Van die mensen begrijp ik überhaupt niet dat ze een smartphone (ook een engels woord) aanschaffen. Ik begrijp ook niet dat mensen geen Google-account willen, maar wel een Google Android telefoon kopen... Dat is net zoiets als geen brandstof willen kopen, maar wel een auto hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat zitten sommige lui nou te zeiken dat apps in het engels zijn? Snap je het dan echt niet? Wist niet dat zulke mensen nog zouden kunnen bestaan tegenwoordig.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Pheno het volgende:
Oh, nou ja, dan moet ik maar een andere pakken. Nog een vraagje. Als ik op gmail kijk, zie ik niet al mijn contactpersonen van mijn Desire-contactlijst. Waar de neuk synchroniseert Desire dan mee? En hoe krijg ik ze wel in gmail?
Moest ik ook even aan wennen hoor, had geen zin in een IPhone omdat dat zo gelinkt is aan Apple.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen geen Google-account willen, maar wel een Google Android telefoon kopen... Dat is net zoiets als geen brandstof willen kopen, maar wel een auto hebben.
Iemand een idee?quote:Aanbiedernaam
NL KPN
Signaalsterkte
-81 dBm 16 asu
Type mobiel netwerk
GPRS
Servicestatus
In gebruik
Roaming
Geen roaming
www.telecomvergelijker.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt tot de Desire gratis te krijgen is bij een 1 jarig abonnement? Ik wil geen 2-jarig want dat vind ik toch iets te lang. Ik wil niet meer betalen dan 40,00 p/m
Heb niet zo'n kijk op die abonnementen... maar is hier een soort richtlijn voor ?
Heb je het niet per ongeluk uitgezet via de knop aan de bovenkant?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn mobiel internet doet het ineens niet meer. Heb de instellingen gecontroleerd, opnieuw ingesteld via de Hi-website en al een paar keer opnieuw opgestart, maar hij blijft maar geen verbinding maken. Wifi werkt gewoon. Het heeft verder vandaag de hele dag gewerkt.
Gegevensroaming staat aan. Als ik bij de netwerkinformatie kijk, staan er deze gegevens:
[..]
Iemand een idee?
Het vinkje bij gegevensroaming staat aan bij de instellingen, mis ik dan nog wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je het niet per ongeluk uitgezet?
Als ik mijn internet uit zet, dan blijft die info er namelijk ook staan die jij net gaf.
Welkom terugquote:Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij doet het weer! Ik keek bij de instellingen en daar zag ik dat battery-fu het internet geblokkeerd had.
Getypt via het geweldige mobiele netwerk van KPN.
Ik ben nog steeds bezig (na weet ik veel hoeveel keer) om WhatsApp aan de praat te krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik heb nu "no connection" bij Whatsapp, terwijl ik gewoon internet heb (WiFi zelfs). Herstarten helpt niet. Iemand een idee?
Ik geloof nu dat het toch niet werkt. Er komt nu wel 1 vinkje te staan, wat zou moeten betekenen dat het bericht verstuurd is naar de server, maar het tweede vinkje, wat betekent dat het bericht aangekomen is op de telefoon van je contactpersoon komt niet. Dit is het geval bij verschillende contactpersonen. Lukt het bij jullie wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik heb nu "no connection" bij Whatsapp, terwijl ik gewoon internet heb (WiFi zelfs). Herstarten helpt niet. Iemand een idee?
EDIT: Laat maar, hele telefoon herstarten hielp wel vreemd genoeg
Ik had het ook maar heb mijn Desire herstart en kreeg een nieuwe update. Daarna kwam alles gewoon weer binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Ik geloof nu dat het toch niet werkt. Er komt nu wel 1 vinkje te staan, wat zou moeten betekenen dat het bericht verstuurd is naar de server, maar het tweede vinkje, wat betekent dat het bericht aangekomen is op de telefoon van je contactpersoon komt niet. Dit is het geval bij verschillende contactpersonen. Lukt het bij jullie wel?
Midden in de nacht proberen. Ik kon hem activeren toen ik snachts om 3 uur naar het toilet geweest wasquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig (na weet ik veel hoeveel keer) om WhatsApp aan de praat te krijgen
Hmm, bij mij is er geen update. Doet het nog steeds niet. Heel vreemd, want anderhalf uur geleden werkte alles nog perfect.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik had het ook maar heb mijn Desire herstart en kreeg een nieuwe update. Daarna kwam alles gewoon weer binnen.
Haha, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Midden in de nacht proberen. Ik kon hem activeren toen ik snachts om 3 uur naar het toilet geweest was
waarvoor denk je dat een BETA is?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:12 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hij is dus down: http://twitter.com/wa_status
Als dit vaker gebeurt ga ik hiervoor niet betalen na de beta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |