En later op de dag heb je gewoon pure alcohol daar in zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Scheelt weer een muntje als je appelsap wil.
Maar niet in plaskruizen. Je moet altijd om de bekertjes heen pissen omdat je anders een regenbui over je heen krijgt die bestaat uit een melange van urine.quote:
Ik ken wel een goeie dokter waar je er over kan praten ?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maar niet in plaskruizen. Je moet altijd om de bekertjes heen pissen omdat je anders een regenbui over je heen krijgt die bestaat uit een melange van urine.
Gewoon wat meer druk opbouwen dan kun je ook over de bekertjes heen plassen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maar niet in plaskruizen. Je moet altijd om de bekertjes heen pissen omdat je anders een regenbui over je heen krijgt die bestaat uit een melange van urine.
Ik zit zo eens die site van dixi te bekijken en als ik al die beschrijvingen en namen zie bij die toiletten gaat er steeds een spreekwoord door mijn hoofd heen. Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Dixi noemt ze zo: DIXI Kros Urinoir
de enige plek waar bekerrapers niet komenquote:
Dan ben je wel echt heel zielig hoor...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de enige plek waar bekerrapers niet komen
En het voordeel daarvan is?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de enige plek waar bekerrapers niet komen
Ik heb eens meegemaakt dat iemand die dop erafschopte, een dikke straal pis ging zo dat plein op, en gaf een supersmerige stank, net een biologisch wapen leek het wel, dus laat die nobelprijs maar even zitten hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef WalterSobchak het volgende:
Verder mag de bedenker van het piskruis van mij genomineerd worden voor de Nobelprijs voor de Vrede.![]()
Achter de Bravo liepen ze vroeger ook vaak over, was altijd een pismoeras daarquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb eens meegemaakt dat iemand die dop erafschopte, een dikke straal pis ging zo dat plein op, en gaf een supersmerige stank, net een biologisch wapen leek het wel, dus laat die nobelprijs maar even zitten hoor.
Dit jaar hielden ze het daar ook niet droogquote:Op donderdag 2 september 2010 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Achter de Bravo liepen ze vroeger ook vaak over, was altijd een pismoeras daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |