Wil je hier mee zeggen dat ik wel lui ben?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
True, speciaal voor jou dan: hallo Anne
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wil je hier mee zeggen dat ik wel lui ben?
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wil je hier mee zeggen dat ik wel lui ben?
je komt hier het langst van iedereen op deze pagina, rechtse rakkerquote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef Xtreem het volgende:
En ik ben geen vast SC'er, dus ik hoef 1465 niet te maken
Heul nie waor! Ik ben hier jaren maar heeeel weinig geweest....quote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je komt hier het langst van iedereen op deze pagina, rechtse rakker
maar je was een van de eersten dus je hoort gewoon in de inventaris, net als Tjabbo en BoJo en zo.. Verdwenen maar niet vergetenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heul nie waor! Ik ben hier jaren maar heeeel weinig geweest....
Tjabs was er nog eerder jaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar je was een van de eersten dus je hoort gewoon in de inventaris, net als Tjabbo en BoJo en zo.. Verdwenen maar niet vergeten
Je wordt oud?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef PeuRac het volgende:
Niet slapen is geen goed plan meer tegenwoordigstraks nog een training tot half 10 ook
1 nacht 4u slaap volgende nacht géén slaap, is een hele slechte combiquote:
Je doet het toch echt jezelf aan......quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 nacht 4u slaap volgende nacht géén slaap, is een hele slechte combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |