internet > menu knopje > meer > Downloads > WhatsApp.apkquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen. weet ik niet meer. wat moet ik dan doen als t alleen gedownload is?
menu knop > instellingen > applicaties > onbekende bronnen aanvinkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je eerst aanvinken dat je software van buiten de market wil installerne. Geen idee waar die optie zit.
Nooit hoeven doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je eerst aanvinken dat je software van buiten de market wil installerne. Geen idee waar die optie zit.
Open nu WhatsApp, druk het plusje, menuknop, Refresh. Heb je alle mensen die ook WhatsApp gebruiken/gebruikt hebben gelijk in een lijstquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:10 schreef Murmeli het volgende:
donebeetje via een omweg maar het staat erop
jups die kreeg ik al meteen te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Open nu WhatsApp, druk het plusje, menuknop, Refresh. Heb je alle mensen die ook WhatsApp gebruiken/gebruikt hebben gelijk in een lijst
Oke ga ik doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef Murmeli het volgende:
Even een domme vraag van deze smartphone newb: wat is whatsApp?
[..]
daar zijn volgens mij geen richtlijnen voor. Ik gok dat de desire, zodra er een opvolger op de markt komt, veel minder waard zal worden, en dat hij dan op een gegeven moment wel met een jarig abbo te krijgen zal zijn. Ik weet alleen niet wanneer de opvolger komt. Moet je denk ik even op de site van HTC kijken.
Ik zie je!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups die kreeg ik al meteen te zien.
dank aan allen ;-)
ik ga nu plat, voel me niet lekker...
laterzzzzz
Gisteren werd mij verteld dat de HTC Desire (Ace) 6 oktober uit zal worden gebracht.quote:
wellicht dat huidige versies Oauth (nog) niet ondersteunenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb in NL ook zo een mooie HTC Desire Brown gekocht via internet
Kostte me voor een sim-lock vrij toestel ¤420.
Wilde been abbo erbij omdat ik daar nu in Brazilië toch niks aan heb. Dus maar een pre-paid erin gezet tijdens mijn verblijf in NL.
Echt een leuk ding, en als er wifi is gewoon internetten. Ben er meer dan happy mee
Nu nog ff een abbo zoeken hier in Brazilie.
Nu wel ff een vraag. Ik had er Peep opzitten, maar die schijnt tijdelijk "dood" te zijn ivm Oauth.
Heb toen seesmic geprobeerd te laten werken, maar hij wilt mijn username en/of wachtwoord niet pakken, idem bij Twicca, en Twitter for Android.
Op de laptop kan ik wel gewoon inloggen op twitter.
Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen?
Ik heb alle logische dingen al bekeken, maar wellicht dat ik ergens overheen kijk.
Ja, de vorige pagina;'s van dit topic.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen?
Ik heb alle logische dingen al bekeken, maar wellicht dat ik ergens overheen kijk.
Dank en gelezen. Maar hij wilt gewoon nog steeds mijn username en wachtwoord niet pakken. Ik snap er niks meer van. Twidroyd net geïnstalleerd, maar ook daar pakt hij het niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, de vorige pagina;'s van dit topic.
Het is idd heel vreemd. Seesmic, Tweedride, Twidroyd, Twitter for Android, ze willen mijn username en wachtwoord niet pakken op de een of andere manier. Heb alles er een paar keer afgegooid en weer opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Het wil gewoon niet werken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef kikoooooo het volgende:
Twidroid heeft hier onafgebroken prima gedraaid... Werkt het wel gewoon via twitter.com?
Edit: ja dus.
Vreemd...
Geinig spelletjequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
Angry Birds staat in de market, 11mb. Ben hem nu aan het binnenhalen
Probeer het eens met je email-adres ipv username.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is idd heel vreemd. Seesmic, Tweedride, Twidroyd, Twitter for Android, ze willen mijn username en wachtwoord niet pakken op de een of andere manier. Heb alles er een paar keer afgegooid en weer opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Het wil gewoon niet werken.
Ping werkt trouwens gewoon wel uitstekend.
HURRAY!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:37 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie ook sinds eergisteren problemen met het verzenden van berichten? Bij mij verzend hij ze telkens niet meer naar de server en blijft het icoontje rood.
Het schijnt dat de resolutie van de Legend te laag is voor het spel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:13 schreef Adolecens het volgende:
Paniek!
Ik heb een Desire met Froyo, Angry Birds gedownload en voilla! Spelen
Nu wil mijn vriendin het spelletje ook op haar Legend (2.1). Werkt Angry Brids niet op 2.1??
Het is niet te vinden in haar Market, terwijl ie bij mij netjes bovenaan staat
Directe 4shared-download link van de .apkquote:Het is eindelijk zo ver. De Beta van Angry Birds Lite voor Android staat klaar in de Android Market. Deze Beta is volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons met een Android 2.1 en en WVGA scherm. Het blijkt echter dat Angry Birds ook op andere Android-telefoons, zoals de HTC Legend en de Sony Ericsson X10i, prima te spelen is. Dat is best opmerkelijk aangezien de Legend niet aan de voorgeschreven scherm-resolutie voldoet en de Xperia X10i met Android 1.6 zelfs niet aan de minimale Android-eisen. Nog vreemder is dat eigenaren van een toestel wat wel aan de eisen voldoet de game niet in de Android Market kunnen vinden(!?)
Bron
11mb?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
Bij mij staat-ie op m'n SD-kaartquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
11mb?
Kan hij ook verplaatst worden naar SD kaart?
Level 4? Je weet dat die blauwe vogels uit elkaar spatten in 3 kleine vogels als je nog eens kliktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef erikkll het volgende:
Hoe moet level 1-4 van angry birds? ik ben zonder gein al 2 uur bezig geweest met dat kutlevel.
Dat is inderdaad het geheimquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Level 4? Je weet dat die blauwe vogels uit elkaar spatten in 3 kleine vogels als je nog eens klikt?
Heb ik soms ook, met vodafonequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
Ik heb een probleem met mijn Desire... kan niet meer bellen en gebeld worden.
Het begon gisteravond... zag opeens dat ik een kruisje had staan bij de antenne ontvangst.
Toen ik vanmorgen in de stad was had ik na een tijdje weer bereik en kon ik bellen en gebeld worden. Eenmaal thuis weer geen ontvangst ondanks dat ik nu wel opeens vijf streepjes hebt.
Ik heb de sim (vodafone) van mijn vriendin in de desire gedaan, kan bellen en gebeld worden.
Mijn sim in haar nokia, kan bellen en gebeld worden.
Plaats mijn HI sim weer in de desire, bereik! Kan 1x bellen en dan weer het kruisje dat ik geen bereik heb.
Volgens de KS van HI is er niets aan de hand en kunnen ze mij niet helpen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Snap er niets van!
Hoelang duurt dat bij jou dan? Ik heb nu al sinds gisteravond geen bereik meer...quote:
Ow, het valt soms terug dat bereik. Maar wanneer ik hem pak wil-ie soms geen bereik hebben en na een tijdje wel weer (spontaan) 4 streepjes of zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat bij jou dan? Ik heb nu al sinds gisteravond geen bereik meer...
Bij mij is toch wat structuelere opeens. Snap het niet, het ligt niet aan de HI sim want die doet het in een andere telefoon perfect. Het ligt ook niet aan de Desire want met een vodafone sim werkt alles perfect...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, het valt soms terug dat bereik. Maar wanneer ik hem pak wil-ie soms geen bereik hebben en na een tijdje wel weer (spontaan) 4 streepjes of zo
Een simpel mailtje is bij mij zo verstuurd, maar mails met een of meer foto's duurt uren. Jammer dat er naast opties zoals share en crop niet een optie zit resize zodat je de foto's kan verkleinen voordat je ze verstuurt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
Duurt het bij jullie soms ook zo ontzettend lang voordat er een mailtje is verstuurd?
Het komt wel eens voor dat een mailtje met maar 1 zin een paar uur onderweg is. Dit is meestal rond 8 a 9 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |