Probeer eens via exchange server?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Fijn, hotmail doet moeilijk qua uitgaande mail, terwijl alles klopt
Die heeft er ook ff geen zin in volgens mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer eens via exchange server?
Geen idee, maar de mail via exchange maakte dat de mail van mijn hogeschool wel werkte itt. via pop.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die heeft er ook ff geen zin in volgens mij.
Wat is eigenlijk het verschil?
Moet android .com zijn hé.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gebruik gewoon Twitter for Android. Werkt prima.
Hmm oke...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar de mail via exchange maakte dat de mail van mijn hogeschool wel werkte itt. via pop.
Zo moeilijk is dat toch niet? En al helemaal niet bij Twitter...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is verdomme allemaal in het Engels
Yup... allemaal met LCDquote:Op donderdag 2 september 2010 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag gister trouwens een advertentie in de krant van studentmobiel ofzo, die hebben, volgens die ad, de Desire op voorraad.
In de market zoeken naar "Twitter for Android".quote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou zeg op hoe heet de link van Android aub
quote:
Scan deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou zeg op hoe heet de link van Android aub
Dat heb ik vaker op geklikt naar market daar krijg ik alleen te lezen Uw Google-account instellen.. En meer heb ik niet in de market.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:35 schreef automatic_ het volgende:
In de market zoeken naar "Twitter for Android".
Ja, dan geef je je Google - Account op en dan kan je verderquote:Op donderdag 2 september 2010 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker op geklikt naar market daar krijg ik alleen te lezen Uw Google-account instellen.. En meer heb ik niet in de market.
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik leg mij maar bij neer, maar zeker geen google-account op mijn telefoontje
Je wil het niet, of het lukt je niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik leg mij maar bij neer, maar zeker geen google-account op mijn telefoontje
Je hebt een HTC Desire, maar je wil eigenlijk geen android?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil het wel maar geen android
Nee een HTC Legend android 2.1quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een HTC Desire, maar je wil eigenlijk geen android?
goeie tip, doen ikquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je kunt hem snachts op op vluchtmode zetten (even de uitknop ingedrukt houden). Dan heb je dus geen enkele verbinding open staan (geen mobiel netwerk, geen wifi, geen dataverbinding enz) maar toch staat je telefoon aan.
accu sparen...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je een Desire überhaupt uit willen zetten?
[..]
M'n N73 werd ook als 'smartphone' verkocht, maar je kon er echt gewoon geen ruk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |