thnxquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
Vrijdag mag hij weer naar Nederland
Isdatzo kennende komen die foto's er jammer genoeg welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:11 schreef dscx het volgende:
Oef dat zuigt.. auw vooral..
Beterschap, sterkte enzo
(En in de geest van het subforum: pics?)
IDZ: Isdatzuigt! Door een rietje dan in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Isdatzo kennende komen die foto's er jammer genoeg wel
Fotos van ze maken mag uiteraard wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Netsplitter het volgende:
Mocht je dit lezen IDZ, doe rustig aan enzulks.
En blijf van de zusters af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik niet zo snel van een beetje bloed maar als 't uit je hoofd stroomt als je zonder gehoor (totale stilte) wakker wordt en je voelt ook bloed uit je oren heb je wel een ooooh fuck-momentje![]()
Netto resultaat was dus: een zware hersenschudding, scheurtje in de kaak dat vanzelf weer goed komt, gebroken neus, aanhechting van de kaak stuk aan de rechterkant (moet ook vanzelf genezen), veel tanden links kapot en m'n gezicht een beetje open.
Wat wel tof is is dat ik vanuit duitsland een cd meegekregen heb met alle ct-scans en röntgenfoto's.. best hip om door je eigen hoofd te bladeren.
Iedereen hier hartstikke bedankt natuurlijk!
Huilen dan.
Showcasequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
een cd meegekregen heb met alle ct-scans en röntgenfoto's
En dat dusquote:
* Xilantof gaat zoeken...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Thnx jullie. Ja mij krijg je natuurlijk niet zomaar stuk.. daar is wel een grotere steen voor nodig
.
Als de wonden geheeld zijn.. ondertussen dus nog niet geschoren, kan je nagaan wat voor brute baard ik nu hebquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef 2cv het volgende:
Wanneer mag je je weer scheren van de dokter ? Ennuh, hoe zit het met de pijn ? Nog veel last van of heb je toffe pijnstillers ?
Met helm natuurlijk, die heeft ook een paar goede butsen opgelopen. En als ze bang zijn voor hersenschade zullen ze natuurlijk scannen. Ook met helm kunnen je hersenen zo hard heen en weer geschud worden dat er trauma ontstaat, of de hersenstam beschadigd raakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef ultra_ivo het volgende:
CT-Scans in Duitsland bij een fietsongeluk? Dan heb je of geen helm op gehad of geluk gehad. Het beleid is daar namelijk dat een fietser met helm kan vallen zonder zware schade aan het hoofd, ergo geen scan nodig heeft (spaart geld uit).
Heb heel wat series ja. Van linksvoor naar rechtsachter, boven naar beneden, etc etcquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Maisnon het volgende:
Als je alle slices van de CT Scan hebt moet je daar een gif van maken als User Icon! Hoe vet zou dat zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef Susi het volgende:
Oeh IDZ, nare klap zal het geweest zijn gezien de gruwelijke fooootooo !HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ja misschien hebben ze m'n remmen gesaboteerd
! Zijn je al hints opgevallen
?
Huilen dan.
Kan je er geen 3D model van laten maken voor op de schouw?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb heel wat series ja. Van linksvoor naar rechtsachter, boven naar beneden, etc etc. Dat zou wel geniaal zijn!
En ja, zal kijken of ik een showcase kan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |