Marketing..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Sonnen moet zijn muil eens gaan houden.. Brock maakt hem koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het voor de 5e keer laat afweten... Ik blijf het hem nog steeds gunnen... Desondanks een heel vet event!
laat dat maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Net de mainevent van UFN 22 gekeken (Marquardt vs Palhares). Interessante uitkomt.
Verder te weinig tijd om de rest van de card te bekijken, misschien van het weekend nog even als het een goed event is...
Dank u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Class act die gast. Zo kan het ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk eventje
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Over die 'opmerkelijke' fight:Ik moet hem niet.. cut hem gewoon.. domme miet die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Class act die gast. Zo kan het ook
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Mooi filmpje manquote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
The Reem Docu - Episode 6
Staat er al een dag op, maar mss dat jullie hem nog niet gezien hadden
Idd, mooi dat hij op deze manier verslagen werd. Hij had van mij nog wel een paar klappen extra mogen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik moet hem niet.. cut hem gewoon.. domme miet die gast
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Sonnen moet zijn muil eens gaan houden.. Brock maakt hem koud
Nog niet gezien, maar ben geen Koscheck fan... Zie er bijna tegenop om te gaan kijken...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit @ TUF man!!!
Dit gaat een geweldig seizoen worden.. I call it right here right now!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef Paxlie het volgende:
Feitjes galore
http://www.sherdog.net/fo(...)info-thread-1357315/
quote:-Most submission losses award goes to Tank Abbot, who has been tapped out 5 times. Honorable mention to Chael Sonnen who ALWAYS looses by submission. Side note: I've heard that on more than one occasion, Chael Sonnen tapped out while having trouble taking off a tight t-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |