Met een dop erop kun je ze gebruiken om te blijven drijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef RicardoSmit het volgende:
Zijn die flessen ook geldig in Pakistan dan ?
En dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Heb je ze naar binnen gelokt, TS?
Niet iedereen is zoals TS.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gaan er ook gewoon snoep van halen!
In 2 koters van een jaartje of 10 heb ik geen vertrouwen neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef najazeg het volgende:
jammer dat je zo weinig vertrouwen hebt in mensen aan de deur, TS
In mijn tijd was er geen Pakistan dus dan hoefden wij ons er niet zorgen om te makenquote:
Nee ze zijn weer wegquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik snap het niet... Met emmers heb je dat water toch veel sneller weg?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Heb je ze naar binnen gelokt, TS?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Met een dop erop kun je ze gebruiken om te blijven drijven
Schuldgevoelensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:32 schreef Halim_Frijlink het volgende:
Het kan evengoed in het kader van een schooltaak zijn omtrent het steunen van mensen in nood. Beter had je de jochies onderworpen aan een paar vragen en dan had je alsnog jouw conclusies kunnen trekken. Als je er op de één of andere manier ooit achter zou komen dat het toch waar was zul je nachten niet meer slapen van schuldgevoelens.
Ja, schuldgevoelens van jouw barbaarse praktijken. Dagelijks zien Pakistaanse moeders hun baby's langzaam verhongeren omdat er geen geld voor nood-voedselpakketten is. Met het statiegeld van jouw flessen waren misschien drie baby's geholpen.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef Halim_Frijlink het volgende:
[..]
Ja, schuldgevoelens van jouw barbaarse praktijken. Dagelijks zien Pakistaanse moeders hun baby's langzaam verhongeren omdat er geen geld voor nood-voedselpakketten is. Met het statiegeld van jouw flessen waren misschien drie baby's geholpen.
nee manquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Geef ze flessen mee die in de glasbak moeten.![]()
Jij neemt ze wel mee naar binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan altijd heel moeilijk nee zeggen tegen schattige kinderen bij de deur.
Ik koop altijd alles van ze. Van chocoladerepen tot huizen die ik helemaal niet kan betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij neemt ze wel mee naar binnen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Pics van 2 naakte bewusteloze kinderen.
Het waren geen meisjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Pics van 2 naakte bewusteloze kinderen.
Gemiste kans dus voor mijquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef Halim_Frijlink het volgende:
[..]
Ja, schuldgevoelens van jouw barbaarse praktijken. Dagelijks zien Pakistaanse moeders hun baby's langzaam verhongeren omdat er geen geld voor nood-voedselpakketten is. Met het statiegeld van jouw flessen waren misschien drie baby's geholpen.
Ook goed, maar niet van mijn statiegeld!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef MYV het volgende:
TS denkt nog steeds dat kinderen snoep ervan gaan halen? Die gaan wiet halen.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook goed, maar niet van mijn statiegeld!
Nee hoezo?quote:
Let op je woorden, vriend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
Stel klaplopers, wanneer gaan ze weer touwtjes knopen voor geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ts & MYV denken dat ze wiet gaan halenmeheheheh garpig man, naar de hoeren\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
was te proberen manquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
meheheheh garpig man, naar de hoeren\
nee
Nee dat begint morgenochtend pas denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
was te proberen man![]()
begint je niet slapen stres nu al?
Mods met pms en afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ehh jongeren-forum ofzo en daar begon ik nieteens over drugs
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik koop altijd alles van ze. Van chocoladerepen tot huizen die ik helemaal niet kan betalen.
Ik had 1 post he, gewoon hoi ik ben mclovin en ik kom hier hosselenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Mods met pms en afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had 1 post he, gewoon hoi ik ben mclovin en ik kom hier hosselen
Dat was alles?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had 1 post he, gewoon hoi ik ben mclovin en ik kom hier hosselen
Ja man, ik zweer het jequote:
Autisten daar. Maar goed, als ik dagelijks naar zo'n kleurenschema zou moeten kijkenquote:
Er zijn nog genoeg forums die getrolled kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Autisten daar. Maar goed, als ik dagelijks naar zo'n kleurenschema zou moeten kijken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg forums die getrolled kunnen worden.
Stormfront lijkt me ook weer een keertje leuk
Idd ja, misschien toch maar een keertje voorleggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet op Fok! mag worden georganiseerd, zij verdienen het tenminste
Ga je gangquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd ja, misschien toch maar een keertje voorleggen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ga je gang![]()
Een besloten raid forum
Zal er nooit komen helaasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |