Spijkenissequote:
Yup, Donderdag 21:30quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Zeg, de eerste aflevering van ah Oh Chersio moet toch nog komen?
ja enquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Zeg, de eerste aflevering van ah Oh Chersio moet toch nog komen?
long taim no siequote:
ik was hoogstwaarschijnlijk te laatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:09 schreef Rauzer het volgende:
Oh ja kut ik moet m'n OV-kaart nog opzeggen! Hopelijk nog op tijd
!
Okee D. Kusjekroelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik het wist zou ik het eerlijk zeggen hoor
laatste paar weken was mijn vrouw er dus dan is FOK min of meer taboe thuis en het werk was / is ook zeer drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee idd, je moet toch eens wat vaker komen buurten
Het kan beter, maar we komen er wel weer bovenopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee D. Kusjekroel
Hoe is het mr. D. ?
wassup ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan beter, maar we komen er wel weer bovenop
dat doen ze met opzetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:15 schreef Rauzer het volgende:
Wat een langzame kutsite van de IB-groep!
Zijn auto is deud...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:16 schreef crv het volgende:
[..]
wassup ?
Heb je aan Cromazuipen gedaan ?
Wat financiële zakenquote:
Ik kan het me niet herinneren, dus ik sluit niets uitquote:Heb je aan Cromazuipen gedaan ?
Welke vrouw heeft dat nu weer gedaanquote:
Ow OK. Ken dat, ben zelf wat krap de laatste tijd. en dan kruip je er een beetje uit en geef ik ineens 750 euro aan wijn uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wat financiële zaken
[..]
Ik kan het me niet herinneren, dus ik sluit niets uit
quote:
quote:
Het komt wel weer goed, alleen liever gisteren dan vandaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ow OK. Ken dat, ben zelf wat krap de laatste tijd. en dan kruip je er een beetje uit en geef ik ineens 750 euro aan wijn uit![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed, alleen liever gisteren dan vandaag
Da's een luxepositiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn nieuwe contract krijg dan gaat het bij mij ook beter. Buiten dat heb ik waarschijnlijk niet eens tijd meer om het uit te geven
Ze zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat daar geen liefhebbers voor zijn
Ik heb maar ff gebeld met een computer, hoef ik ook niet meer apart naar het station om m'n product van m'n kaart te halen.quote:
Ja/Nee, ook minder tijd voor mijn familie danquote:
Nee, ik krijg al 29 dagen eerder loonsverhoging..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb even teruggelezen, conclusie:
Patrique is altijd geil en krijg pas bij zijn verjaardag loonsverhoging.
preciesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat daar geen liefhebbers voor zijn
til je luie reet van de bank en ga dan halenquote:
als je 750 euro aan wijn uit kan geven vind ik niet dat je krap zitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ow OK. Ken dat, ben zelf wat krap de laatste tijd. en dan kruip je er een beetje uit en geef ik ineens 750 euro aan wijn uit![]()
Nee. Daar zijn mannen voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
til je luie reet van de bank en ga dan halen
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ja/Nee, ook minder tijd voor mijn familie dan
Wel was eigenlijk gereserveerd voor vakantie. dus nu moet ik extra reserves aansprekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als je 750 euro aan wijn uit kan geven vind ik niet dat je krap zit
Das waar, de vrouwen zijn er voor het huishouden en de sexquote:
Ik regel de seks wel, huishouden is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Das waar, de vrouwen zijn er voor het huishouden en de sex
sorry, maar dat vind ik domquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:32 schreef crv het volgende:
[..]
Wel was eigenlijk gereserveerd voor vakantie. dus nu moet ik extra reserves aanspreken
'toch'? Is toch gewoon altijd zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb even teruggelezen, conclusie:
Rauzer is toch homo.
dan moet je je aanmelden voor de huishoudschoolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik regel de seks wel, huishouden is niet mijn ding.
Heel veelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
Jezus hoeveel UI's heb ik wel niet gemaakt dezer dagen?
succesquote:
Borisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn er wel hoor
Volgens mij vond c_a Boris wel leuk, toch c_a?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet je je aanmelden voor de huishoudschool
De ene keer wel dan weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'toch'? Is toch gewoon altijd zo?
af en toe wat impulsiefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sorry, maar dat vind ik domwijn voor je vakantie laten gaan
hoho mijne nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom is in eens iedereen zn UI zo verneukt? Is dat Rick Astley erin of zo?
Ik doe het voor de status uiteraardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heel veel
Jij bent Koning met een hoofdletter K, Patjen!
Niemand?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Had iemand gisteravond toevallig aan Laurent Fignon gedacht?
Hehe, ach.. was ie lekker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
af en toe wat impulsief
Ach zo hebben we allemaal wel onze gebreken toch
GHEYIL!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe het voor de status uiteraard
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen gehad die zeiden 'Nee, ik kan niet' als ik vraag of ze me vanavond even willen vervangen.
vorige topic 2 tellenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2-voudig Tour de France winnaar Laurent Fignon overleden. (50, kanker) Dat was iets buiten ons blikveld.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm...die zou ik nooit genoemd hebben nee!
Albert Heijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohnee, das veel te laag voor me hoor tegenwoordig.. Das al 3 jaar geleden
Welke winkel?
waren 7 dozen. Is elk jaar een vreet/zuip beurs bij mij om de hoek en daar komen wat kleine wijnboertjes uit heel Frankrijk naar toe en daar zitten best wel juweeltjes bij.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
lag in de verwachting als je hem van de zomer zag. Maar blijft toch kutnieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |