visser werd toen tweede.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, ooit goud gewonnen voor NL op de OS.
Veldrijden? In ieder geval iets met twee wielenquote:
Mijn anekdote.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef Tommeke het volgende:
Ooit demarreerde hij, om vervolgens zich achter een boom te verstoppen en weer achter aan te sluiten. Het peloton ging vol jagen en had niet door dat hij gewoon meereed.
Correct.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ja tuurlijk ik verwarde hem even met Gerben de Knecht, dat is wel een veldrijder volgens mij
Sorry, maar 't is zo'n geweldig verhaal!quote:
Yes. Een Russische middenvelder die tussen 1995 en 1998 bijna 100 wedstrijden voor FC Twente speelde.quote:
Ja. Wereldwijd toch een grote vechtsport. Tradidionale ook nog. Maar niet op de spelen.quote:
denk het ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:36 schreef thettes het volgende:
Ik gok toch dat de enige sporter met die naam een voetballer is
Zeg dikke, post eens een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:36 schreef thettes het volgende:
Ik gok toch dat de enige sporter met die naam een voetballer is
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeg dikke, post eens een nieuwe naam.
Juist. En niet de minstequote:
ja ga je gangquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:58 schreef thettes het volgende:
Wielrennen. Mag ik nu een nieuwe doen?![]()
Neequote:
Het werd idd een Oh jaatje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef thettes het volgende:
[..]
Beroemdste sportster uit mijn geboortestadje :p
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |