Spijkenissequote:
Yup, Donderdag 21:30quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Zeg, de eerste aflevering van ah Oh Chersio moet toch nog komen?
ja enquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Zeg, de eerste aflevering van ah Oh Chersio moet toch nog komen?
long taim no siequote:
ik was hoogstwaarschijnlijk te laatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:09 schreef Rauzer het volgende:
Oh ja kut ik moet m'n OV-kaart nog opzeggen! Hopelijk nog op tijd
!
Okee D. Kusjekroelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik het wist zou ik het eerlijk zeggen hoor
laatste paar weken was mijn vrouw er dus dan is FOK min of meer taboe thuis en het werk was / is ook zeer drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee idd, je moet toch eens wat vaker komen buurten
Het kan beter, maar we komen er wel weer bovenopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee D. Kusjekroel
Hoe is het mr. D. ?
wassup ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan beter, maar we komen er wel weer bovenop
dat doen ze met opzetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:15 schreef Rauzer het volgende:
Wat een langzame kutsite van de IB-groep!
Zijn auto is deud...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef crv het volgende:
[..]
wassup ?
Heb je aan Cromazuipen gedaan ?
Wat financiėle zakenquote:
Ik kan het me niet herinneren, dus ik sluit niets uitquote:Heb je aan Cromazuipen gedaan ?
Welke vrouw heeft dat nu weer gedaanquote:
Ow OK. Ken dat, ben zelf wat krap de laatste tijd. en dan kruip je er een beetje uit en geef ik ineens 750 euro aan wijn uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wat financiėle zaken
[..]
Ik kan het me niet herinneren, dus ik sluit niets uit
quote:
quote:
Het komt wel weer goed, alleen liever gisteren dan vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ow OK. Ken dat, ben zelf wat krap de laatste tijd. en dan kruip je er een beetje uit en geef ik ineens 750 euro aan wijn uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |