En dat respect is nu weg omdat? Hij is nog steeds een aardige knul die leuk omgaat met gehandicapte jongeren hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahhahaha. Dat hoofd alleen al!! Maar had het inderdaad niet verwacht, begon net een beetje respect voor hem te krijgen omdat hij zo leuk met een gehandicapte jongen omging.
Thomas Berge is een klacht, punt uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef timbob het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje het hele idee van een klacht?
klacht de; v(m) -en 1 hoorbare uiting van droefheid of pijn 2 uiting van ontevredenheid 3 (jur) mededeling aan een opsporingsambtenaar met het verzoek om vervolging: een ~ indienen bij de politie 4 reden tot klagen: rugklachten
Je gaat niet klagen over dat het zo lekker gaat toch?
je gaat ook niet klagen dat Thomas Bergman bestaat.
Je klaagt over je ontevredenheid of je droefheid over het bestaan van thomas bergman.
of als je rugklachten hebt.
Hij is een fucking drugsgebruiker manquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef Equites het volgende:
[..]
En dat respect is nu weg omdat? Hij is nog steeds een aardige knul die leuk omgaat met gehandicapte jongeren hoor
Oja kanker drugs gebruikersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Hij is een fucking drugsgebruiker man![]()
![]()
junksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:07 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Hij is een fucking drugsgebruiker man![]()
![]()
Ooh, dat respect is echt niet weg hoor!! Het zal ook wel allemaal uit zijn verband zijn getrokken. Ik vind het nog steeds een leuke jongen hoor. (: Het is alleen een beetje jammer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef Equites het volgende:
[..]
En dat respect is nu weg omdat? Hij is nog steeds een aardige knul die leuk omgaat met gehandicapte jongeren hoor
Het lijkt mij sterk dat dit een promotie stunt is van Thomasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, dat respect is echt niet weg hoor!! Het zal ook wel allemaal uit zijn verband zijn getrokken. Ik vind het nog steeds een leuke jongen hoor. (: Het is alleen een beetje jammer.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
Thomas Berge
Van mij part snuift, drinkt, spuit hij zichzelf de goot in.
En zijn eerste singeltje...__!
Nou, het is inderdaad geen goede reclame, maar in het nieuwsbericht stond dat het uit voorzorg was en hij slechts enkele dagen is opgenomen, maar dat staat natuurlijk een stuk minder interessant voor een RTL/SBS.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef Equites het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat dit een promotie stunt is van ThomasSlecht team heeft hij om zich heen zeg als ze met zo'n idee aankomen
Ja maar hij weet dat de media dit oppikt en er gelijk een olifant van maakt. Maar voor iets kleins moet je niet bij Jellinek aankomen denk ik dan, voor jou 100 andere in de rij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, het is inderdaad geen goede reclame, maar in het nieuwsbericht stond dat het uit voorzorg was en hij slechts enkele dagen is opgenomen, maar dat staat natuurlijk een stuk minder interessant voor een RTL/SBS.
Maar wel honderd andere met een stuk minder geld. Het is triest, maar als je geld hebt kom je een stuk eerder in een afkickkliniek dan iemand die er alles door verloren is en ook geen geld meer heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja maar hij weet dat de media dit oppikt en er gelijk een olifant van maakt. Maar voor iets kleins moet je niet bij Jellinek aankomen denk ik dan, voor jou 100 andere in de rij.
qftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, dat respect is echt niet weg hoor!! Het zal ook wel allemaal uit zijn verband zijn getrokken. Ik vind het nog steeds een leuke jongen hoor. (: Het is alleen een beetje jammer.
Jij zou ook zijn sterretje willen llikken?quote:
WTFquote:
Jij niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:28 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Jij zou ook zijn sterretje willen llikken?
Grappig, of zielig, of verkeerde account....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Terechte klacht ts, maakte jij maar vaker van dit soort kwaliteitsklachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |