Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
het is een serie die niet voor de gemakkelijkste weg gaat en subtiel te werk gaat itt het gros van de series waar drama er vaak dik op legt. Met name de Sex & The Cities, Desperate Housewives e.d.
Ik hik er tegen op, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ken die series niet, al is dit van de maker van The Sopranos...
Maar goed, waarom probeer je anders niet gewoon seizoen 1?
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.
Wel liefhebber van Dexter, The Soprano's, The Wire, Six feet under, The Shield. Maar dan zit ik volgens mij far out of the league of Mad men, of niet?
Werkelijk waar?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef skudkind het volgende:
[..]
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.
Ik zeg doen.
Okee, ik ga dat vanavond doorlezen dan. En dl'en en kijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon een paar afleveringen kijken en dan zit je er in. Ik kan je ook aanraden om de analyses van The House Next Door te lezen. Die pikken er dingen uit die in eerste instantie niet opvallen
quote:
Schokkend dat dat nu zo pussy achtig is jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste twee afleveringen van serie 1 gezien.
Schokkend hoe er met vrouwen wordt omgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |