Met een dop erop kun je ze gebruiken om te blijven drijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef RicardoSmit het volgende:
Zijn die flessen ook geldig in Pakistan dan ?
En dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Heb je ze naar binnen gelokt, TS?
Niet iedereen is zoals TS.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gaan er ook gewoon snoep van halen!
In 2 koters van een jaartje of 10 heb ik geen vertrouwen neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef najazeg het volgende:
jammer dat je zo weinig vertrouwen hebt in mensen aan de deur, TS
In mijn tijd was er geen Pakistan dus dan hoefden wij ons er niet zorgen om te makenquote:
Nee ze zijn weer wegquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik snap het niet... Met emmers heb je dat water toch veel sneller weg?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Heb je ze naar binnen gelokt, TS?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Met een dop erop kun je ze gebruiken om te blijven drijven
Schuldgevoelensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:32 schreef Halim_Frijlink het volgende:
Het kan evengoed in het kader van een schooltaak zijn omtrent het steunen van mensen in nood. Beter had je de jochies onderworpen aan een paar vragen en dan had je alsnog jouw conclusies kunnen trekken. Als je er op de één of andere manier ooit achter zou komen dat het toch waar was zul je nachten niet meer slapen van schuldgevoelens.
Ja, schuldgevoelens van jouw barbaarse praktijken. Dagelijks zien Pakistaanse moeders hun baby's langzaam verhongeren omdat er geen geld voor nood-voedselpakketten is. Met het statiegeld van jouw flessen waren misschien drie baby's geholpen.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef Halim_Frijlink het volgende:
[..]
Ja, schuldgevoelens van jouw barbaarse praktijken. Dagelijks zien Pakistaanse moeders hun baby's langzaam verhongeren omdat er geen geld voor nood-voedselpakketten is. Met het statiegeld van jouw flessen waren misschien drie baby's geholpen.
nee manquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Geef ze flessen mee die in de glasbak moeten.![]()
Jij neemt ze wel mee naar binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:15 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan altijd heel moeilijk nee zeggen tegen schattige kinderen bij de deur.
Ik koop altijd alles van ze. Van chocoladerepen tot huizen die ik helemaal niet kan betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij neemt ze wel mee naar binnen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Pics van 2 naakte bewusteloze kinderen.
Het waren geen meisjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Pics van 2 naakte bewusteloze kinderen.
Gemiste kans dus voor mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |